• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Скадовського ліцею «Академія творчості» Скадовської міської ради (заміна вікон)

Торги відмінено

299 998.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.99 UAH
Період оскарження: 05.10.2021 13:48 - 11.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: bc5b1f3cb9d5424f8b363e221ce69c67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-008044-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження кваліфікаційної вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення проектної кошторисної документації, та уникнення неузгодженостей в такій проектні документації, у т. ч. щодо запропонованих учасником невідповідних еквівалентів устаткування (обладнання) та/або матеріалів, задля зазначення повного обсягу робіт та матеріальних ресурсів, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяги робіт / послуг по процедурі закупівлі (Капітальний ремонт і реставрацію, код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт Скадовського ліцею «Академія творчості» Скадовської міської ради (заміна вікон) та відповідно отримати довідку огляду об'єкта (згідно додатку №1 до тендерної документації), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність робіт та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні роботи чи послуги, Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя. Вимоги документації про надання довідки огляду об'єкта (згідно додатку №1 до тендерної документації), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками довідки огляду об'єкта, відповідно до Додатку №1 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги Додатку №1 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі. Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
Статус вимоги: Відхилено