• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки та пелюшки

Завершена

383 145.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 832.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2021 09:37 - 17.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: b0f7075f6dd24f22b40edb143e02a6cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-001498-b.a2
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати свої рішення ПРОТОКОЛ №44 від 04.11.2021р. відкритих торгів по ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та пелюшки) щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» та ПРОТОКОЛ №45 від 04.11.2021р. щодо визнання переможцем учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» ІD закупівлі UA-2021-10-05-001498-b. Ознайомившись із Протоколом №44 від 04.11.2021р. щодо відкритих торгів по ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та пелюшки) щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» повідомляємо Вас про наступне. 1. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції файл «документи якості.pdf», який містить документ «Технічні характеристики продукції» від 15.06.2020р.(стор.20), яким підтверджується відповідність поглинальної здатності запропонованого товару ID SLIP Plus M технічним вимогам Замовника, що вказані у Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надати гарантійний лист, який виданий уповноваженим представником виробника в Україні або офіційним імпортером, що підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією із зазначенням повної назви Замовника, повної назви Учасника, номеру оголошення, ідентифікатору, предмету закупівлі, дати публікації, повного переліку запропонованого товару. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції файли «Гарантійний лист Онтекс .pdf» та «ГЛ ессіті.pdf», якими підтверджується відповідність вимогам п.5 Додатку 1, крім того якість запропонованого товару підтверджується документами якості, які також містяться у складі нашої тендерної пропозиції. 3. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження цього Учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції копії декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на ВЕСЬ запропонований у ціновій пропозиції товар. Дані підтверджуючі документи містяться у файлі «документи якості.pdf». Тому, з огляду на вищевикладене, рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» є неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Шановний Замовнику, також зауважимо, що у разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО: скасувати своє рішення свої рішення ПРОТОКОЛ №44 від 04.11.2021р. щодо відкритих торгів по ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та пелюшки) щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» та ПРОТОКОЛ №45 від 04.11.2021р. щодо визнання переможцем учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» (ІD закупівлі UA-2021-10-05-001498-b) та повернутись до повторної кваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник Вас було дискваліфіковано з причин зазначених в Протоколі 44 від 04.11.2021р. змінювати своє рішення ми не будимо. Ви можете скористатися своїм правом та звернутися зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, рішення якої є обов'язковим до виконання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: b284fb4eed16408884b2a21f5776d226
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-001498-b.c1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення замовника про відхилення пропозиції Шановний Замовнику! Рішенням Тендерного комітету Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради щодо закупівлі ДК 021:2015-33750000-2 Засоби для догляду за малюками, (далі – Процедура закупівлі) була визначено Переможцем процедури закупівлі УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ. Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження цього Учасником на товар, який відноситься до категорії «медичні вироби», обов’язково надається: а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів; б) копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований (!!!) товар. Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 5 він пропонує Підгузки для дорослих SENI SТANDARD PLUS AIR. Учасником надано файл з назвою «Про якість.pdf» у складі якого міститься копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів. У наданому документі міститься інформація про марки: SUPER SENI, SUPER SENI PLUS, SUPER SENI PLUS TRIO, SUPER SENI CLASSIC, SUPER SENI CLASSIC PLUS, SENI OPTIMA, SENI OPTIMA PLUS, SENI OPTIMA TRIO. Водночас, представлена копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів не містить інформацію щодо запропонованої марки Підгузків для дорослих SENI STANDARD PLUS AIR. Учасником надано файл з назвою «Про якість.pdf» у складі якого міститься копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. У наданому документі міститься інформація про марки: SUPER SENI, SUPER SENI PLUS, SUPER SENI TRIO, SENI STANDART PLUS, SENI ACTIVE, SENI ACTIVE Basic, SENI ACTIVE Normal, SENI ACTIVE Plus. Водночас, представлена копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар не містить інформацію щодо запропонованої марки Підгузків для дорослих SENI STANDARD PLUS AIR. Таким чином, копію декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на запропонований (!!!) товар - SENI STANDARD PLUS AIR, 2. Відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера. Позиція 5 Технічного завдання (Дадаток 1) містить вимогу щодо поглинальної здатності визначеної в мілілітрах (мл.) Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 5 він пропонує Підгузки для дорослих SENI SТANDARD PLUS AIR. Учасником надано файл з назвою «ТХ Сени Стандарт Плюс Эйр.pdf» у складі якого міститься карта технічних даних у якій зазначена «поглинальна здатність» у грамах (!!!). Таким чином, Учасник УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ не надав інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання). 3. Відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера. Позиція 6 Технічного завдання (Дадаток 1) містить вимогу: Поглинання не менше 2300 мл. Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 6 (4) він пропонує Пелюшки розміром 60х90 TENA Bed SecureZone 60х90см 24 шт. Учасником надано файл з назвою «ТХ Тена Бед .pdf» у складі якого міститься таблиця Технічних характеристик. Звертаємо окрему увагу, що по-перше, жоден з наведених в раблиці товарів не відповідає заявленому пакуванню – 24 шт/упак. По-друге, у в таблиці відсутня така назва як TENA Bed SecureZone. Словосполучення SecureZone зустрічається лише: в позиції 2 – яка не підходить за поглинальною здатністю та розміром; в позиції 4 – яка не підходить за поглинальною здатністю; в позиції 6 – яка підходить за поглинальною здатністю але не підходить за розміром; Таким чином, Учасник УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ не надав інформацію про технічні характеристики запропонованого товару на позицію 6 цінової пропозиції. Тому, пропозиція Учасника УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: При більш детальному розгляді тендерної пропозиції та з урахуванням порушень які були вказані у вимозі до Замовника, потрібно відмінити рішення тендерного комітету протокол № 36 від 27 жовтня 2021 року про визначення пропозиції УА ТОВ "Євромікс" ІІ переможцем даної закупівлі. У зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено