-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфіуючі засоби
більш детальна інформація в оголошенні про заплановану закупівлю
Торги не відбулися
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2017 13:28 - 23.09.2017 13:33
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога!
Номер:
94d6a6ea5e084940bebce7426ff48499
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-20-000653-a.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний замовнику-корупціонер! Ми вимушені звернутися з відповідними заявами до контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності посадових осіб та перевірки їх на профпридатність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2017 09:34
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e4f444c04ed748d6a3f8810dc4f61cbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-20-000653-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
В котрий раз Замовник проводить процедуру з порушенням Законодавства на свый манер трактуючи положення Наказу №35 Зовнышторгвидав України. Замовник не бажає розглядати еквіваленти взагалі, трактуючи протизаконно на свій манер свої права. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Нажаль для Замовника, "свій" Учасник не вийшов на ці торги з якоїсь причини, тому замовник вирішив дискваліфікувати всіх Учасників. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2017 09:33
Вирішення:
Шановний Учаснику, ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК", керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016 р., а саме: пунт 6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже вся інформація про предмет закупівлі була зазначена в оголошенні та повинна збігатися з інформацією після аукціону.
Ваша пропозиція містить інші засоби, нібито еквівалент, але ми не вказували про розгляд еквівалентів, не порушуючі при цьому законодавство, бо згідно:
пункту 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Таким чиномвказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначити предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати або не вказувати аналоги та /або еквіваленти продукції, що він купує.
Запропонований Вами деззасіб НОР-експрес не може бути еквівалентом Мікрасепту, в зв"язку з тим, що вони мають різний хімічний склад:
Мікрасепт,1000 мл - • Діючі речовини: пропанол-1 (N-пропанол) – не більше 40,0%, пропанол-2 (ізопропанол) – не більше 35,0%, алкілдиметилбензиламоніум хлорид – не більше 0,15%.
У складі засобу повинно міститись не менше 3-х активних речовин
• Засіб призначений:
• Для гігієнічної дезінфекції рук медичного персоналу в лікувально-профілактичних установах (час експозиції не більше 15 сек);
• Для хірургічної дезінфекції рук хірургів та членів операційної бригади в лікувально-профілактичних установах (час експозиції не більше 1 хв);
• Для обробки невеликих за площею поверхонь та некритичних медичних виробів, норма витрат засобу не повинна перевищувати 20-30 мл/м2
НОР-експрес-• Діюча речовина алкілдиметилбензиламонію хлорид ― 0,15%,
• спирт ізопропіловий – 55,0 %
• У складі засобу міститься менше 3-х активних речовин.
Засіб призначений:
• - Для гігієнічної дезінфекції рук медичного персоналу в лікувально-профілактичних установах (час експозиції не більше 30сек);
• Для хірургічної дезінфекції рук хірургів та членів операційної бригади в лікувально-профілактичних установах (час експозиції не більше 1,5 хв);
• Для обробки невеликих за площею поверхонь та некритичних медичних виробів, норма витрат засобу не повинна перевищувати 30-50 мл/м2
ВІДПОВІДНІСТЬ- НЕ ВІДПОВІДАЄ.
ЩОДО дискримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь-якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги та звинувачення містять елементи не завуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних омерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що , в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів.
Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні