• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Оброблені фрукти та овочі

Капуста квашена (кг), Огірки квашені (кг), Помідори квашені (кг), Огірки конс.ст.банка, 3л., Помідори конс.ст.банка 3л., Ікра кабачкова ст.банка 0,5 л., Перець конс ст. банка 0,5 л., Горошок зел ст. банка 0,5 л., Квасоля конс ст. банка 0,5 л., Кукурудза конс ж/б, Рагу овочеве ст. банка 0,5 л., Горох сушений (кг), Лечо ст. банка 0,5 л., Повидло (кг), Варення(кг), Сухофрукти(кг), Родзинки без кісточок (кг), Томат паста ст. банка 0,5 л.

Торги не відбулися

151 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 510.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2017 10:43 - 27.09.2017 10:48
Вимога
Вирішена

Вимога щодо виключення зі змісту умов закупівлі дискримінаційних вимог та усунення порушень законодавства

Номер: 6b0e6a72d0304cc48f164d1ee025010f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-000297-a.b2
Назва: Вимога щодо виключення зі змісту умов закупівлі дискримінаційних вимог та усунення порушень законодавства
Вимога:
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в елект-ронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник пови-нен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Звертаємо Вашу увагу, що оголошена Вами закупівля 21.09.2017 року по предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Капуста квашена (кг), Огірки кваше-ні (кг), Помідори квашені (кг), Огірки конс.ст.банка, 3л., Помідори конс.ст.банка 3л., Ікра кабач-кова ст.банка 0,5 л., Перець конс ст. банка 0,5 л., Горошок зел ст. банка 0,5 л., Квасоля конс ст. банка 0,5 л., Кукурудза конс ж/б, Рагу овочеве ст. банка 0,5 л., Горох сушений (кг), Лечо ст. банка 0,5 л., Повидло (кг), Варення(кг), Сухофрукти(кг), Родзинки без кісточок (кг), Томат паста ст. банка 0,5 л.)» містить вимоги до потенційних учасників закупівлі, які не передбачені законодавст-вом як обов’язкові, відтак, встановлення таких вимог обмежує потенційне коло можливих поста-чальників, а отже, порушує принципи передбачені статтею 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. А саме: Частиною 3 розділу «II. Підготовка тендерних (цінових) пропозицій» Інструкції щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – публічна допорогова закупівля передба-чено надання учасниками у складі своїх пропозицій, зокрема: «- нотаріально завірену копію чинного експлуатаційного дозволу із додатками на зберігання продукції, що виданий на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; - нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено корис-тується учасник закупівлі); - інформаційна довідка про державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо вироб-ництва та/або обігу харчових продуктів із зазначенням реєстраційного номера потужності згід-но Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру поту-жностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам». Зауважуємо, 20.09.2015 року набрав чинності Закон України від 22.07.2014 року №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», яким внесе-но зміни до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про захист прав споживачів», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», також викладено у новій редакції Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів», який до того ж отримав нову назву. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та згідно з листом Держсанепідслужби України від 18.09.2015 року №02.02/871-І, не передбачені повноваження Держсанепідслужби та інших уповноважених органів як обов’язок з надання експлуатаційних дозволів, експертних висновків та висновків державної санітарно-епідемілогочної експертизи харчових продуктів. Тому територіальні органи припинили надавати такі адміністративні послуги як: 1. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність із виробництва, переробки чи реалізації харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі. 2. Видача висновку державної санітарно-епідемілогічної експертизи харчових продуктів (як вітчизняного виробництва, так і іноземного виробництва). 3. Видача інших висновків, в т.ч. експертних уповноваженими органами та лабораторіями. У зв’язку з цим, суб’єкти господарської діяльності вже не можуть отримувати експлуатаційні дозволи та висновки, зокрема державної санітарно-епідемілогічної експертизи на складські при-міщення. З огляду на це ряд постачальників та виробників харчової продукції вже не надають ви-сновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, експертні висновки, тощо. Відтак, згідно чинного законодавства тендерним комітетом не можуть вимагатись перелічені вище за Інструкцією щодо порядку оформлення цінової пропозиції для процедури закупівлі – пуб-лічна допорогова закупівля документи, оскільки, вони обмежують коло потенційних учас-ників закупівлі. Разом з тим, участь у закупівлі мають право прийняти учасники, які не є виробниками продукції, що складає предмет закупівлі та можуть в своїй діяльності не використовувати складські приміщення (виробничі потужності) для виробництва або зберігання продукції, що становить предмет закупівлі. Відтак, вимога про надання чинного експлуатаційного дозволу із додатками на зберігання продукції, висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські примі-щення, довідка про державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів із зазначенням реєстраційного номера потужності обмежує участь у закупівлі лише тими постачальниками, які мають такі документи, що жодним чи-ном не може свідчити про якість та економічність запропонованого товару. З метою максимальної ефективності та економії в закупівлі просимо вилучити зазначені вимоги із умов закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз'яснення за запитом потенційного учасника закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо виключення зі змісту умов закупівлі дискримінаційних вимог та усунення порушень законодавства

Номер: 5e84e006170040d981af23d61beaf823
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-000297-a.c1
Назва: Вимога щодо виключення зі змісту умов закупівлі дискримінаційних вимог та усунення порушень законодавства
Вимога:
Вимога щодо виключення зі змісту умов закупівлі дискримінаційних вимог та усунення порушень законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при завантажені документа.
Дата скасування: 24.09.2017 13:52