-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область»
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «роботами є супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт»
Торги відмінено
159 833 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 799 169.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 799 169.75 UAH
Період оскарження:
05.10.2021 13:02 - 11.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
12c10b5283d04d54adbc2f0df0e031f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.c6
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Службою автомобільних доріг у Полтавській області (далі - Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ідентифікатор UA-2021-10-05-007011-b щодо закупівлі:
Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область».
ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» (далі – Учасник) взяло участь у зазначених торгах.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 22 листопада 2021), як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження Учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та відсутності розрахунку щодо виконання Технічного завдання тендерної документації.
24 листопада 2021 року Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та перегляду рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ».
Станом на день подання скарги Замовником не надано відповідь на зазначену вимогу.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника від 22 листопада 2021 року. Вважаємо, що таке рішення є хибним, безпідставним та таким, що призвело до порушення прав та регламентованих чинним законодавством інтересів ТОВ «ІК-ПРОЕКТ». А відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з таких підстав:
1. Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації пропозиція, що подається учасником процедури закупівлі повинна містити: «… інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю».
Відповідно до п. 33 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» термін «технічна специфікація» вживається у такому значенні, як встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Окрім цього, на етапі звернень за роз’ясненнями 22 жовтня 2021 року Замовником надано таке роз’яснення - «Згідно п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначеного у Технічному завданні Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» в довільній формі та підписується уповноваженою особою Учасника».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічна специфікація - документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга.
Статтею 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) - діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру. А отже, плани, креслення та малюнки не передбачені, як результат роботи інженера технічного нагляду.
У складі тендерної документації Замовником щодо технічних, якісних та кількісних характеристик за предметом закупівлі було визначено одним документом, а саме технічним завданням (Додаток № 1 до проекту Договору про закупівлю).
На підтвердження технічних умов при наданні послуг з технічного нагляду із залученням інженера-консультанта, Учасником у складі пропозиції (файл 10_Довідки_тендерної_пропозиції.pdf (стор.26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33) було надано листи в довільній формі про погодження із технічним завданням, зобов’язання надати послуги з технічного нагляду із залученням інженера-консультанта за виконанням будівельних робіт під час будівництва, гарантійні листи із захисту довкілля (копії листів додаються) .
При цьому, в довідці ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» погоджується та зобов’язується надати перелічені Замовником послуги у відповідності до технічного завдання визначеного в Додатку № 1 до проекту Договору про закупівлю (Довідка технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (вих № 03/11-31-ТН від 03.11.2021).
Таким чином, враховуючи зазначені і пояснення Скаржника щодо відповідності поданих документів у складі тендерної пропозиції, Скаржник приходить висновку, про відсутність будь-яких формальних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ».
2. Пунктом 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації зазначено: «у зв'язку з тим, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій щодо дотримання технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією здійснюється Замовником до проведення електронного аукціону».
На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону – електронною системою закупівель у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначає про таке: «розрахунок вартості тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі, який складається з обов’язковим зазначенням загальної вартості предмету закупівлі в гривнях цифрами без урахування та з урахуванням ПДВ за формою, наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації та Додатку 4 «Проект Договору про закупівлю». При цьому, у формі Додатку 1 до тендерної документації передбачена ціна тендерної пропозиції.
Окрім цього, Замовником у Розділі ІІІ тендерної документації зазначено: «Для дотримання положень ст. 26, 28 Закону, Учасник зобов’язаний при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи своєї тендерної пропозиції між двома частинами: перша – ті документи, що належать до кваліфікаційної і технічної частини; друга – ті документи, що належать до фінансової частини, а саме: договірна ціна, кошторисні розрахунки вартості, форми тендерної пропозиції та проекту договору, для забезпечення можливості коректного розкриття інформації електронною системою закупівель. Пропозиція Учасника, яка містить документи з інформацією про ціну, що є доступними для перегляду до проведення електронного аукціону, відхиляється Замовником».
Враховуючи те, що розрахунок договірної ціни надання послуг із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та надання дорожніх консультаційних послуг є Додатком 4 до Договору, який згідно з чинним цивільним законодавством є невід’ємною частиною договору, Учасником, з метою дотримання законодавства та вимог Замовника, у складі тендерної пропозиції (частина ІІ – фінансова частина) було надано всі необхідні документи, які стосуються цінової пропозиції, в тому числі і розрахунок.
Підтверджуючі матеріали (знімки з екрану електронної пошти Скаржника про подання пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» ч. ІІ –фінансова частина) подано нижче:
Пропозиція подана по тендеру
Назва закупівлі №14053052:
Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область»
Номер у Prozorro:
UA-2021-10-05-007011-b
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Пропозицію прийнято
Фінансові документи до процедури:
– Фінансова_частина.pdf
Отже, аналізуючи вищезазначене вважаємо, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з огляду на вищезазначене, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-05-007011-b, ID 05c9ac6e21c947c3a1592a2176b1e68d
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення від 22 листопада 2021 року про відхилення учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» за закупівлею: «Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область».
4. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про допуск учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» до участі в аукціоні за закупівлею: «Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область».
Додатки:
1. Інформаційний лист про дотримання вимог законодавства із захисту довкілля (вих.№03/11-03-ТН від 03.11.2021);
2. Інформаційний лист про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ( вих.№03/11-ТН від 03.11.2021);
3. Довідка про технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (вих.№03/11-31-ТН від 03.11.2021);
4. Реєстр поданих документів (фінансова частина).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 26.11.2021 14:15
- UA-2021-10-05-007011-b-qualifications.pdf 26.11.2021 15:08
- Скарга на дії Замовника_Validation_Report.pdf 26.11.2021 16:43
- Скарга на дії Замовника.pdf 26.11.2021 16:43
- Скарга на дії Замовника.pdf.asice 26.11.2021 16:43
- рішення від 30.11.2021 № 26651.pdf 30.11.2021 16:59
- інформація про перенесення від 09.12.2021 № 15053 + запит Скаржнику!.pdf 09.12.2021 18:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2021 № 27782.pdf 17.12.2021 13:12
- рішення від 16.12.2021 № 27782.pdf 21.12.2021 14:48
- Пояснення по суті скарги № UA-2021-10-05-007011-b.c6 (ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»).docx 03.12.2021 15:48
- Пояснення по суті скарги № UA-2021-10-05-007011-b.c6 (ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»).pdf 03.12.2021 15:48
- Протокол № 25-06_2-21 від 13.01.2022 (ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»).pdf 13.01.2022 08:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 15:22
Дата розгляду скарги:
09.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.11.2021 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2021 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2022 08:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення тендерного комітету замовника від 22.11.2021 № 25-05-21 в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» - скасовано.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника
Номер:
ba3a143458cd4a33858cee5d7002bb6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.b7
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2021-10-05-007011-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) 05.10.2021 року, Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом: Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область».
Очікувана вартість закупівлі – 159 833 950,00 грн з ПДВ.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Відповідно до статті стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Таким чином, закупівля оголошена відповідно до частини третьої статті 10 Закону, а тому, відкриття (розміщення) документів, які містять ціну пропозиції є протиправним, та таким що порушує порядок проведення закупівлі відповідно до порядку частини третьої статті 10 Закону.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевий строк подання пропозицій 15 листопада 2021 10:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ- ЗАХІД" (надалі – Скаржник) є учасником процедури публічної закупівлі, що проводиться Замовником.
Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано трьома наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ- ЗАХІД";
2. ТОВ "ІК-ПРОЕКТ";
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Полтавській області №25-05-21 від 22.11.2021 року всіх учасників процедури закупівлі відхилено з наступних підстав:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ('ТОВ «ІК1ІРОЕКТ»; ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»; ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ- ЗАХІД») встановлено, що тендерна пропозиція (ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»; ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»;ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД») не містить у будь-якій формі будь-якої інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника, а тому тендерна пропозиція учасника (ТОВ «ІК-1ІРОЕКТ»; 'ГОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»; ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД») згідно з пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як така, що відхиляється у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним, а причини відхилення, наведені в протоколі, такими, що не відповідають дійсності.
