• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб дезинфікуючий

Торги не відбулися

444 854.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 224.27 UAH
Період оскарження: 13.07.2017 08:44 - 27.07.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гренландія" та рішення про відміну торгів у процедурі закупівлі UA-2017-07-13-000017-c

Номер: c8172d31b0d447d49ef58b3576922f14
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-13-000017-c.c5
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гренландія" та рішення про відміну торгів у процедурі закупівлі UA-2017-07-13-000017-c
Вимога:
1. Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гренландія" та рішення про відміну торгів у процедурі закупівлі UA-2017-07-13-000017-c. 2. Платіжне доручення про сплату 5000 грн. за подання скарги.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету

Номер: 4b39b610b4a342e98155fd31c0733437
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-13-000017-c.a3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ рішення тендерного комітету згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №1912 від 14.08.2017 р. і відповіді тендерного комітету від 17.08.2017 р. №НХ-13/9480 на оскарження ТОВ «Інтердез»№14/08-1220 від 14.08.2017 р. Надана тендерним комітетом відповідь від 17.08.2017 р. №НХ-13/9480 на оскарження ТОВ «Інтердез» рішення тендерного комітету згідно Протоколу №1912 від 14.8.2017 р. містить перекручене і спотворене трактування положень Закону України «Про публічні закупівлі»! Тому така відповідь не може бути прийнятна! Перш за все, це стосується наведеного у Відповіді твердження про те, що Законом України «Про публічні закупівлі» «не передбачено права Замовника переглядати свої рішення чи скасовувати їх»(?!). На таке твердження можна було б відповісти, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено права Замовника висувати незаконні вимоги і приймати незаконні рішення! Проте, слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони Замовнику переглядати свої рішення чи скасовувати їх. Разом з тим, в статті 22 пункт 4 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Саме до таких вимог, беззаперечно, відноситься вимога пп. 8 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації щодо надання «звіту про результати дослідження ефективності дезінфікуючого засобу, проведені акредитованою установою в 2017 р.». Ми розуміємо, що жоден посадовець не може бути досконало досвідченим в усіх без винятку сферах професійної діяльності людини. Проте, відповідальний посадовець бере до уваги законодавчо обґрунтовані аргументи для прийняття вірного рішення. Тому наводимо ще раз обґрунтування нашого оскарження. 1. Оголошена Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» закупівля (оголошення №UA-2017-07-13-000017-с)стосується закупівлі дезінфекційного засобу, тобто товару, обіг якого в Україні регулюють, зокрема: - Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», статті 33 і 34; - Постанова Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 р. Про затвердження «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів»; - Наказ МОЗ України №739 від 06.11.2006 р. «Про організацію роботи з державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, віднесення харчових продуктів до категорії харчових продуктів спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок і проведення їх державної реєстрації» (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 654 від 10.10.2011). Таким чином, при проведенні процедури закупівлі дезінфекційного засобу Замовник повинен керуватись не тільки Законом України «Про публічні закупівлі», а й переліченими документами! 2. Вимога щодо надання «звіту про результати дослідження ефективності дезінфікуючого засобу, проведені акредитованою установою в 2017 р. (пп. 8 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації» є незаконною і порушує вимогу статті 22 пункт 4 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неприпустимості обмеження конкуренції. Згідно пункту 12 «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» строк дії державної реєстрації засобу - п'ять років, тому в 2017 році легальними в Україні до використання є дезінфекційні засоби зареєстровані встановленим чином починаючи з 2012 року. Детальні роз’яснення з цього питання були надані ТОВ «Інтердез» до тендерного комітету у складі тендерної пропозиції (№27/07-1147 від 27.07.2017 р.) і в оскарженні (№14/08-1220 від 14.08.2017 р.), але були тендерним комітетом проігноровані. 3. Як вже зазначалось в оскарженні, згідно положень «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» (Надалі – «Порядок…»), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 р. дослідження специфічної антимікробної активності дезінфекційних засобів здійснюється до оформлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи і завершення процедури їх державної реєстрації, оформлення Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і погодження методичних вказівок щодо застосування дезінфекційного засобу. З урахуванням цього, вимога щодо надання «звіту про результати дослідження ефективності дезінфікуючого засобу, проведені акредитованою установою в 2017 р.» означає, що дезінфекційний засіб має бути зареєстрований в Україні у 2017 році. Але це штучно і незаконно обмежує можливість учасників торгів пропонувати до закупівлі дезінфекційні засоби зареєстровані згідно чинного законодавства України за період від 2012 року до 2017 року. 4. Ще раз звертаємо увагу, що ТОВ «Інтердез» запропонував до закупівлі дезінфекційний засіб «Дезекон», на який є чинний повний комплект офіційних документів, оформлених встановленим чином згідно вимог листа ПАТ «Укрзалізниця» №ЦЦТех-4/113 від 29.04.2016 р., яким визначено порядок відбору дезінфекційних засобів, для потреб пасажирського господарства. 5. Викладена в тендерній документації вимога щодо «звіту…» порушує основні принципи проведення публічних закупівель, викладені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо повторно: Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтердез», викладене в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №1912 від 14.08.2017 р. на закупівлю засобу дезінфікуючого (оголошення № UA-2017-07-13-000017-с) і повернути пропозицію ТОВ «Інтердез» до розгляду на принципах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 р. та згідно з вимогами листа ПАТ «Укрзалізниця» №ЦЦТех-4/113 від 29.04.2016 р., яким визначено порядок відбору дезінфекційних засобів, для потреб пасажирського господарства. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони Замовнику переглядати свої рішення чи скасовувати їх.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ««Інтердез» відхилено: згідно пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету

Номер: b16632c527b541a9ab9e58ad396b0796
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-13-000017-c.a2
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Оскарження надано у додатку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що правові засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Порядок розгляду пропозицій учасника та визначення переможця закупівлі суворо регламентовані, зокрема, ст.28 вказаного Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено права замовника переглядати свої рішення чи скасовувати їх.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ рішення тендерного комітету

Номер: 433ba52ab5a54f6ea88574a67f419fdf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-13-000017-c.b1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ рішення тендерного комітету
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ рішення тендерного комітету згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №1912 від 14.8.2017 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтердез» Згідно оприлюдненого Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1912 від 14.08.2017 р. на закупівлю засобу дезінфікуючого (електронна торговельна площадка «Smarttender.biz»): № 1227835, № UA-2017-07-13-000017-с) пропозиція ТОВ «Інтердез» була відхилена з формулюванням: «Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надано звіт про результати дослідження ефективності дезінфікуючого засобу, проведені акредитованою установою в 2017 р. (порушення вимог пп. 8 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації». (кінець цитати). Таке рішення не ґрунтується на чинному законодавстві України, що регулює процедуру державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, відомчих документів ПАТ «Укрзалізниця» і носить дискримінаційний характер, штучно обмежуючі коло Учасників і створюючи переваги окремим Учасникам! Ми розуміємо, що члени тендерного комітету можуть не знати всіх деталей чинної нормативно-правової бази Україні з питань державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів і тому у комплекті документів тендерної пропозиції ТОВ «Інтердез» було надано пояснення з цього питання, яке, як виявилось, не взято до уваги при розгляді тендерної пропозиції. У зв’язку з цим ще раз надаємо пояснюючу інформацію з цього питання і обґрунтування нашого оскарження рішення тендерного комітету. 1. Згідно пункту 3 «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» (Надалі – «Порядок…»), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 р. «державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить Держсанепідслужба за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Згідно пунктів 7 і 8 «Порядку…» Держсанепідслужба визначає установу для проведення експертизи, до якої заявником реєстрації «додаються завірені ним звіти і протоколи досліджень». Таким чином, дослідження специфічної антимікробної активності дезінфекційних засобів здійснюється до оформлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи і завершення процедури їх державної реєстрації, оформлення Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і погодження методичних вказівок щодо застосування дезінфекційного засобу. 2. «Дослідження ефективності дезінфікуючого засобу» - це тривалий процес, який може зайняти до кількох місяців залежно від програми досліджень. Так, наприклад, оцінка специфічної активності дезінфекційного засобу «Дезекон» виробництва ПрАТ «Український науково-виробничий центр проблем дезінфекції» проводилась в «Інституті гігієни та медичної екології ім. О.М.Марезеєва» згідно договору №3377 від 08.11.2044 р. з листопада 2004 року до березня 2005 року! Тобто, протягом 4 місяців!!! З урахуванням вказаних досліджень Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу «Дезекон» було видане 06.06.2005 р. (№0108). Це була перша державна реєстрація дезінфекційного засобу! У подальшому дослідження ефективності дезінфікуючого засобу здійснюється лише за необхідності внесення змін у методичні вказівки щодо застосування дезінфекційного засобу. Дезінфекційний засіб «Дезекон» проходив державну перереєстрацію двічі: - у 2009 році: свідоцтво №000547 від 08.04.2009 р.; - у 2014 році: свідоцтво №05.03.02-08/911 від 21.10.2014 р. За період, який минув від дати першої державної реєстрації дезінфекційного засобу «Дезекон» зміни у режими застосування засобу в методичні вказівки щодо застосування дезінфекційного засобу не вносились, у зв’язку з чим підстав для проведення нових досліджень ефективності засобу не було і навіть жодна експертна організація, визначена для цього МОЗ України, не вимагала проведення таких досліджень! Копія офіційних чинних методичних вказівок щодо застосування дезінфекційного засобу «Дезекон» виробництва ПрАТ «Український науково-виробничий центр проблем дезінфекції», затверджених Міністерством охорони здоров’я України (№385-2014 від 25.06.2014 р.)була додана до тендерної пропозиції ТОВ «Інтердез» разом з пояснюючим листом. Слід звернути увагу, що ТОВ «Інтердез» запропонував до закупівлі дезінфекційний засіб «Дезекон», який відомий на ринку України вже більше 10 років і позитивно зарекомендував себе на підприємствах багатьох галузей! Висновки: 1. Вимога щодо надання «звіту про результати дослідження ефективності дезінфікуючого засобу, проведені акредитованою установою в 2017 р. (пп. 8 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації» є незаконною, дискримінаційною і штучно обмежує можливість подання пропозиції Учасником дезінфекційного засобу, який був би зареєстрований встановленим чином до 2017 року і термін державної реєстрації якого не закінчився; 2. Виходячи з вимог пп. 8 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації запропонований для закупівлі дезінфекційний засіб може бути зареєстрований лише у 2017 році! 3. Жоден з Учасників торгів, чия пропозиція доступна для вивчення на сайті електронних торгів, не запропонував до закупівлі дезінфекційний засіб, який був би встановленим чином зареєстрований у 2017 році! Більш того, є запропонований дезінфекційний засіб (пропозиція ТОВ «Гренландія»), дослідження ефективності якого проведені у 2017 р., але на засіб відсутнє Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, не надано методичних вказівок щодо застосування засобу, затверджених згідно чинного законодавства і немає інструкції із застосування дезінфекційного засобу на об’єктах пасажирського господарства, затверджених у відповідності з вимогами листа ПАТ «Укрзалізниця» №ЦЦТех-4/113 від 29.04.2016 р., яким визначено порядок відбору дезінфекційних засобів, для потреб пасажирського господарства. Таким чином, це може призвести до закупівлі дезінфекційного засобу, який є нелегітимним в Україні і не може використовуватись за призначенням згідно статті 34 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб, а також порушує відомчі вимоги (ПАТ «Укрзалізниця»). 4. Викладені в тендерній документації вимоги порушують основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», викладені в статті 3 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного вимагаємо: 1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтердез», викладене в Протоколі розгляду тендерних пропозицій №1912 від 14.08.2017 р. на закупівлю засобу дезінфікуючого(оголошення № UA-2017-07-13-000017-с) і повернути пропозицію ТОВ «Інтердез» до розгляду на принципах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 р. та згідно з вимогами листа ПАТ «Укрзалізниця» №ЦЦТех-4/113 від 29.04.2016 р., яким визначено порядок відбору дезінфекційних засобів, для потреб пасажирського господарства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що правові засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Порядок розгляду пропозицій учасника та визначення переможця закупівлі суворо регламентовані, зокрема, ст.28 вказаного Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено права замовника переглядати свої рішення чи скасовувати їх.
Статус вимоги: Задоволено