• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій)

ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій)

Торги не відбулися

704 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 520.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2021 16:58 - 16.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІММД"

Номер: cd755b19ece6494bbf28416211eec8aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-010362-b.a1
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІММД"
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.10.2021року тендерним комітетом Замовника було відхилено нашу тендерну пропозицію по закупівлі ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-04-010362-b ) з підстави, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІММД" не відповідає вимогам тендерної документації (медико-технічним вимогам) в порушення медико-технічних вимог (додаток 3 тендерної документації) Учасником не надано Гарантійний лист щодо якості послуг, яка повинна відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ. Проте, ТОВ "ІММД" з безпідставним відхиленням нашої тендерної пропозиції не погоджується виходячи з наступного: 1) У складі нашої тендерної пропозиції (файл Гарантійні листи (1).pdf 19 жовтня 2021 14:21) наявний гарантійний лист (вих.№42-02/04/20 від 30.09.2021р. в якому ТОВ "ІММД" гарантує надання запропонованих у закупівлі послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій) відповідно до встановлених законодавством стандартів якості, затверджених Міністерством охорони здоров’я України у відповідності з вимогами чинних на території України нормативних документів. Тобто якість послуг відповідає чинним на території України ДСТУ або ТУ. 2) Також на підтвердження встановлених вимог Замовником нами було надано у складі тендерної пропозиції лист про виконання медико-технічних вимог (файл Підтвердження виконання МТВ.pdf 19 жовтня 2021 14:21), яким підтверджено щодо якості послуг, яка повинна відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ. 3) Крім вищезазначеного, нами було надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність ліцензії та документів, підтверджуючих компетентність лабораторії (файл Довідка про ліцензіїю та документи.pdf 19 жовтня 2021 14:21), яким напряму вказується про відповідність вимогам щодо якості послуг, яка повинна відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ , адже ТОВ "ІММД" має ліцензію №454 від 07.03.2018р. (безстрокова), яка є у відкритому доступі, а також підтверджено технічну компетентність лабораторії Атестатом про акредитацію №30092 від 02.09.2021р. (по 01.09.2026р.) та Сертифікатом визнання вимірювальних можливостей № ПТ-9/21 від 06.01.2021р. (чинний до 05.03.2023р.). Тож, декількома документами ТОВ "ІММД" підтвердив вимогу щодо якості послуг, яка повинна відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ, тому Замовник мав би скористатись умовами тендерної документації, де в частині 2.1. Опис та приклади формальних несуттєвих помилок та в наказі Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», де Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а також Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Тобто, зазначення в документації інформації що повторюється, або відображена в іншому документі не є порушенням умов тендерної документації та може бути кваліфікована навіть як формальна помилка. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені такі принци як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Тож, на підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІММД" (Протокол від 25.10.2021р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю UA-2021-10-04-010362-b), адже наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вітаємо! 04.10.2021 року Комунальним некомерційним підприємством "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (далі - Замовник) було оголошено про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій) (далі - Закупівля), з метою своєчасного забезпечення можливості проведення Кількісного визначення експресії онкогена RUNX1/RUNX1T1 для контролю мінімальної залишкової хвороби (MRD) з детекцією в реальному часі в зразках кісткового мозку, кількісного визначення експресії онкогена SBFb/MYH11 (A Стандарт) для контролю мінімальної залишкової хвороби (MRD) з детекцією в реальному часі в зразках кісткового мозку та інших лабораторних досліджень, відповідно до медико-технічної частини Тендерної документації. Замовник наголошує, що здійснює достатньо специфічну діяльність, терміновість та своєчасність визначених лабораторних досліджень визначена наявністю тяжких хворих на онкологію та інших пацієнтів, для яких визначені лабораторні дослідження є необхідними, а їх якість проведення є значущою для подальшого лікування, терапії тощо. ТОВ "ІММД" (Код ЄДРПОУ: 41813471) (далі - Учасник) було подано тендерну пропозицію через електронну систему закупівель та завантажено документи тендерної пропозиції від 19 жовтня 2021 року, 14:21 год. За результатами електронного аукціону, Учасником було надано економічно вигідну ціну. В результаті вивчення та ознайомлення документів тендерної пропозиції Учасника Тендерним комітетом Замовника було виявлено невідповідності вимогам Тендерної документації, як наслідок, відповідно до Протоколу від 25.10.2021 року, тендерну пропозицію Учасника було відхиллено на підставі ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Враховуючи використане право Учасника відповідно до ч.3 ст. 31 Закону та вмотивованої частини вимоги Учасника, щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника (файл Гарантійні листи (1).pdf 19 жовтня 2021 14:21) ВІДСУТНІЙ гарантійний лист вих.№42-02/04/20 від 30.09.2021 р. в якому ТОВ "ІММД" гарантує надання запропонованих у закупівлі послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 Послуги медичних лабораторій) відповідно до встановлених законодавством стандартів якості, затверджених Міністерством охорони здоров’я України у відповідності з вимогами чинних на території України нормативних документів. Відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник маючи на меті отримати послуги лабораторних досліджень належної якості та у відповідності до правил виконання, технологій та методології, надає вимогу щодо підтвердження останнього, шляхом надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про якість послуг у відповідності до чинних на території України ДСТУ або ТУ. У складі тендерної пропозиції Учасника наявні Гарантійні листи від 18.10.2021 року. За змістом одного з яких, Учасник гарантує надання запропонованих у закупівлі послуг відповідно до встановлених законодавством стандартів якості, затверджених Міністерством охорони здоров’я України, у відповідності із вимогами чинних на території України нормативних документів. Враховуючи заперечення Учасника, Замовник повідомляє додатково про те, що Національна система стандартизації України вміщує різноманітні стандарти, в яких встановлені вимоги до конкретних об'єктів стандартизації. Залежно від об'єкта стандартизації, складу, змісту, сфери діяльності та призначення вони поділяються на такі види: державні стандарти України - ДСТУ; галузеві стандарти України - ГСТУ; стандарти науково-технічних та інженерних товариств і спілок України - СТТУ; технічні умови України - ТУУ; стандарти підприємств – СТП. Учасником за змістом вищезазначеного гарантійного листа НЕ ВИЗНАЧЕНО якому ж виду стандартів якості, затверджених Міністерством охорони здоров’я України, а в загальному - стандартизації може відповідати якість наданих Учасником послуг. Разом з тим, Замовник не має можливості виявити інформацію щодо виду стандартизації за змістом наданого гарантійного листа, та у відповідності до основоположних принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, Замовник не повинен додатково надавати запити щодо уточнення виду стандартизації якості в Учасника, якщо дана інформація не є зрозумілою та такою, що відповідає до вимоги надати гарантії щодо окремих видів стандартизації (ДСТУ або ТУ) за змістом наявного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано (файл Підтвердження виконання МТВ.pdf 19 жовтня 2021 14:21) вих. №4202/04/43 від 18.10.2021 р., а саме Додаток №3 до Тендерної документації «Медико – технічні вимоги» за підписом уповноваженої особи Учасника – Директора ТОВ «ІММД» Берадзе Заза. За змістом даного документу Учасник ПІДТВЕРДЖУЄ ВИКОНАННЯ визначених Замовником медико-технічних вимог, та ні в якому разі НЕ ГАРАНТУЄ якість надання послуг у відповідності чинних на території України ДСТУ або ТУ. Враховуючи зміст останнього, Замовник розуміє що Учасник ПІДТВЕРДЖУЄ НАДАННЯ гарантійних листів у відповідності до вимог Додатку №3 Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції, що в свою чергу, також не є достовірною інформацією, з огляду на наявні документи пропозиції. 3. Учасником було надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність ліцензії та документів, підтверджуючих компетентність лабораторії вих. №42-02/04/38 від 18.10.2021 р. (файл Довідка про ліцензію та документи.pdf 19 жовтня 2021 14:21), за змістом якої ТОВ «ІММД» повідомляє про те, що здійснює господарську діяльність з медичної практики на підставі ліцензії №454 від 07.03.2018 р. (безстрокова) та дана інформація міститься у базі даних ліцензійного реєстру МОЗ України суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з медичної практики (посилання на ліцензію у відкритому доступі). Однак, Учасник не надає визначені даною довідкою документи щодо технічної компетентності медичної лабораторії, що унеможливлює Замовнику перевірити відповідність наданої інформації. Отже, враховуючи зміст визначеної довідки та відсутність у складі тендерної пропозиції документів щодо технічної компетентності медичної лабораторії Учасника, відповідність вимогам щодо якості послуг, які повинні відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ прямо не вбачається, та не може бути підтверджена в результаті наявних документів. Враховуючи детальний аналіз документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема тих, якими оперує Учасник у вмотивованій частині вимоги щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції, Замовник наголошує на тому, що ТОВ "ІММД" не підтвердив вимогу відповідно до Додатку №3 Тендерної документації щодо якості послуг, яка повинна відповідати чинним на території України ДСТУ або ТУ, а саме НЕ НАДАВ ГАРАНТІЙ щодо якості послуг у відповідності до чинних на території України ДСТУ або ТУ. Разом з тим, відповідно до Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», Замовник НЕ МОЖЕ кваліфікувати зазначену невідповідність пропозиції Учасника (не відповідність медико-технічним вимогам), як формальні (несуттєві) помилки, оскільки виявлена невідповідність Пропозиції Учасника не являється помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та ЦІЛКОМ ВПЛИВАЄ на зміст тендерної пропозиції. До того ж, Замовником не виявлено формальної (несуттєвої) помилки як невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Як наслідок, вимоги Учасника в розділі не вірного визначення та кваліфікації Замовником поняття формальних/несуттєвих помилок у відповідності до Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» є безпідставним, некомпетентним та упередженим. Замовник має на меті отримати якісні послуги у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Замовник не вбачає дискримінаційних вимог/дій чи рішень, оскільки вимоги Медико-технічних вимог відповідно до Додатку №3 Тендерної документації у відкритому доступі для всіх потенційних учасників, в тому числі ТОВ "ІММД", з доступним переліком документального підтвердження тієї чи іншої вимоги щодо якості послуги, які бажає та має на меті отримати Замовник в результаті проведеної процедури закупівлі. Відповідно до вищевикладеного та Протоколу від 25.10.2021 року, тендерну пропозицію Учасника було відхиллено на підставі ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ВИМОГА УЧАСНИКА відмінити рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІММД" (Протокол від 25.10.2021р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю UA-2021-10-04-010362-b) не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено