• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медична рентгенівська плівка зеленочутлива 24х30 №100, суха медична плівка 35х43 см №100, суха медична плівка 20х25 см №100 за кодом CPV за ДК 021:2015:32350000-1 – частини до аудіо- та відео обладнання (код НК: 024:2019 - 40979 Медична рентгенівська плівка, екран; 63183 - Медична плівка для принтера; 63183 - Медична плівка для принтера)

на 2021 рік

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2021 09:03 - 17.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a263ba4726a14c8cb7625b3d8e75895b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-05-000770-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі. П. 12 Додаток №3 передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) від виробника (представництва, філії виробника, дистріб’ютора якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі.». Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо: - виключити п. 12 Додаток №3, що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника. У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! КНП «Старобільська БЛ» розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне. Звертаємо увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, нібито направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Також Вами не наведено фактів, які б доводили відмову виробників надати Вам авторизаційного листа. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель, оскільки Замовника турбує своєчасність поставок медичних виробів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найкращі ціни (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив законодавство про публічні закупівлі в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Старобільська багатопрофільна лікарня» Старобільської міської ради Луганської області хоче підкреслити, що в своїх діях ми керуємось виключно інтересами пацієнта і ставимо на меті в першу чергу якісне і своєчасне надання медичної допомоги і забезпечення в повному обсязі медичної допомоги в рамках програми медичних гарантій.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.10.2021 09:10