-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавcькoї територiальної громади
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2021 15:54 - 17.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3974179f6cde486abf57980e2f5298c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-012235-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
№ _1361_ від 04 листопада 2021 р.
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського,45
Найменування замовника, рішення дії
або бездіяльність якого оскаржуються:
Стрижавська селищна рада
Вінницького району
Вінницької області
23210, смт.Стрижавка вул..40-річчя Перемоги,7 Вінницький район,
Вінницька область, Україна.
Суб’єкт оскарження:
Центральна регіональна філія
ДП «УкрДАГП»
21027, м. Вінниця, вул.Келецька, 63,
код ЄДРПОУ 43031896.
Скарга
на порушення Замовником процедури закупівлі, а саме порушення принципів здійснення закупівель щодо дискримінації учасників на закупівлю послуг Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавської територіальної громади
(ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-10-05-012235-b
Замовником – Стрижавською селищною радою здійснюється процедура відкритих торгів на закупівлю послуг Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавської територіальної громади (ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії )
Згідно оприлюднених в електронній системі закупівель PROZORRO пропозицій подали та прийняли участь в аукціоні 3 учасники, а саме:
1) ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СВІТЯЗЬ» - «ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ»;
2) ТОВ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД»;
3) Центральна регіональна філія ДП «УкрДАГП»;
Відповідно до умов Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу 5) єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є: ціна (питома вага критерію – 100%).
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція учасника Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП», ціна пропозиції становить - 352 000,00 грн.
27.10.2021 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-10-05-012235-b» - Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП». Підставою відхилення вказано те, що у відповідності до аб.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Відповідно до п.п.1 п.1.3 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учаснику закупівлі необхідно було подати фінансову звітність за останній завершений період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення процедури уже минув, у складі: Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності.
29.10.2021 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4 переможцем визначено учасника торгів – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», ціна пропозиції становить – 489 100,00 грн.
Учасник Центральна регіональна філія ДП «УкрДАГП» вважає, що зазначені рішення Замовника, які викладено у формі протоколу № 3 від 27.10.2021 р. та протоколу № 4 від 29.10.2021 року є такими, що порушують права та інтереси Учасника Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП» та прийняті з порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, враховуючи наведене нижче.
Склад фінансової звітності залежить не від системи оподаткування, а від категорії підприємства. Повний комплект фінзвітності (баланс, звіт про фінансові результати підприємства, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності) відповідно НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» до податкової служби та органів статистики подають середні та великі підприємства. Для визначення формату звітності, підприємству слід керуватися нормами ч.2 ст.2 Закону від 16.07.1999 р. № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Закон № 996 установлює критерії, за допомогою яких визначається категорія підприємства. Для відповідності категорії підприємства, показники фінансової звітності повинні відповідати як мінімум двом із трьох установлених критеріїв:
- Балансова вартість активів до 4 мільйонів євро;
- Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 8 мільйонів євро;
- Середня кількість працівників – до 50 осіб.
Балансова вартість активів ДП «УкрДАГП» - 68 294,1 тис.грн. (показник рядка 1300 форми № 1-м).
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ДП «УкрДАГП» - 43 381,1 тис.грн. (показник рядка 2000 форми 2-м).
Середня кількість працівників ДП «УкрДАГП» - 246 осіб.
При цьому, середня кількість працівників не є вирішальним критерієм для віднесення підприємства до будь-якої категорії, а визначення відповідності критеріям, встановленим у євро застосовується офіційний курс гривні щодо іноземних валют (середній за період), розрахований на підставі курсів Національного банку, що встановлюється для євро протягом відповідного року. Враховуючи два критерії Балансову вартість активів та чистий дохід від реалізації продукції ДП «УкрДАГП» відноситься до малого підприємства.
В наданих нами в тендерній пропозиції формах звітності Баланс та Звіт про фінансові результати підприємства міститься інформація що Балансова вартість активів та Чистий дохід від реалізації відповідає категорії малого підприємства та підтверджує віднесення ДП «УкрДАГП» до суб’єкта малого підприємництва.
Відповідно до ст..95 Господарського кодексу України філія не є юридичною особою, про що чітко зазначено в п.3.1 Положення про філію. В п.3.3. прописано, що філія має окремий баланс з наступним включенням його показників до фінансової звітності ДП «УкрДАГП». ДП «УкрДАГП» відповідно ст..55 Господарського кодексу України відноситься до суб’єктів малого підприємництва. Малі підприємства подають звітність за формами, наведеними у П(С)БО 25 фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва. Пункт 2 цього П(С)БО приписує суб’єктам господарської діяльності, віднесеним до малих підприємств, подавати фінансовий звіт суб’єктів малого підприємництва (форми №1м і 2м).
Зауважимо, що право обирати за якою формою подавати фінансову звітність вищезазначені нормативи не надають.
Факт надання органам державної статистики даних з формою, передбаченою звітно-статистичною документацією підтверджує квитанція про прийняття звітності.
Фінансова звітність є обов’язковим додатком до декларації з податку на прибуток та її невід’ємною частиною (п.46.2 Податкового кодексу України). Подання обов’язкового додатка (фінзвітності) до декларації не за тією формою, прирівнюється до неподання звітності взагалі. Факт відповідності фінансової звітності підтверджується квитанцією Державної податкової служби України про прийняття звітності.
Для суб’єктів малого підприємництва комплект фінансової звітності складається з Балансу (форма 1м) і Звіту про фінансові результати (форма 2м). Тобто, наявність фінансової спроможності підтверджена фінансовою звітністю малого підприємства, яка нами подана в складі пропозиції.
Зауважимо, що примітка в п.1.3 Тендерної документації, щодо відсутності аналогічних документів та листа (довідки) з поясненням щодо їх ненадання стосується учасників нерезидентів, тому нами і не надавався лист пояснення стосовно ненадання нами звітності, яка для нашого підприємства законодавством взагалі не передбачена.
Крім того, Тендерною документацією (п.1. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником». Наявність таких документів як: Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності, законодавством не передбачено для суб’єкта малого підприємництва.
Отже, в складі нашої тендерної пропозиції наявні документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності.
Тобто, тендерна пропозиція Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП» повністю відповідає вимогам чинного законодавства для надання послуг з предмета закупівлі Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1 : 10 000 для Стрижавської територіальної громади, а тому вважаємо відхилення нашої пропозиції незаконним.
Натомість, пропозиція учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», якого визначено переможцем, не відповідає умовам визначеним в тендерній документації з огляду на наступне:
1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме: п. 5. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники в складі тендерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» відсутня інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати – свідоцтво, сертифікат, диплом чи інший документ, що підтверджує навчання/підвищення кваліфікації за напрямком геоінформаційні системи і технології. У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» також відсутня така інформація. ТОВ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» не надано ні свідоцтва, ні сертифікату, ні диплому чи іншого документу який би підтверджував навчання/підвищення кваліфікації саме за напрямком геоінформаційні системи і технології.
Тобто, Уповноваженою особою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області не взято до уваги наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», що і призвело до незаконного визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД».
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник Стрижавська селищна ради Вінницького району Вінницької області необ’єктивно та упереджено оцінила пропозицію Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП», адже наша пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації, а рішення щодо неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо незаконним, що порушує наші права на здійснення чесної та відкритої конкуренції. Замовником неправомірно збільшено вартість послуг, що закупляються чим порушено принцип максимальної економії та ефективності.
Крім того незаконне відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушення Процедури закупівлі з боку Замовника.
4. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП», що викладене в Протоколі №3 від 27.10.2021 р. та рішення про визнання переможцем «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» зазначене в Протоколі № 4 від 29.10.2021 р.
Додаток:
1. Копія Протоколу № 3 від 27.10.2021 р.
2. Копія Протоколу № 4 від 29.10.2021 р.
3. Фінансова звітність малого підприємства із квитанцією про прийняття звітності.
Директор Олег МАТВІЄНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.11.2021 13:55
- Протокол№3 04.11.2021 13:55
- Протокол№4 04.11.2021 13:55
- Фінансова звітність 04.11.2021 14:01
- рішення від 08.11.2021 № 25065.pdf 08.11.2021 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2021 №25840.pdf 18.11.2021 13:21
- рішення від 17.11.2021 №25840.pdf 22.11.2021 16:54
- пояснення по скарзі 09.11.2021 16:30
- пояснення по скарзі (docx) 09.11.2021 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2021 13:06
Дата розгляду скарги:
17.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.11.2021 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2021 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2021 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету України від 17.11.2021 №25840-р/пк-пз виконано
Вимога
Є відповідь
Скарга на протокол №4 від 29.10.2021
Номер:
460525cde1684adf8bf4b3bd7f8ed22c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-012235-b.c2
Назва:
Скарга на протокол №4 від 29.10.2021
Вимога:
№ 1358 від 02 листопада 2021 р.
Уповноваженій особі
Стрижавської селищної ради
Вінницького району
Вінницької області
Бондару А.П.
СКАРГА
Уповноваженою особою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області, протоколом № 4 від 29 жовтня 2021 року визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавської територіальної громади», код згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015:71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі «UA-2021-10-05-012235-b», учасника торгів – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем процедури відкритих торгів «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД».
Однак, пропозиція учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» не відповідає умовам визначеним в тендерній документації з огляду на наступне:
1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме: п. 5. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники в складі тендерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» відсутня інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати – свідоцтво, сертифікат, диплом чи інший документ, що підтверджує навчання/підвищення кваліфікації за напрямком геоінформаційні системи і технології. У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» також відсутня така інформація.
Тобто, Уповноваженою особою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області не взято до уваги наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», що і призвело до незаконного визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД».
Уповноваженою особою неправомірно відхилено нашу пропозицію та збільшено вартість послуг, що закупляються чим порушено принцип максимальної економії та ефективності.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаємо:
1. Повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавської територіальної громади», учасника торгів – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», що викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 4 від 29 жовтня 2021 р.
2. Повністю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП», що викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 27 жовтня 2021 р.
3. Переглянути нашу тендерну пропозицію та визнати нас переможцем закупівлі.
У разі невизнання наших вимог Центральна регіональна філія ДП «УкрДАГП» буде змушена звертатися із скаргою до Антимонопольного комітету України з вимогою про скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 27.10.2021 р. та Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 4 від 29.10.2021 р. та притягнення до відповідальності Уповноваженої особи за порушення вимог проведення закупівель.
Директор Олег МАТВІЄНКО
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2021 12:02
Вирішення:
Відповідно до вимоги Центральної регіональної філії ДП "УкрДАГП", щодо Рішення Уповноваженої особи від 29.10.2021 року №4 стосовно визначення переможця процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1:10 000 для Стрижавської територіальної громади»повідомляю наступне:
У вимозі представник Центральної регіональної філії ДП "УкрДАГП" зазначає, що:
1. «1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме: п. 5. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники в складі тендерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» відсутня інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).»
Проте, як зазначено у п. 5. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники в складі тендерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 1 ДО ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ), що чітко виділено у Тендерній документації, у відповідності до ч.1 п.1 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації, від учасників вимагалось надання наступних документів:
- п.1.1. Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази;
- п.1.2. Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- п.1.3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Учасником торгів «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» усі вище зазначені документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам Тендерної документації.
2. «2. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати – свідоцтво, сертифікат, диплом чи інший документ, що підтверджує навчання/підвищення кваліфікації за напрямком геоінформаційні системи і технології. У складі пропозиції учасника «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» також відсутня така інформація.».
Проте, як зазначено у п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати – свідоцтво, сертифікат, ДИПЛОМ чи інший документ, що підтверджує НАВЧАННЯ/підвищення кваліфікації за напрямком геоінформаційні системи і технології. У пропозиції «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД», відповідно до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 06.10.2021 року №298 зазначено Інженера - землевпорядника Стахміча Дениса Сергійовича, та відповідно, додано Копію Диплома магістра про вищу освіту від 25.03.2019 року М19№061950 з відповідним Додатком до Диплому про вищу освіту, де в п.1 п.п.4.4 «Відомості про освітні компоненти та результати навчання у тому числі оцінки…» п.4 «Інформація про зміст та результати навчання» зазначено –«ГІС в кадастрових системах…» з оцінкою «Добре» та п.19 того ж підпункту у розділі «Курсові роботи (проекти)» зазначена здача Курсової роботи – «ГІС в кадастрових системах…» з оцінкою «Добре». Таким чином, Учасником торгів «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» усі вище зазначені документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам Тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного пропозиція «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД» повністю відповідає вимогам щодо предмета закупівлі відображеної у Тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга про скасування протоколу №3 від 27.10.21
Номер:
691803fca533477f9f39c181b0d1a472
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-012235-b.b1
Назва:
Скарга про скасування протоколу №3 від 27.10.21
Вимога:
№ _1356_ від 29 жовтня 2021 р.
Уповноваженій особі
Стрижавської селищної ради
Вінницького району
Вінницької області Бондару А.П.
СКАРГА
Уповноваженою особою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області, протоколом № 3 від 27 жовтня 2021 року відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-10-05-012235-b» - Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП». Підставою відхилення вказано те, що у відповідності до аб.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Відповідно до п.п.1 п.1.3 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учаснику закупівлі необхідно було подати фінансову звітність за останній завершений період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення процедури уже минув, у складі: Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності.
Однак, склад фінансової звітності залежить не від системи оподаткування, а від категорії підприємства. Повний комплект фінзвітності (баланс, звіт про фінансові результати підприємства, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності) відповідно НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» до податкової служби та органів статистики подають середні та великі підприємства. Для визначення формату звітності, підприємству слід керуватися нормами ч.2 ст.2 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до ст..95 Господарського кодексу України філія не є юридичною особою, про що чітко зазначено в п.3.1 Положення про філію. В п.3.3. прописано, що філія має окремий баланс з наступним включенням його показників до фінансової звітності ДП «УкрДАГП». ДП «УкрДАГП» відповідно ст..55 Господарського кодексу України відноситься до суб’єктів малого підприємництва. Малі підприємства подають звітність за формами, наведеними у П(С)БО 25 фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва. Пункт 2 цього П(С)БО приписує суб’єктам господарської діяльності, віднесеним до малих підприємств, подавати фінансовий звіт суб’єктів малого підприємництва (форми №1м і 2м).
Зауважимо, що право обирати за якою формою подавати фінансову звітність вищезазначені нормативи не надають.
Факт надання органам державної статистики даних з формою, передбаченою звітно-статистичною документацією підтверджує квитанція про прийняття звітності.
Фінансова звітність є обов’язковим додатком до декларації з податку на прибуток та її невід’ємною частиною (п.46.2 Податкового кодексу України). Подання обов’язкового додатка (фінзвітності) до декларації не за тією формою, прирівнюється до неподання звітності взагалі. Факт відповідності фінансової звітності підтверджується квитанцією Державної податкової служби України про прийняття звітності.
Склад фінансової звітності залежить від категорії підприємства. Для суб’єктів малого підприємництва комплект складається з Балансу (форма 1м) і Звіту про фінансові результати (форма 2 м). Тобто, наявність фінансової спроможності підтверджена фінансовою звітністю малого підприємства, яка нами подана в складі пропозиції.
Зауважимо, що примітка в п.1.3 Тендерної документації, щодо відсутності аналогічних документів та листа (довідки) з поясненням щодо їх ненадання стосується учасників нерезидентів.
Крім того, Тендерною документацією (Розділом 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником». Наявність таких документів як: Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності, законодавством не передбачено для суб’єкта малого підприємництва.
Тобто, тендерна пропозиція Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП» повністю відповідає вимогам чинного законодавства для надання послуг з предмета закупівлі Розроблення інженерно-топографічного плану в масштабі 1 : 10 000 для Стрижавської територіальної громади, а тому вважаємо відхилення нашої пропозиції незаконним.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Уповноважена особа Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області необ’єктивно оцінила пропозицію Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП». Рішення щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції вважаємо незаконним, що порушує наші права на здійснення чесної та відкритої конкуренції.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаємо:
Повністю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Центральної регіональної філії ДП «УкрДАГП», що викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 27 жовтня 2021 р.
Переглянути нашу тендерну пропозицію та визнати нас переможцем закупівлі.
У разі невизнання наших вимог Центральна регіональна філія ДП «УкрДАГП» буде змушена звертатися із скаргою до Антимонопольного комітету України з вимогою про скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 27.10.2021 р. та притягнення до відповідальності Уповноваженої особи за порушення вимог проведення закупівель.
Директор Олег МАТВІЄНКО
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2021 16:38
Вирішення:
На скаргу, щодо необ’єктивного відхилення пропозиції Центральної регіональної філії ДП "УкрДАГП" (далі - Учасник), згідно протоколу Уповноваженої особи від 27.10.2021 року №3 повідомляю наступне: Відповідно до п.п.1 п.1.3 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учаснику закупівлі необхідно було подати фінансову звітність за останній завершений період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення процедури уже минув, у складі: Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності.
У скарзі Учасник зазначає, що: «відповідно до ст..95 Господарського кодексу України філія не є юридичною особою, про що чітко зазначено в п.3.1 Положення про філію. В п.3.3. прописано, що філія має окремий баланс з наступним включенням його показників до фінансової звітності ДП «УкрДАГП». ДП «УкрДАГП» відповідно ст..55 Господарського кодексу України відноситься до суб’єктів малого підприємництва. Малі підприємства подають звітність за формами, наведеними у П(С)БО 25 фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва. Пункт 2 цього П(С)БО приписує суб’єктам господарської діяльності, віднесеним до малих підприємств, подавати фінансовий звіт суб’єктів малого підприємництва (форми №1м і 2м)».
Проте, як зазначено у Протоколі відхилення від 27.10.2021 року №3, при аналізі Пропозиції, поданої Учасником до участі у процедурі закупівлі, ЖОДНИМ ЧИНОМ не відображена інформація стосовно віднесення Учасника (ВКЛЮЧАЮЧИ ЮРИДИЧНУ ОСОБУ), до суб’єкта малого підприємництва, а навпаки, у відповідності до Наказу від 30 вересня 2019 року №1-К «Про переведення працівників до Центральної регіональної філії ДП "УкрДАГП"», значиться 90 чоловік, а беручи до уваги норми законодавства, НА ЯКІ ЗВЕРТАЄ УВАГУ САМ УЧАСНИК, а саме:
- ст.55 Господарського кодексу України :
Суб’єктами малого підприємництва є:
…
юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Крім того, у скарзі Учасник наводить текст із Тендерної документації Замовника, а саме (Розділом 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції): «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником», та зазначає, що наявність таких документів як: Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки до фінансової звітності, законодавством не передбачено для суб’єкта малого підприємництва, проте, як зазначено вище ЖОДНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ, щодо віднесення Учасника (ВКЛЮЧАЮЧИ ЮРИДИЧНУ ОСОБУ) до суб’єктів малого підприємництва НЕ НАДАНО, а надані документи навпаки свідчать про протилежне.
Виходячи з вищевикладеного пропозиція Учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено