-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Забезпечення розроблення схем організації дорожнього руху за окремими вулицями міста
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Торги відмінено
354 235.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 771.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 771.18 UAH
Період оскарження:
05.10.2021 15:54 - 29.10.2021 01:00
Вимога
Є відповідь
Щодо проекту договору
Номер:
c87e2866492d4206974c257b55eb4e52
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-002517-a.b5
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
В Додатку №6 Проект договору пункт 8 «Відповідальність сторін» не відповідає духу партнерських відносин та здоровому глузду. Нагадуємо Вам, що 100% ризиків при наданні послуг з проектів організації дорожнього руху лягають на Виконавця таких послуг, так як він не отримує жодної передплати та самостійно фінансує всі витрати пов’язані з наданням цих послуг до повного їх виконання. В тому числі і витрати на погодження ПОДР в патрульній поліції Запорізької області. А Замовник не ризикує нічим, так як розраховується тільки через 14 днів після підписання ату виконаних послуг!!!!!!Нагадуємо Вам що ви замовляєте ПОСЛУГИ БЕЗ БУДЬ ЯКИХ ПЕРЕДПЛАТ, а не будівництво або ремонт доріг чи вулиць з перерахування авансу!!!!!!!!!!!! Ваша редакція пункту 8 «Відповідальність сторін» виглядає по меншій мірі, як знущання над майбутнім Виконавцем.
Тому вимагаємо змінити в Додатку №6 Проект договору пункт 8 «Відповідальність сторін» та викласти його в наступній редакції яка буде відповідати духу партнерських відносин та справедливому розподілу відповідальності: «8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
8.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини (умислу чи необережності).
8.3. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.
8.4. За відмову від надання послуг за цим Договором, порушення строків надання послуг, що визначені цим Договором, а також у разі надання послуг не в повному обсязі Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % вартості послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
8.5. У випадку порушення строків оплати за надані послуги, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1 %, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент відповідного прострочення, від суми неоплачених послуг за кожен день прострочення.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 20:16
Вирішення:
Доброго дня, Ваші пропозиції будуть враховані.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо проекту договору
Номер:
8719df2c3d274f029ae6e1467a0b1b3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-002517-a.b4
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
В Додатку №6 Проект договору підпункт 1.3. «Обсяг закупівлі послуг за цим Договором становить 22,354 км» не відповідає предмету закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в вищезазначений підпункт відповідно до предмету закупівлі та викласти його в наступній редакції: 1.3. «Обсяг закупівлі послуг за цим Договором становить 24,504 км».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 20:14
Вирішення:
Доброго дня, Ваші пропозиції будуть враховані.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо обладнання
Номер:
53cf9a153cd2483f8b98e14e9ea9dfae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-002517-a.b3
Назва:
Щодо обладнання
Вимога:
У Додатку №3 пункт 2 тендерної документації зазначено: «Довідка за формою згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах. У тому числі: – транспортний засіб з кількістю сидячих місць( з місцем водія) не менше 3 – 1од. Обов’язково вказати: власне, орендоване або залучене. У разі залучення спроможностей надати копії правочинів або інших правоустановчих документів, що підтверджують таке залучення. Для власної техніки: свідоцтва про державну реєстрацію таких транспортних засобів та/або машин, що підтверджують право власності. Для орендованої техніки - надати в складі тендерної пропозиції договір оренди транспортних засобів та/або машин (з переліком орендованої техніки) та свідоцтва про державну реєстрацію таких транспортних засобів та/або машин, що підтверджують право власності орендодавця. Для техніки за договором надання послуг - надати в складі тендерної пропозиції договір надання послуг (з переліком техніки) та свідоцтва про державну реєстрацію зазначених транспортних засобів та/або машин, що підтверджують право власності - наявність таких одиниць вимірювальної техніки:- електронного тахеометру;-рейки нівелірної; -приймача GPS; -нівелір; -нівеліру лазерного; -курвіметру; -світловіддалеміру лазерного.
Спосіб підтвердження наявності одиниць вимірювальної техніки: Учасник (на кожну одиницю вимірювальної техніки) повинен в складі тендерної пропозиції надати чинне Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Надані Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки мають бути видані державним підприємством, що діє в сфері стандартизації метрології. Для підтвердження цих зобов’язань Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист, який друкується на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків).
Вважаємо такі вимоги дискримінаційними та необґрунтованими. Таке обладнання (та його кількість) можливо застосовується при будівництві та ремонтних роботах, але ніяк не в виконанні проектувальних послуг. Виходячи з багатолітнього досвіду виконання послуг з Проектів організації дорожнього руху можемо Вас запевнити, що така кількість та найменування обладнання не потребується та не застосовується! Що стосується наявності автотранспорту – як ви собі уявляєте надання послуг з проектів організації дорожнього рух розїжаючи по вулицях на автомобілі? Збір даних для розроблення проектів організації дорожнього руху виконується тільки пішки і ніяк інакше, а обробка інформації за компютерами!!!!!!!!Учасники закупівлі, враховуючи що вони є фахівцями в цій галузі та мають досвід, самостійно визначають обладнання та матеріально - технічну базу, яка необхідна їм для якісного та вчасного надання послуг з «Забезпечення розроблення схем організації дорожнього руху за окремими вулицями міста».
Тому вимагаємо припинити дискримінацію Учасників закупівлі, змінити вищезазначений пункт, та викласти його в наступній редакції: «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, які будуть залучені для надання послуг «Забезпечення розроблення схем організації дорожнього руху за окремими вулицями міста». Якщо обладнання чи одиниці матеріально – технічної бази Учасника є орендованими, то Учасник повинен надати копії договорів оренди з усіма додатками.» Та виходячи з вищенаведеного видалити Додаток 7 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 20:13
Вирішення:
Доброго дня, Ваші пропозиції будуть враховані.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо оригіналів підтверджуючих кваліфікацію працівників документів
Номер:
d3c8537febb54e9c9b5a1351123d174a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-002517-a.b2
Назва:
Щодо оригіналів підтверджуючих кваліфікацію працівників документів
Вимога:
У Додатку №3 пункту 3 тендерної документації зазначено « Для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників на кожну особу Учасник має надати оригінали таких діючих документів: кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця та/або сертифікат фахівця, видані уповноваженим органом в сфері сертифікації. Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до робіт спеціалістів, вказаних в довідці».
По – перше, оригінали кваліфікаційних сертифікатів, свідоцтва фахівців, дипломи, трудові книжки та інше – є приватною власністю працівників, тому Замовник не має право вимагатись оригінали цих документів, тільки копії завірені відповідним чином.
По друге, учасник закупівлі дає письмову згоду на оброблення свої персональних даних (чим свідомо йде на ризик оприлюднення свої персональних даних в системі Прозоро після закінчення закупівлі), але працівник Учасника таку згоду не дає. Такими діями Замовник порушує ст. 11 Закону України “Про інформацію” , а саме не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Тому повинна надаватися копія підтверджуючих кваліфікацію працівників документів, що будуть захищені водяним знаком в системі Прозоро, а також на них вказується що це копія тільки для участі в тендері.
Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та викласти інформацію стосовно підтверджуючих кваліфікацію працівників учасника в наступній редакції: «Для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників на кожну особу Учасник має надати копії таких діючих документів: кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця та/або сертифікат фахівця та/або диплом на підтвердження кваліфікації видані уповноваженим органом в сфері сертифікації та освіти. Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до робіт спеціалістів, вказаних в довідці».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 20:02
Вирішення:
Доброго дня, Ваші пропозиції будуть враховані.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо працівників.
Номер:
b74b49f4cc98460aad32ba87934620a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-002517-a.b1
Назва:
Щодо працівників.
Вимога:
У Додатку №3 пункту 3 тендерної документації зазначено: «Довідка за формою згідно Додатку 8 до цієї тендерної документації за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням: посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. В довідці обов’язково вказати (зазначити) працівників, які безпосередньо залучатимуться для надання послуг по предмету закупівлі та інформація про яких надається у складі пропозиції в тому числі:
- не менше одного сертифікованого інженера-консультанта (будівництво);
- не менше одного сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.»
Ваша вимога не відповідає чинному законодавству. Основним нормативним актом, який регулює надання послуги з організації дорожнього руху є ДСТУ 8752:2017 «Проект організації дорожнього руху". Там зазначено, що для виконання послуг з організації дорожнього руху у Учасника в наявності обов’язково повинні бути наступні спеціалісти:
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з містобудуванням з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з виконанням послуг з інженерно-будівельного проектування доріг з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з організацією дорожнього руху з кваліфікацією спеціаліста «інженер з організації дорожнього руху» з наданням диплому на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту у галузі транспорту і транспортної інфраструктури з наданням диплому на підтвердження кваліфікації. КРАПКА!!!!!!!!!!!!
Тому вимагаємо не порушувати чинне законодавство та внести зміни до тендерної документації, виклавши Додаток 3 пункт 3 в наступній редакції: «Довідка за формою згідно Додатку 8 до цієї тендерної документації за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням: посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. До цієї довідки учасник може включити і іншу інформацію, яку вважатиме за потрібне, стосовно працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці обов’язково вказати (зазначити) працівників, які безпосередньо залучатимуться для надання послуг по предмету закупівлі та інформація про яких надається у складі пропозиції та повинна свідчити про можливість учасника повністю та якісно виконати послуги, які є предметом закупівлі в тому числі:
Вимоги замовника (обов’язкові) для виконання послуг, що є предметом закупівлі:
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з містобудуванням з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з виконанням послуг з інженерно-будівельного проектування доріг з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з організацією дорожнього руху з кваліфікацією спеціаліста «інженер з організації дорожнього руху» з наданням диплому на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту у галузі транспорту і транспортної інфраструктури з наданням диплому на підтвердження кваліфікації.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 20:00
Вирішення:
Доброго дня, Ваші пропозиції будуть враховані.
Статус вимоги:
Задоволено