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації (надалі - Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію та розрахунки щодо виконання Технічного завдання тендерної документації, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації та інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити, зокрема:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю»;
проект договору про закупівлю, заповнений та підписаний зі сторони Учасника процедури закупівлі уповноваженою на те відповідно до чинного законодавства посадовою особою учасника закупівлі, за формою згідно Додатку 4.
Розрахунок вартості тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі складається з обов'язковим зазначенням загальної вартості предмету закупівлі в гривнях цифрами без урахування та з урахуванням ПДВ, за формою, наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації та Додатку 4 до Додатку 4 «Договір про закупівлю».
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, означає суму розраховану Учасником відповідно до цієї тендерної документації на виконання всіх видів робіт, визначених у Технічному завданні Замовника та цій тендерній документації. В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх робіт, які необхідні для виконання Технічному завданні за даним предметом закупівлі, з урахуванням робіт, що плануються ним до виконання субпідрядними організаціями, та з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, включаючи розроблення проектної та робочої документації на всіх стадіях проектування необхідної для реалізації учасником проекту за предметом закупівлі.
Щодо надання документів у електронній системі закупівель: У зв'язку з тим, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій щодо дотримання технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією здійснюється Замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону - електронною системою закупівель у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та містять технічний опис предмета закупівлі
Замовником зазначено, що пропозиція ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому, що «не містить у будь-якій формі будь-якої інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника».
Таке твердження не відповідає дійсності. У складі нашої пропозиції в файлі «5. Усі довідки, листи.pdf» міститься довідка Учасника в якій зазначено, що Учасник підтверджує Замовнику відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Тендерній документації. Також зазначено, що Погоджені і завірені технічне завдання та перелік послуг, які виконавець надає за договором надано Учасником у складі пропозиції в окремому файлі.
В цьому ж файлі містяться погоджені та завірені Учасником технічна специфікація (технічний опис) згідно Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації Замовника та погоджений та завірений Проект договору з усіма додатками.
Розрахунки відповідно до Технічного завдання надано нами у складі нашої пропозиції серед документів, що належать до фінансової частини (згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника), котра в свою чергу розкривається вже після проведення аукціону.
Для дотримання положень ст. 26, 28 Закону, Учасник зобов’язаний при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи своєї тендерної пропозиції між двома частинами: перша - ті документи, що належать до кваліфікаційної і технічної частини; друга - ті документи, що належать до фінансової частини, а саме: договірна ціна, кошторисні розрахунки вартості, форми тендерної пропозиції та проекту договору), для забезпечення можливості коректного розкриття інформації електронною системою закупівель. Пропозиція учасника, яка містить документи з інформацією про ціну, що є доступними для перегляду до проведення електронного аукціону, відхиляється Замовником. Таким чином, учасник мав завантажити зазначені документи відповідності до інструкцій документації. у фінансовій частині документів, відповідно до вимог пункту 1 розділу III Документації надано: договірна ціна, кошторисні розрахунки вартості, форми тендерної пропозиції та заповнений проекту договору з додатками (у тому числі розрахунком) (скрін-шот з особистого кабінету додається).
Наголошуємо, що у випадку завантаження Учасником вказаних документів відповідно до інструкції про заповнення та подання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі не в фінансовій частині, з розкриттям таких файлів/інформації до проведення аукціону або не заповнення цінових показників всупереч умовам Документації, учасник підлягав би відхиленню в порушення вимог Документації.
Крім того, в Протоколі зазначено «Згідно роз’яснення Замовника, наданого в системі електронних закупівель від 22.10.2021 року на запит учасників, Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію та розрахунки щодо виконання Технічного завдання тендерної документації в довільній формі.» Таке твердження не відповідає дійсності, так, як на запитання потенційного Учасника, яке було оприлюднено в системі публічних закупівель 22.10.2021 року Замовник надав відповідь 25.10.2021 року дослівно зазначивши наступне: «Згідно п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначеного у Технічному завданні Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» в довільній формі та підписується уповноваженої особи Учасника».
Отже Замовником у Протоколі зазначено неправдиву інформацію.
Учасником ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» повністю виконано вимоги замовника, щодо надання у складі пропозиції інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, у складі тендерної пропозиції міститься інформація, розрахунки та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника, підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення пропозиції Скаржника в частині ненадання розрахунків також підтверджується практикою АМКУ: Рішення №15604-р/пк-пз від 09.07.2021 (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2021-04-14-006352-c.b2) та інші.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників Процедури закупівлі, а саме - відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одних із основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Підсумовуючи наведене, на підставі викладеного, відповідно до ст. ст. 30, 31 Закону, керуючись ст. 18 Закону, просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ- ЗАХІД" та допустити пропозицію такого учасника до аукціону.
3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
4. Повернути на рахунок скаржника кошти, сплачені за подання даної скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5 скрін шот з особистого кабінету.PDF 26.11.2021 15:16
- Доказ 4 Наявність порушеного права.pdf 26.11.2021 15:16
- Скарга на КРЕМЕНЧУК.docx 26.11.2021 15:17
- Додаток 1 доказ Протокол розгляду тендерних пропозицій.pdf 26.11.2021 15:17
- Додаток 3 доказ рішення від 09.07.2021 № 15605.pdf 26.11.2021 15:17
- Скарга на КРЕМЕНЧУК.PDF.asice 26.11.2021 15:17
- Додаток 2 доказ Файл, наданий у складі пропозиції Скаржника «5. Усі довідки, листи».pdf 26.11.2021 15:17
- Скарга на КРЕМЕНЧУК.PDF 26.11.2021 15:17
- Скарга на КРЕМЕНЧУК.docx.asice 26.11.2021 15:54
- рішення від 30.11.2021 № 26608.pdf 30.11.2021 14:44
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.12.2021 № 15035.pdf 08.12.2021 16:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.12.2021 № 15035.pdf 13.12.2021 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2021 № 27781.pdf 17.12.2021 12:09
- рішення від 16.12.2021 № 27781.pdf 21.12.2021 13:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 17:04
Дата розгляду скарги:
08.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.11.2021 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2021 13:26
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2022 08:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення тендерного комітету замовника від 22.11.2021 № 25-05-21 в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» - скасовано
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
62ef63ebe4b148e788f0ee65ef3b5be0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.a2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22 листопада 2021 тендерну пропозицію учасника відхилено на підставі відсутності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та відсутності розрахунку щодо виконання Технічного завдання тендерної документації.
ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» не погоджується з таким рішенням Замовника, вважаємо, що таке рішення є хибним, безпідставним та таким, що призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Учасника, оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається підтвердження Учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічною специфікацію та розрахунками щодо виконання технічного завдання тендерної документації, яка складається з документів зазначених у цій документації.
Зі змісту тендерної документації викладеної Замовником у складі документів вбачається технічне завдання в якому передбачений перелік послуг, які виконавець надає за договором (Додаток №1 до проекту Договору про закупівлю) та Розрахунок договірної ціни надання Послуг зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та надання дорожніх консультаційних послуг (Додаток 4 до проекту Договору про закупівлю).
Окрім цього, відповідно до п. 33 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» термін «технічна специфікація» вживається в такому значенні як встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Отже, вимоги Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик за предметом закупівлі було визначено лише в одному документі – в технічному завданні (Додаток № 1 до проекту Договору про закупівлю).
Окрім цього, Замовником була надана відповідь та підтверджено через офіційний веб-сайт ПРОЗОРРО щодо форми документального підтвердження Учасником технічних вимог.
На підтвердження технічних умов при наданні послуг з технічного нагляду із залученням інженера-консультанта Учасником у складі пропозиції (файл 10_Довідки_тендерної_пропозиції.pdf (стор. 28, 29) було надано листи в довільній формі про погодження із технічним завданням та зобов’язання надати послуги з технічного нагляду із залученням інженера-консультанта за виконанням будівельних робіт під час будівництва.
При цьому, Учасник зазначив повний перелік послуг, які зобов’язується надати у відповідності із технічним завданням (Додаток №1 до проекту Договору про закупівлю).
Таким чином, на виконання вимог Замовника Учасником було виконано усі вимоги в частині підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик за предметом закупівлі.
2. Звертаємо увагу, що згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації: « у зв'язку з тим, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерних пропозицій щодо дотримання технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією здійснюється Замовником до проведення електронного аукціону».
На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону – електронною системою закупівель у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено – розрахунок вартості тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі, який складається з обов’язковим зазначенням загальної вартості предмету закупівлі в гривнях цифрами без урахування та з урахуванням ПДВ за формою, наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації та Додатку 4 «Проект Договору про закупівлю». При цьому, у формі Додатку 1 до тендерної документації передбачена ціна тендерної пропозиції.
Окрім цього, Замовником в Розділі ІІІ тендерної документації зазначено: «Для дотримання положень ст. 26, 28 Закону, Учасник зобов’язаний при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи своєї тендерної пропозиції між двома частинами: перша – ті документи, що належать до кваліфікаційної і технічної частини; друга – ті документи, що належать до фінансової частини, а саме: договірна ціна, кошторисні розрахунки вартості, форми тендерної пропозиції та проекту договору), для забезпечення можливості коректного розкриття інформації електронною системою закупівель. Пропозиція учасника, яка містить документи з інформацією про ціну, що є доступними для перегляду до проведення електронного аукціону, відхиляється Замовником».
Враховуючи те, що розрахунок договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та надання дорожніх консультаційних послуг є Додатком 4 до Договору, який згідно чинного цивільного законодавства є невід’ємною частиною договору, Учасником, з метою дотримання законодавства та вимог Замовника, у складі тендерної пропозиції (частина ІІ – фінансова частина) було надано усі документи, які стосуються цінової пропозиції в тому числі і розрахунок.
А відтак, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, з огляду на вищезазначене, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності поданої тендерної пропозиції Учасника та просимо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції від 22.11.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про надання інформації.pdf 24.11.2021 11:05
Дата подачі:
24.11.2021 11:05
Вирішення:
Вимога відхиляється, як безпідставна та така, що суперечить нормам чинного Закону.
Відповідно до статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.32), а технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуги або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати процедури забезпечення якості, методику випробувань і тестування, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт чи послуги (п.33).
Учасник не надав жодної власної інформації з технічним (не фінансовими) описом та розрахунками у будь-якій (довільній) формі, як вимагалося Тендерною документацією, щодо забезпечення ним, як потенційним постачальником послуг, необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановленим замовником у Технічному завданні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення пропозиції
Номер:
cad114070810443191781ab98a1b36a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.a3
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Полтавській області №25-05-21 від 22.11.2021 року закупівлі за предметом: Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область», який було оприлюднено в системі публічних закупівель Prozorro Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з абзацами другим пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним, а причини відхилення, наведені в протоколі, такими, що не відповідають дійсності.
Замовником зазначено, що пропозиція ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому, що «не містить у будь-якій формі будь-якої інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника».
Таке твердження не відповідає дійсності. У складі нашої пропозиції в файлі «5. Усі довідки, листи.pdf» міститься довідка Учасника в якій зазначено, що Учасник підтверджує Замовнику відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Тендерній документації. Також зазначено, що Погоджені і завірені технічне завдання та перелік послуг, які виконавець надає за договором надано Учасником у складі пропозиції в окремому файлі.
В цьому ж файлі містяться погоджені та завірені Учасником технічна специфікація (технічний опис) згідно Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації Замовника та погоджений та завірений Проект договору з усіма додатками.
Розрахунки відповідно до Технічного завдання надано нами у складі нашої пропозиції серед документів, що належать до фінансової частини (згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника), котра в свою чергу розкривається вже після проведення аукціону.
Крім того, в Протоколі зазначено «Згідно роз’яснення Замовника, наданого в системі електронних закупівель від 22.10.2021 року на запит учасників, Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію та розрахунки щодо виконання Технічного завдання тендерної документації в довільній формі.» Таке твердження не відповідає дійсності, так, як на запитання потенційного Учасника, яке було оприлюднено в системі публічних закупівель 22.10.2021 року Замовник надав відповідь 25.10.2021 року дослівно зазначивши наступне: «Згідно п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначеного у Технічному завданні Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» в довільній формі та підписується уповноваженої особи Учасника».
Отже Замовником у Протоколі зазначено неправдиву інформацію.
Учасником ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» повністю виконано вимоги замовника, щодо надання у складі пропозиції інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника.
Вимагаємо надати додаткові пояснення щодо причин відхилення нашої пропозиції та скасувати Протокол, згідно якого пропозицію ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» відхилили.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 24.11.2021 12:06
Дата подачі:
24.11.2021 12:07
Вирішення:
Вимога відхиляється, як безпідставна та така, що суперечить нормам чинного Закону.
Відповідно до статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.32), а технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуги або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати процедури забезпечення якості, методику випробувань і тестування, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт чи послуги (п.33).
Учасник не надав жодної власної інформації з технічним (не фінансовими) описом та розрахунками у будь-якій (довільній) формі, як вимагалося Тендерною документацією, щодо забезпечення ним, як потенційним постачальником послуг, необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановленим замовником у Технічному завданні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Номер:
a6612889cd8b4d2fb82fecb13c096b45
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.b5
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Вимога:
докладніше у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
25.11.2021 20:06
Вирішення:
Вимога відхиляється, як безпідставна та така, що суперечить нормам чинного Закону.
Відповідно до статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.32), а технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуги або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати процедури забезпечення якості, методику випробувань і тестування, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт чи послуги (п.33).
Учасник не надав жодної власної інформації з технічним (не фінансовими) описом та розрахунками у будь-якій (довільній) формі, як вимагалося Тендерною документацією, щодо забезпечення ним, як потенційним постачальником послуг, необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановленим замовником у Технічному завданні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Номер:
0905b7b9ed954cfb9d526a31585df110
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.c4
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Вимога:
Докладніше у файлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 20:01
Опис причини скасування:
технінча помилка
Дата скасування:
25.11.2021 20:02
Вимога
Відкликано скаржником
Незаконне відхилення пропозиції
Номер:
afb1c80b409b44c3bb2506af478ad5b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-007011-b.a1
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Полтавській області №25-05-21 від 22.11.2021 року закупівлі за предметом: Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область», який було оприлюднено в системі публічних закупівель Prozorro Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з абзацами другим пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним, а причини відхилення, наведені в протоколі, такими, що не відповідають дійсності.
Замовником зазначено, що пропозиція ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому, що «не містить у будь-якій формі будь-якої інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника».
Таке твердження не відповідає дійсності. У складі нашої пропозиції в файлі «5. Усі довідки, листи.pdf» міститься довідка Учасника в якій зазначено, що Учасник підтверджує Замовнику відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Тендерній документації. Також зазначено, що Погоджені і завірені технічне завдання та перелік послуг, які виконавець надає за договором надано Учасником у складі пропозиції в окремому файлі.
В цьому ж файлі містяться погоджені та завірені Учасником технічна специфікація (технічний опис) згідно Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації Замовника та погоджений та завірений Проект договору з усіма додатками.
Розрахунки відповідно до Технічного завдання надано нами у складі нашої пропозиції серед документів, що належать до фінансової частини (згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника), котра в свою чергу розкривається вже після проведення аукціону.
Крім того, в Протоколі зазначено «Згідно роз’яснення Замовника, наданого в системі електронних закупівель від 22.10.2021 року на запит учасників, Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію та розрахунки щодо виконання Технічного завдання тендерної документації в довільній формі.» Таке твердження не відповідає дійсності, так, як на запитання потенційного Учасника, яке було оприлюднено в системі публічних закупівель 22.10.2021 року Замовник надав відповідь 25.10.2021 року дослівно зазначивши наступне: «Згідно п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначеного у Технічному завданні Додатку 1 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» в довільній формі та підписується уповноваженої особи Учасника».
Отже Замовником у Протоколі зазначено неправдиву інформацію.
Учасником ТОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» повністю виконано вимоги замовника, щодо надання у складі пропозиції інформації, розрахунків та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, про відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі з виконання Технічного завдання тендерної документації Замовника.
Вимагаємо скасувати Протокол, згідно якого пропозицію ТЗОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД» відхилили.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2021 10:55
Опис причини скасування:
добавили документи
Дата скасування:
24.11.2021 12:07