• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4

Торги не відбулися

4 865 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 654.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2021 14:38 - 17.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі

Номер: fc697457db9b4d338087df400a14f2b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-002002-a.b5
Назва: ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ВОЛЬФ»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вимогу Учасника та вирішено її задовільнити та скасувати рішення Тендерного комітету від 27.10.2021 (Протокол № 153).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції

Номер: ff306d057c0e4fc680098a413e1a6119
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-002002-a.b4
Назва: ВИМОГА про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції
Вимога:
ВИМОГА про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «БІК «НОВОБУД» вимогам до предмета закупівлі (повний текст вимоги міститься в доданому файлі Вимога Замовнику
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Членами тендерного комітету встановлено наступне: - у файлі «Кошторис.rar» наявні, зокрема, договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, втім згідно вимог тендерної документації вказані документи мають бути також додатково завантажені до проєкту договору наступними додатками: Додаток № 2 до Договору – Договірна ціна; Додаток № 3 до Договору – Локальний кошторис, відомість ресурсів (згідно вимог пункту першого Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник надає заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 4 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним (із обов’язковим заповненням ціни договору та наданням додатків до договору); - учасником не завантажено Локальний кошторис на будівельні роботи на устаткування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та Локальний кошторис на будівельні роботи на систему пожежної сигналізації та систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, вказана вимога зазначена у пункті першому Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції (на етапі подання тендерних пропозицій, а не на етапі виконання робіт) повинен надати скан-копію кошторису на виконання Робіт відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до дефектного акту (Додаток 1 до Тендерної документації), згідно дефектних актів, учасником не завантажено у складі тендерної пропозиції Локальний кошторис на будівельні роботи на устаткування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та Локальний кошторис на будівельні роботи на систему пожежної сигналізації та систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Згідно з пунктом 6.2.4 ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013, ціна пропозиції переможця торгів є договірною на об’єкт виконання робіт та погоджується із замовником. При погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Після погодження договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Отже, договірна ціна підтверджує запропоновану учасником процедури закупівлі ціну та є невід`ємною частиною договору, який укладається з переможцем закупівлі. Враховуючи викладене, вирішено відхилити вимогу (ID: UA-2021-10-05-002002-a.b4) учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД» по закупівлі – Капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4 (ДК 021:2015:45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»), як таку, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки

Номер: 3264b2b9bf614455b75604721d3e9702
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-002002-a.b3
Назва: Вимога щодо надання ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Вимога:
В розліді ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Учасник вимагає надати копію діючої на весь період виконання робіт ліцензії на право ведення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, чи іншого дозвільного документу та діючого на весь період виконання робіт дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (в т. ч. на виконання монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 Мпа і температурою води вище 110° С, газонебезпечних робіт, та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, зварювальних, газополум’яних робіт.). В додатку 1, п. 27 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації вказано, що «27. Капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4 відноситься до класу наслідків (відповідальності) із незначними (СС1) наслідками». Звертаємо Вашу увагу, на те що Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування, а згідно тендерної документації вказано, що капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4 відноситься до класу наслідків (відповідальності) із незначними (СС1) наслідками, а для об'єктів незначного класу наслідків СС1 ліцензія не потрібна, та з огляду на те, що 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», отже просимо Вас виправити некоректно вказану інформацію в документації та внести зміни до тендерної документації. Щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (в т. ч. на виконання монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 Мпа і температурою води вище 110° С, газонебезпечних робіт, та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, зварювальних, газополум’яних робіт.) також були внесені зміни відповідно Постанови Кабінету Міністрів № 77 від 03 лютого 2021 року про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з урахуванням змін відповідно Постановим № 77 від 03 лютого 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до п. 5. «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»

Номер: 656d940244984517a58607ca59c7168b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-002002-a.b2
Назва: Вимога до п. 5. «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….»
Вимога:
Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….» до ТД визначено, що Учасник має Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців)***: - головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти); - електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 1 людини); - лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини); - маляр (не нижче 3 розряду – не менше 1 людини); - муляр (не нижче 3 розряду , у кількості – не менше 1 людини); - опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини); - слюсарі-сантехніки (не нижче 3 розряду – не менше 1 людини); - штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей). Разом з цим, зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки встановлює обмеження учасникам для участі у тендері. зазначені спеціальності не є повним переліком спеціальностей, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Оскільки для виконання робіт потрібні також і фахівці інших професій. Тому відсутні підстави виокремлювати саме їх та визначати кількість таких працівників та вимоги до розряду. Учасник може та йому не заборонено наймати працівників у процесі підготовки до виконання робіт. У зв'язку із цим, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги щодо встановлення конкретного переліку посад, розрядів та кількості працівників та внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: b7e4401468a14a09a535ad70c96be5fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-002002-a.b1
Назва: Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Замовник, згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно статі 16 Закону….» вимагає надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників, а саме головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвам, але з аналогічним напрямом освіти. Просимо Вас внести зміни, щодо кваліфікаційних вимог до Учасника, а саме вимоги до вищою освіти головного інженера за спеціальністю "будівництво та цивільна інженерія", «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво». Встановлюючи вимоги до підтвердження освіти головного інженера за конкретно визначеними напрямками освіти Ви порушили принципи недискримінації, відкритості та прозорості , а саме – звузили спеціальності у сфері будівництва, не враховуючи, що навчальні заклади самостійно встановлюють назви спеціальностей у будівельній сфері, які в свою чергу за освітньою програмою є аналогічними. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Чинне законодавство, а саме п.8 Розділ 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249 встановлює вимогу до Головного інженера, а саме: Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Враховуючи відповідне положення можлива будь яка спеціальність в будівельній сфері. Тому обмеження до перерахованих вище спеціальностей призводять до прихованих дискримінаційних умов. На підставі вищезазначеного просимо Вас внести зміни до ТД та надати можливість Учасникам для підтвердження кваліфікації головного інженера надавати документи про вищу освіту, та не обмежувати спеціальність головного інженера.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу та повідомляє наступне. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Звертаємо вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Вимога Замовника щодо наявності головного інженера – не являється дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено