• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків

Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків

Завершена

540 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 704.60 UAH
Період оскарження: 05.10.2021 14:28 - 29.10.2021 01:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково- впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ» вимогам тендерної документації.

Номер: 55677b249ad84c15b20d2c9eee5b82dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-009194-b.b2
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково- впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ» вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога. UA -2021-10-05-009194- b. На Рішення Замовника. Скарга по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків) . Суб′єкт оскарження: ПП «Аркадабуд», код ЄДРПОУ 35668037, Юридична адреса: Україна, Херсонська область, 73009 м. Херсон, вул. Нафтовиків,7, тел. (0552) 33-77-74, моб. тел. 050 396-38-01 , ел. адреса: arkadabyd@ukr.net Замовник: Департамент міського господарства Херсонської міської ради. Місцезнаходження Замовника: вул.Ярослава мудрого, 45, місто Херсон, Херсонська область, Україна, 73000 Підстави подання скарги: 05.10.2021р. на veb-сайті «Prozorro» було опубліковано публічну закупівлю (видкриті торги) за предметом : «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків), оголошення UA -2021-10-05-009194- b. Аукціон відбувся 03.11.2021р. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Учасника: Протоколом № 82 від 10 листопада 2021р. уповноваженої особи переможцем відкритих торгів з вище зазначеної закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ», (надалі ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»), з ціновою пропозицією 398 859,58 грн. з ПДВ. У відповідності до ст.33 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), « Учасник, якого не визнано переможцем…може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою, щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі…у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник, зобов 'язаний надати йому відповідь, не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення». Ознайомившись з тендерною документацією «переможця» ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», нашим підприємством було виявлено ряд порушень умов проведення закупівлі, які надавали підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», а саме: 1. ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у Довідці (Вих.№14-02 від 01.11.2021р.) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, складеної у відповідності до Додатку 8 Тендерної документації: - по- перше, зазначено про повну відсутність власної матеріально- технічної бази та обладнання; - по-друге, в розділі 2. «Довідки» («орендовані матеріально – технічна база, обладнання»), надало перелік нібито орендованого обладнання та нібито орендовану частину нежитлового приміщення, але не зазначив в довідці про наявність таких договорів оренди та не надав копій відповідних договорів, як це передбачено умовами тендерної документації (Додаток №1, Розділ 2.). Чого вже було достатньо, щоб відхилити його пропозицію. 2. Згідно з Р.1 Додатку №1 тендерної документації учасник торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен був надати відповідну довідку у формі, передбаченою Додатком №8, копію аналогічного договору з усіма додатками до договору. Оскільки усі 8 житлових будівель, що підлягають обстеженню в рамках цієї закупівлі, знаходяться у вкрай незадовільному технічному (а деякі в аварійному) стані, (саме внаслідок зведення їх в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності), Замовник, у кваліфікаційних критеріях стосовно досвіду учасників, акцентував, що під поняттям «аналогічного договору відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду, щодо надання послуг по обстеженню будівель і споруд, зведених в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності)». А також Замовником вимагалось «надати копію довідки про підтвердження грунтових умов при виконанні зазначеного договору.» Учасником , ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у довідці за формою Додатка №8 був зазначений «аналогічний» договір №14-18/Б від 18.12.2018р. та була надана копія цього договору з додатками до нього та відгуком про його виконання. Звертаємо увагу Замовника, що наданий Договір №14-18Б від 18.12.2018р.: 2.1. Укладений між ФОП Демешко П.Г. і ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» в особі директора Боровика А.М., які є «пов'язаними особами», оскільки являються засновками та кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» з частками статутного фонду : Демешко П.Г. – 40%, Боровик А.М. -60% , в чому не важко переконатися, зайшовши на безкоштовний сайт за кодом ЄДРПОУ ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» - 38408768. Таким чином учасник ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», на підтвердження свого досвіду, залучив договір, укладений між двома пов'язаними особами, співвласниками саме цього підприємства, з актом виконаних робіт, підписаним співвласниками, а потім ще й надав «Відгук» (тобто самому собі) про «відмінно виконані роботи» та «відсутність претензій» (до самого себе). 2.2. Крім того, у зазначеному Договорі та додаткам до нього жодним словом не згадується, що мова йде про обстеження будівлі зведеної «в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності)». А отже наданий договір не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно діючого законодавства в будівництві за результатами обстеження будівель складається відповідний «Технічний звіт» у якому, тим паче при здійсненні «інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань», визначаються в тому числі і грунтові умови, за обов'язковою участю та підписом сертифікованого інженера –проектувальника за напрямком « інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань». Але таких « Технічних звітів» на підтвердження висновків стосовно грунтових умов, учасником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» свідомо надано не було, хоча у п.1.1. «Договору» передбачене надання таких звітів. А отже наданий договір не може вважатися «аналогічним» відповідно до умов цієї тендерної документації. Цього теж було достатньо, щоб відхилити пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» . 2.3. Стосовно «Довідки про підтвердження грунтових умов» (Вих.№14-01/1 від 01.11.2021р.). Замовником вимагалося від учасників «надати копію довідки про підтвердження грунтових умов…», передбачаючи, що оригінал такої довідки може бути наданий лише за підписом сертифікованого інженера –проектувальника за напрямком « інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань» за результатами проведення відповідних обстежень за його участю. Учасником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», замість цього була надана довідка у довільній формі (Вих.№14-01/1 від 01.11.2021р.), підписана керівником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у якій той посилається на визначення грунтових умов під час виконання Договору №14-18/Б від 18.12.2018р.,( але таких висновків до договору не надано).А на власне визначення грунтових умов, вказаних у наданій довідці керівник ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» А.М.Боровик повноважень немає. Крім того, у відповідності до «Схеми розташування лесових грунтів» , що є у відкритих джерелах, в районі розташування адмінбудівлі ГУ ДФС у м. Києві, не може бути грунтів II-го типу просадочності. До того ж, вивчивши «Досьє» ФОП Демешко П.Г. в публічних закупівлях, нами не було виявлено інформації про укладення договору на обстеження ГУ ДФС у м. Києві. Отже зазначена довідка є нікчемною, як з юридичної точки зору, так і з огляду на вимоги законодав- ства у будівельній галузі. Таким чином і ця вимога Замовника учасником ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» не виконана. 3. Крім того, учасником ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» в складі тендерної документації не були надані документи, перелічені у «Реєстрі документів» (Вих.№14-27 від.01.11.2021р.) за №№38-40 (стор.121-129)., що також є порушенням умов тендерної документації. З огляду на вище викладене та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «Аркадабуд» звертається з вимогою: 1. Скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» переможцем торгів . 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. У відповідності до ст. 29 ч.11 Закону України «Про публічні закупівлі розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Департамент міського господарства Херсонської міської ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення на вимогу приватного підприємства "АРКАДАБУД" (далі – Скаржник) від 12 листопада 2021 року № UA-2021-10-05-009194-b.b2 (далі – Вимога) щодо закупівлі «Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків (Iдентифікатор закупівлі: UA-2021-10-05-009194-b)» (далі – Процедура закупівлі). 1. По першому зауваженню повідомляємо, що згідно п.2 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Для підтвердження зазначеного учасник повинен надати: - довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тім рахунку лабораторії або випробувального центру, яка (який) функціонує на підставі свідоцтва про технічну компетентність або акредитована(ий) з відповідним діагностичним обладнанням). Надати копію свідоцтва про технічну компетентність або атестату про акредитацію лабораторії або випробувального центру. Зазначити адресу матеріально-технічної бази та її площу. Для документального підтвердження наявності у учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, учасник надає копії документів, які підтверджують право власності на них. Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, які не є власними, та зазначені учасником в довідці, як такі що орендуються, учасник надає копію відповідного договору оренди, чинного на весь період надання послуг. В разі, якщо учасник планує залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за іншими видами господарсько-правових договорів (наприклад за договором надання послуг) – учасник надає копію відповідного договору, чинного на весь період надання послуг. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.» Як видно з вищеописаного, Замовник не встановлює вимоги до учасників, щоб останні в обов’язковому порядку мали саме власне обладнання чи матеріально-технічну базу. На якому праві (праві власності чи праві користування) використовувати матеріально-технічну базу учасники обирають самостійно так, як це право і вибір кожного учасника. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Станом на сьогодні, всі необхідні документи оприлюднені в електронній системі. Пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» в повній мірі відповідає вимогам Замовника. Додатково акцентуємо, що пропозиція ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» є більш економічно вигідною від пропозиції Скаржника на 141 140,42 грн або на 26%. Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинен використати менше державних коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи. 2. По другому зауваженню повідомляємо, що згідно п.1 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Для підтвердження зазначеного учасник повинен надати: - довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо вартості наданих послуг, що є предметом закупівлі, років надання послуг та основних замовників. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору(ів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його(їх) виконання (актів наданих послуг). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо надання послуг по обстеженню будівель та споруд, зведених в складних інженерних умовах (на ґрунтах ІІ-ого типу просадочності). Надати копію довідки про підтвердження ґрунтових умов при виконанні зазначеного договору.» Як видно з вищеописаного замовник не встановлює ніяких вимог до довідки про підтвердження ґрунтових умов при виконанні зазначеного договору відповідно до пункту 1 тендерної документації "Надати копію довідки про підтвердження ґрунтових умов при виконанні зазначеного договору", а лише вимагає надання останньої у складі пропозиції всіх учасників. Також повідомляємо, що згідно тендерної документації, Замовник не встановлює вимоги щодо надання технічних звітів. Вимоги чітко сформовані та містяться в тендерній документації. ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» в повній мірі виконав вимоги відповідно до тендерної пропозиції. 2.1. Відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівельна основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За протоколом розкриття тендерних пропозицій, оприлюдненого електронною системою закупівель Prozorro найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією системою визначено тендерну пропозицію подану Товариством з обмеженою відповідальністю «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (Код ЄДРПОУ: 38408768) з вартістю 398 859,58 грн. Враховуючи вимоги статті 29 "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій" закону України "Про публічні закупівлі" було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (Код ЄДРПОУ: 38408768). Керуючись статтею 29 та статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі", уповноважена особа департаменту міського господарства Херсонської міської ради вирішила визнати пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (Код ЄДРПОУ: 38408768) – такою, що: - відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону; - відповідає вимогам встановленим статтею 17 Закону; - відповідає умовам тендерної документації. За результатами розгляду та оцінки найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, керуючись статтею 33 Закону України "Про публічні закупівлі", ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» (Код ЄДРПОУ: 38408768) визначено переможцем торгів на закупівлю ДК 021:2015:71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків). 2.2. Учасник на свій розсуд, згідно чинного законодавства, здійснює свою діяльність та заключає договори з будь-якими суб’єктами господарювання, якщо інше не заборонено чинним законодавством України. Замовник не встановлював вимог, щоб в додатках до договору йшла мова про обстеження будівлі зведеної «в складних інженерних умовах (на ґрунтах II-го типу просадочності)». Сторони по договору в праві самостійно визначати зміст договору та його додатків. 2.3. Замовником зазначено в тендерній документації пункт 1 "Надати копію довідки про підтвердження ґрунтових умов при виконанні зазначеного договору", учасником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» така довідка надана Вих № 14-01/1від 01.11.2021р. у реєстрі документів з/п № 3, сторінка 4. 3. Щодо третього зауваження повідомляємо, що в складі тендерної документації були надані документи, які відображені у «Реєстрі документів» (Вих.№14-27 від.01.11.2021р.) за №№38-40 (стор.121-129). Додатково повідомляємо, що дані документи відносяться до першого зауваження Скаржника. Отже, зауваження не приймаються.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково- впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ» вимогам тендерної документації.

Номер: 3ddf88f78a2248b79039297842eaf161
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-009194-b.b1
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково- впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ» вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога. UA -2021-10-05-009194- b. На Рішення Замовника. Скарга по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків) . Суб′єкт оскарження: ПП «РОТОНДА-ЛЮКС», код ЄДРПОУ 35668037, Юридична адреса: Україна, Херсонська область, 73000 м. Херсон, вул. Нафтовиків,7, тел. (0552) 33-77-74, моб. тел. 050 396-38-01 , ел. адреса: rotonda-lux@ukr.net Замовник: Департамент міського господарства Херсонської міської ради. Місцезнаходження Замовника: вул.Ярослава мудрого, 45, місто Херсон, Херсонська область, Україна, 73000 Підстави подання скарги: 05.10.2021р. на veb-сайті «Prozorro» було опубліковано публічну закупівлю (видкриті торги) за предметом : «Код ДК 021:2015-71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з виготовлення технічних висновків про стан будівельних конструкцій житлових будинків), оголошення UA -2021-10-05-009194- b. Аукціон відбувся 03.11.2021р. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Учасника: Протоколом № 82 від 10 листопада 2021р. уповноваженої особи переможцем відкритих торгів з вище зазначеної закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-впроваджувальний центр «БАМ ПРОЕКТ», (надалі ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»), з ціновою пропозицією 398 859,58 грн. з ПДВ. У відповідності до ст.33 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), « Учасник, якого не визнано переможцем…може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою, щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі…у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник, зобов 'язаний надати йому відповідь, не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення». Ознайомившись з тендерною документацією «переможця» ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», нашим підприємством було виявлено ряд порушень умов проведення закупівлі, які надавали підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», а саме: 1. ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у Довідці (Вих.№14-02 від 01.11.2021р.) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, складеної у відповідності до Додатку 8 Тендерної документації: - по- перше, зазначено про повну відсутність власної матеріально- технічної бази та обладнання; - по-друге, в розділі 2. «Довідки» («орендовані матеріально – технічна база, обладнання»), надало перелік нібито орендованого обладнання та нібито орендовану частину нежитлового приміщення, але не зазначив в довідці про наявність таких договорів оренди та не надав копій відповідних договорів, як це передбачено умовами тендерної документації (Додаток №1, Розділ 2.). Чого вже було достатньо, щоб відхилити його пропозицію. 2. Згідно з Р.1 Додатку №1 тендерної документації учасник торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен був надати відповідну довідку у формі, передбаченою Додатком №8, копію аналогічного договору з усіма додатками до договору. Оскільки усі 8 житлових будівель, що підлягають обстеженню в рамках цієї закупівлі, знаходяться у вкрай незадовільному технічному (а деякі в аварійному) стані, (саме внаслідок зведення їх в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності), Замовник, у кваліфікаційних критеріях стосовно досвіду учасників, акцентував, що під поняттям «аналогічного договору відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду, щодо надання послуг по обстеженню будівель і споруд, зведених в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності)». А також Замовником вимагалось «надати копію довідки про підтвердження грунтових умов при виконанні зазначеного договору.» Учасником , ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у довідці за формою Додатка №8 був зазначений «аналогічний» договір №14-18/Б від 18.12.2018р. та була надана копія цього договору з додатками до нього та відгуком про його виконання. Звертаємо увагу Замовника, що наданий Договір №14-18Б від 18.12.2018р.: 2.1. Укладений між ФОП Демешко П.Г. і ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» в особі директора Боровика А.М., які є «пов'язаними особами», оскільки являються засновками та кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» з частками статутного фонду : Демешко П.Г. – 40%, Боровик А.М. -60% , в чому не важко переконатися, зайшовши на безкоштовний сайт за кодом ЄДРПОУ ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» - 38408768. Таким чином учасник ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», на підтвердження свого досвіду, залучив договір, укладений між двома пов'язаними особами, співвласниками саме цього підприємства, з актом виконаних робіт, підписаним співвласниками, а потім ще й надав «Відгук» (тобто самому собі) про «відмінно виконані роботи» та «відсутність претензій» (до самого себе). 2.2. Крім того, у зазначеному Договорі та додаткам до нього жодним словом не згадується, що мова йде про обстеження будівлі зведеної «в складних інженерних умовах (на грунтах II-го типу просадочності)». А отже наданий договір не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Згідно діючого законодавства в будівництві за результатами обстеження будівель складається відповідний «Технічний звіт» у якому, тим паче при здійсненні «інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань», визначаються в тому числі і грунтові умови, за обов'язковою участю та підписом сертифікованого інженера –проектувальника за напрямком « інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань». Але таких « Технічних звітів» на підтвердження висновків стосовно грунтових умов, учасником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» свідомо надано не було, хоча у п.1.1. «Договору» передбачене надання таких звітів. А отже наданий договір не може вважатися «аналогічним» відповідно до умов цієї тендерної документації. Цього теж було достатньо, щоб відхилити пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» . 2.3. Стосовно «Довідки про підтвердження грунтових умов» (Вих.№14-01/1 від 01.11.2021р.). Замовником вимагалося від учасників «надати копію довідки про підтвердження грунтових умов…», передбачаючи, що оригінал такої довідки може бути наданий лише за підписом сертифікованого інженера –проектувальника за напрямком « інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань» за результатами проведення відповідних обстежень за його участю. Учасником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», замість цього була надана довідка у довільній формі (Вих.№14-01/1 від 01.11.2021р.), підписана керівником ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», у якій той посилається на визначення грунтових умов під час виконання Договору №14-18/Б від 18.12.2018р.,( але таких висновків до договору не надано).А на власне визначення грунтових умов, вказаних у наданій довідці керівник ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» А.М.Боровик повноважень немає. Крім того, у відповідності до «Схеми розташування лесових грунтів» , що є у відкритих джерелах, в районі розташування адмінбудівлі ГУ ДФС у м. Києві, не може бути грунтів II-го типу просадочності. До того ж, вивчивши «Досьє» ФОП Демешко П.Г. в публічних закупівлях, нами не було виявлено інформації про укладення договору на обстеження ГУ ДФС у м. Києві. Отже зазначена довідка є нікчемною, як з юридичної точки зору, так і з огляду на вимоги законодав- ства у будівельній галузі. Таким чином і ця вимога Замовника учасником ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» не виконана. 3. Крім того, учасником ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» в складі тендерної документації не були надані документи, перелічені у «Реєстрі документів» (Вих.№14-27 від.01.11.2021р.) за №№38-40 (стор.121-129)., що також є порушенням умов тендерної документації. З огляду на вище викладене та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «РОТОНДА-ЛЮКС» звертається з вимогою: 1. Скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «НЦВ «БАМ ПРОЕКТ» переможцем торгів . 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. У відповідності до ст. 29 ч.11 Закону України «Про публічні закупівлі розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 12.11.2021 14:51