-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція частини водогону від смт. Казанка до НС 4-го підйому Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області»
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Завершена
195 868.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 979.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 979.34 UAH
Період оскарження:
05.10.2021 10:43 - 11.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо обов'язковості підтвердження афілійованого членства в Асоціації Інженерів-Консультантів України
Номер:
b4883f826cd54e9da757fa47f65e4c27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-05-003373-b.c1
Назва:
щодо обов'язковості підтвердження афілійованого членства в Асоціації Інженерів-Консультантів України
Вимога:
У Оголошенні Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги на підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема п.п. 4,5 Додатку 2 до Оголошення встановлена обов’язкова вимоги щодо підтвердження інженером технічного нагляду афілійованого членства Асоціації Інженерів-Консультантів України, а також щодо наявності у інженера технічного нагляду сертифіката національного інженера-консультанта в сфері дорожнього будівництва, будівництва будівель та споруд.
При цьому, Асоціація Інженерів-Консультантів України, обов’язкове членство у якій інженера технічного нагляду є вимогою Оголошення, не наділена повноваженнями щодо проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури - інженерів технічного нагляду.
Водночас, основним видом діяльності Асоціації Інженерів-Консультантів України є діяльність організацій промисловців і підприємців, а також серед інших видів діяльності цієї асоціації є інші види освіти, н.в.і.у.
Таким чином, наявність у інженера технічного нагляду статусу афілійованого члена Асоціації Інженерів-Консультантів України та наявність сертифіката національного інженера-консультанта виданого цією асоціацією, що по своїй суті є лише підтвердженням отримання послуг з інших видів освіти, проходження навчання та внутрішньої атестації, не є, згідно діючого законодавства, обов’язковою умовою для надання послуг технічного нагляду, а тому такі вимоги Замовника штучно обмежують конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в Оголошені були встановлені обов’язкові кваліфікаційні вимоги, які безпідставно встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників, звужують конкуренцію на ринку послуг технічного нагляду, створюють не рівне ставлення до учасників, а також мають ознаки змови Замовника та Учасника і корупційних дій та зловживань з метою укладання договору із заздалегідь визначеним виконавцем договору чим порушуються основні принципи здійснення закупівель встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
З метою недопущення зловживань Замовником, створення рівного ставлення до учасників та дотримання при здійсненні закупівель вимог чинного законодавства, вимагаємо внести зміни до Оголошення про спрощену закупівлю (UA-2021-10-05-003373-b “Здійснення технічного нагляду на об’єкті “Реконструкція частини водогону від смт. Казанка до НС 4-го підйому Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області”) в частині виключення вимог встановлених п.п. 4,5 Додатку 2 до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2021 12:40
Вирішення:
Відповідь:
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі забезпечує об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Вимога щодо підтвердження інженером технічного нагляду афілійованого членства Асоціації Інженерів-Консультантів України, а також щодо наявності у інженера технічного нагляду сертифіката національного інженера-консультанта в сфері дорожнього будівництва, будівництва будівель та споруд, не є дискримінаційною, не обмежує конкуренцію серед учасників та є абсолютно обґрунтованою, оскільки підтверджує знання та досвід інженера технічного нагляду в сфері дорожнього будівництва, будівництва будівель та споруд, що безпосередньо пов’язано з наглядом за роботами, які в свою чергу повинні бути виконанні Підрядником з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, іншим нормативно – правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Чинним законодавством України замовникам не заборонено запитувати додаткові документи та інформацію, які тим чи іншим чином підтверджують спроможність учасника на повне виконання умов договору. Чинним законодавством України працівникам учасників не заборонено отримувати додаткову освіту у відповідній сфері. Тому при поданні пропозиції Замовник та учасники керуються чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено