• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи

Електромонтажні роботи. Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщенні гуртожитку № 2 коледжу.

Завершена

604 654.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 023.27 UAH
Період оскарження: 04.10.2021 16:47 - 08.10.2021 16:42
Вимога
Відхилено

Неправомірність визначення переможця

Номер: 305bee8e5a004024a63f2f5b0857ff4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-010089-b.c3
Назва: Неправомірність визначення переможця
Вимога:
26.10.2021 № 897 Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» 10029, м. Житомир, вул. Степана Бандери, 6 Поліський національний університет 10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7 Оскарження Приватне підприємство «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» (далі-учасник) брало участь у спрощеній/допороговій закупівлі «Електромонтажні роботи», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-04-010089-b (далі-закупівля), оголошеній відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» (далі-замовник) 04.10.2021 в системі публічних закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-04-010089-b. За результатами аукціону, (який відбувся 20.10.2021), замовником 23.10.2021 об 13 годині 51 хвилині було розміщено протокол № 8-СП від 22.10.2021, про визначення переможцем закупівлі ПП «СТРАЖ-В». Даний протокол підписаний електронним цифровим підписом фізичної особи Сівченка Олександра Володимировича, водночас, в оголошенні до закупівлі та в зазначеному вище протоколі уповноваженою особою зазначено Андрія Юрійовича Поліщука, заступника директора з АГР, уповноваженої особи з питань публічних закупівель, який, очевидно, і повинен був виносити рішення щодо визначення переможця та підписувати його. Слід також зазначити, що в документації до закупівлі прізвище Сівченка О.В. жодного разу не згадується, тому правомочність його підпису в системі публічних закупівель ставиться під сумнів. Також в даній скан-копії протоколу відсутній підпис уповноваженої особи замовника. Окремо хочемо наголосити, що дата протоколу, а саме 22.10.2021, більш рання, ніж будь-яка з наявних дат щодо дискваліфікації ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.», наявних в електронній системі публічних закупівель Prozorro, що додатковий раз підтверджує, що рішення про визначення переможця закупівлі було прийняте ще до розгляду нашої пропозиції, що є прямим порушення законодавства. Також, слід зазначити, що у штатному розкладі, наданому у складі своєї пропозиції ПП «СТРАЖ-В», затвердженим директором підприємства 01.01.2021, відсутні, зокрема, посади інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, інженера з технічного нагляду, інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії. Слід зазначити, що у штатному розкладі не зазначені дані посади. Також не було надано ніяких підтверджень щодо наявності у штаті та перебування його у трудових відносинах із ПП «СТРАЖ-В» провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, окрім кваліфікаційного сертифіката. Щодо інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера з технічного нагляду, то відповідно до штатного розкладу такі посади відсутні. Натомість надано трудові договори на осіб, які мають відповідні кваліфікаційні документи. Разом з тим, ці документи не можуть свідчити про перебування їх у трудових відносинах із ПП «СТРАЖ-В», оскільки Трудовий договір укладається відповідно до глави ІІІ Кодексу законів про працю України. Статтею 22 КЗпП встановлено гарантії щодо укладення трудового договору. На підставі трудового договору приймається наказ про прийняття на роботу за відповідною заявою особи, в самому договорі зазначається посада особи, розмір оплати праці, дата початку виконання робіт. Проте, договори, які надані щодо підтвердження трудових відносин інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера з технічного нагляду, не містять вимог щодо їх оформлення, зокрема, розмірів оплати праці, паспортних даних осіб, їх адрес, кодів з державного реєстру фізичних осіб-платників податку. Тому вважати, що дані особи є штатними працівниками, неможливо, оскільки наявні документи вказують на те, що будь-які трудові відносини між ПП «СТРАЖ-В» та ними фактично відсутні. Ураховуючи викладене, вимагаємо: У замовника - Скасувати зазначене рішення щодо визначення переможця закупівлі та визначити його з урахуванням вимог чинного законодавства України за єдиним критерієм, встановленим замовником до даної закупівлі, а саме ціна, без урахування антиконкурентних вимог замовника для визначення конкретного переможця, якого було обрано ще до публікації оголошення про закупівлю. У Поліського національного університету: - Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та захищених законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Тому, враховуючи наведені вище факти, вимагаємо у відповідальних осіб Поліського національного університету, як представників органу, що здійснює контроль над замовником - відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету»: 1. Розібратися у ситуації, що склалася за наведеними нами фактами та в, межах компетенції, вжити заходів впливу на посадових осіб замовника, з вини яких склалася вищезазначена ситуація, в тому числі дисциплінарного характеру в межах своїх повноважень; 2. Забезпечити уповноваженими особами замовника скасування рішення щодо визначення переможця закупівлі, оприлюдненого 23.10.2021 об 13 годині 51 хвилині, а саме протоколу № 8-СП від 22.10.2021 та визначити переможця з урахуванням вимог чинного законодавства України за єдиним критерієм, встановленим замовником до даної закупівлі, а саме ціна, без урахування антиконкурентних вимог замовника для визначення конкретного переможця, якого було обрано ще до публікації оголошення про закупівлю. Додатково повідомляємо, що у разі незадоволення законних вимог приватного підприємства «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» щодо скасування оприлюдненого замовником 23.10.2021 об 13 годині 51 хвилиніи рішення, ми будемо вимушені для захисту наших законних інтересів звернутися до органів судової влади України. Даний лист направляється відокремленому структурному підрозділу «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» шляхом розміщення оскарження в системі публічних закупівель, та Поліському національному університету шляхом направлення засобами поштового зв’язку за юридичною адресою з повідомленням про вручення. Відповідь від адресатів очікуємо в терміни, визначені чинним законодавством для оскаржень у сфері спрощених/допорогових закупівель: відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель, та від Поліського національного університету на нашу юридичну адресу: 10009, м. Житомир, вул. Кибальчича, буд. 11. Директор ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» В.М. Мельниченко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. В зв’язку із тим, що вимога UA-2021-10-04-010089-b.с3 не містить вимогу надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, ми вимушені відмовити Вам у її задоволенні. З глибокою повагою, уповноважена особа А. ПОЛІЩУК
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Неправомірне визначення результатів закупівлі

Номер: e46ab421742a4bab894b51f0babd8592
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-010089-b.a2
Назва: Неправомірне визначення результатів закупівлі
Вимога:
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» 10029, м. Житомир, вул. Степана Бандери, 6 Поліський національний університет 10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7 Приватне підприємство «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» (далі-учасник) брало участь у спрощеній/допороговій закупівлі «Електромонтажні роботи», ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-04-010089-b (далі-закупівля), оголошеній відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» (далі-замовник) 04.10.2021 в системі публічних закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-04-010089-b. У документації до закупівлі, наданої замовником, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, адже вимагалися документи, які жодним чином не стосуються предмету закупівлі. Тому, нами об 12 годині 33 хвилини 07.10.2021, в систему публічних закупівель було завантажено вимогу (ID: UA-2021-10-04-010089-B.A1) щодо усунення замовником цих вимог, яка взагалі не була розглянута замовником, і за станом на 23.10.2021, тобто, через три доби після завершення аукціону, має статус: «Очікує розгляду». Також, іншими потенційними учасниками об 10 годині 32 хвилини та 10 годині 34 хвилини 08.10.2021 було задано два запитання до процедури закупівель щодо наявних дискримінаційних вимог, які замовником були також проігноровані і за станом на 23.10.2021, тобто, через три доби після завершення аукціону відповіді не надані. Незважаючи на це, ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» прийняло участь у даній закупівлі, та запропонувало найнижчу ціну, яка на 209003,64 гривні нижче від оголошеної ціни закупівлі, та на 208370,26 грн. нижче від найближчого конкурента, які за час аукціону жодного разу не знижували своєї ціни. Водночас, за результатами аукціону, (який відбувся 20.10.2021), замовником 23.10.2021 об 08 годині 53 хвилини було розміщено рішення, якщо його можна так назвати, про нашу дискваліфікацію, яке не містить жодних реквізитів, як то дати, номера, інформацію про особу, яка приймала дане рішення, та її повноваження щодо підписування такого документу. Єдине, що вдалося з’ясувати це те, що дане рішення підписане електронним цифровим підписом фізичної особи Сівченка Олександра Володимировича, водночас, в оголошенні до закупівлі уповноваженою особою зазначено Андрія Юрійовича Поліщука, заступника директора з АГР, уповноваженої особи з питань публічних закупівель, який, очевидно, і повинен був виносити рішення щодо визначення переможця та підписувати його. Слід також зазначити, що в документації до закупівлі прізвище Сівченка О.В. жодного разу не зазначене, тому правомочність його підпису в системі публічних закупівель нами ставиться під сумнів. Ураховуючи викладене, вимагаємо: У замовника - Скасувати зазначене рішення щодо визначення переможця закупівлі та визначити його з урахуванням вимог чинного законодавства України за єдиним критерієм, встановленим замовником до даної закупівлі, а саме ціна, без урахування антиконкурентних вимог замовника для визначення конкретного переможця, якого було обрано іще до публікації оголошення про закупівлю. У Поліського національного університету: - Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Тому, ураховуючи наведені вище факти, вимагаємо у відповідальних осіб Поліського національного університету, як представників до органу, що здійснює контроль над замовником - відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету»: 1. розібратися у ситуації, що склалася за наведеними нами фактами та в, межах компетенції, вжити заходів впливу на посадових осіб замовника, з вини яких допущено зазначену вище ситуацію, в тому числі дисциплінарного характеру в межах своїх повноважень; 2. Забезпечити уповноваженими особами замовника скасування рішення щодо визначення переможця закупівлі, оприлюдненого 23.10.2021 об 08 годині 53 хвилини та визначити переможця з урахуванням вимог чинного законодавства України за єдиним критерієм, встановленим замовником до даної закупівлі, а саме ціна, без урахування антиконкурентних вимог замовника для визначення конкретного переможця, якого було обрано іще до публікації оголошення про закупівлю. Додатково повідомляємо, що у разі незадоволення законних вимог приватного підприємства «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» щодо скасування оприлюдненого замовником 23.10.2021 об 08 годині 53 хвилини рішення, ми будемо вимушені для захисту наших законних інтересів звернутися до органів судової влади України. Даний лист направляється відокремленому структурному підрозділу «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» шляхом розміщення оскарження в системі публічних закупівель, та Поліському національному університету шляхом направлення засобами поштового зв’язку за юридичною адресою з повідомленням про вручення. Відповідь від адресатів очікуємо в термін, визначених чинним законодавством для оскаржень у сфері спрощених/допорогових закупівель: відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель, та від Поліського національного університету на нашу юридичну адресу: 10009, м. Житомир, вул. Кибальчича, буд. 11.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. В зв’язку із викладеним повідомляємо, що відповідно до пункту 3.5 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пункту 2.2 таблиці «Інші документи, що вимагаються Замовником» Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники в складі тендерної пропозиції повинні були надати: - Документальне підтвердження наявності у штаті провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії; - Копія кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду, а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті Учасника (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору). Але, учасник ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУТ.» документального підтвердження наявності у штаті провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії та копії кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду, а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті Учасника (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору) не надало, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тому, пропозиція ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУТ.» була відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі). Тому ми вимушені відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги UA-2021-10-04-010089-b.a2. З глибокою повагою Уповноважена особа ПОЛІЩУК АНДРІЙ
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: b9b3425783ff447ca9944857e77b890a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-010089-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено ряд дискримінаційних вимог задля обмеження кола потенційних учасників та просування конкретного, який вигідний Вам, зокрема: 1) «Документальне підтвердження наявності у штаті провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії»; 2) «Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті Учасника (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору)»; 3) «Копія кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду, а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті Учасника (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору)»; 4) «Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті Учасника (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору)». Предметом закупівлі є «Електромонтажні роботи» згідно ДК 021:2015 ЄЗС України 45310000-3 « Електромонтажні роботи» у приміщеннях ВСП ФКБА Д Поліського національного університету код ЄДРПОУ 01355656 за адресою 10029, м. Житомир, вул. Степана Бандери, 6. Судячи з пункту 6 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», наданої Замовником у складі своєї тендерної документації, чітко зазначено, що «Проектом передбачається встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, в т.ч. системи оповіщення про пожежу та управління евакуванням людей, у всіх приміщеннях закладу, системи централізованого пожежного спостерігання.» та наданої специфікації необхідного обладнання та матеріалів у Додатку 2, можна зробити висновок, що у Вас уже наявна проектна та кошторисна документація на виконання робіт і не зрозуміло, навіщо Учаснику для участі у процедурі закупівлі подавати відомості про вищезазначених спеціалістів, оскільки закупівлею не передбачено виконання будь-яких проектних робіт як у кошторисній частині, так і у дотриманні вимог пожежної безпеки, а відповідно відсутня необхідність у авторському нагляді, тобто експерті будівельнику та фахівцю з кошторисної документації. Слід зазначити, що сама тендерна документація Замовника не передбачає взагалі здійснення Учасником будь-яких дій фахівцями, передбаченими у п. 1-4 даної вимоги. Водночас Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 чітко визначені кадрові вимоги для виконання робіт протипожежного призначення, серед яких відсутні будь-які інженери-проектувальники, інженери з технічного нагляду та провідні експерти або просто експерти будівельники. Також повідомляємо, що Учасник не може відповідати за технічний нагляд і відповідно залучати до нього свого штатного кваліфікованого працівника, оскільки це призводить до конфлікту інтересів. Тому задля збереження неупередженості Замовник сам має залучати необхідного кваліфікованого інженера з технічного нагляду, який буде контролювати роботу Учасника-переможця. Також Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 (зі змінами), авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту. Генеральний проектувальник утворює групу авторського нагляду з числа розробників проекту або уповноважених осіб, на яку покладається здійснення авторського нагляду. До здійснення авторського нагляду за виконанням окремих видів будівельних робіт можуть залучатися представники проектних організацій, які не брали участі у проектуванні. Склад групи авторського нагляду затверджується генеральним проектувальником на весь період будівництва. Інформація про склад зазначеної групи надсилається замовнику. Також даною постановою передбачено, що Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. Тому вимагаємо виключити пункти, зазначені у даній вимозі (1-4) як незаконні та упереджені щодо більшості учасників закупівлі, в іншому випадку залишаємо за собою право направити скаргу до вищестоящої організації Замовника-Поліського національного університету.
Пов'язані документи: Учасник