-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі, фасаду з благоустроєм прибудинкової території другого корпусу; капітальний ремонт внутрішніх приміщень та улаштування блискавкозахисту першого та другого корпусу дошкільного навчального закладу №3 Лиманської міської ради Донецької області»
Згідно до технічного завдання
Торги відмінено
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2021 15:54 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження протиправних дій Замовника
Номер:
74487f4442bf41f386d20c5bcd0f5a6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-04-008611-b.b4
Назва:
Оскарження протиправних дій Замовника
Вимога:
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради було оголошено закупівлю UA-2021-10-04-008611-b за предметом: Розробка робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі, фасаду з благоустроєм прибудинкової території другого корпусу; капітальний ремонт внутрішніх приміщень та улаштування блискавкозахисту першого та другого корпусу дошкільного навчального закладу №3 Лиманської міської ради Донецької області».
За результатами розгляду пропозицій, ФОП ПАВЛОВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА була визнана переможцем процедури закупівлі, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги документації та принципи здійснення закупівель встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Детальніше у доданих документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога. оскарження дій замовника.PDF 21.10.2021 18:12
- Заява до ГО Комітет захист прав людини.PDF 21.10.2021 18:12
- Заява ДАСУ.PDF 21.10.2021 18:12
- Позовна заява.PDF 21.10.2021 18:12
- Заява до ГО Розом у майбутнє.PDF 21.10.2021 18:12
- Скарга міському голові.PDF 21.10.2021 18:12
Дата подачі:
21.10.2021 18:12
Вимога
Є відповідь
Оскарження протиправного рішення Замовника
Номер:
e1ebc3b9c5c647ef9d31b57278b958c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-04-008611-b.b3
Назва:
Оскарження протиправного рішення Замовника
Вимога:
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради було оголошено закупівлю UA-2021-10-04-008611-b за предметом: Розробка робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт покрівлі, фасаду з благоустроєм прибудинкової території другого корпусу; капітальний ремонт внутрішніх приміщень та улаштування блискавкозахисту першого та другого корпусу дошкільного навчального закладу №3 Лиманської міської ради Донецької області»
За результатами розгляду пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» була відхилена, проте зазначене рішення Замовника є протиправним та необґрунтованим, порушує вимоги документації та принципи здійснення закупівель встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
Згідно вимог тендерної документації Замовником встановлено, що кошторис на виконання проектних робіт має бути виконаний згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016, №2 від 01.09.2016р та №3 від 16.10.2018р.
На виконання даної вимоги у складі пропозиції було надано кошторисні розрахунки у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016, №2 від 01.09.2016р та №3 від 16.10.2018р., та Додатку №3 Завдання на проектування а саме:
Замовник в п. 1 протоколу №55 від 19.10.2021 зазначає, що в кошторисі на проектні роботи (кошторис №1) необґрунтовано враховані кошти на інженерно-геодезичні вишукування, проте Кошторис №1 «Інженерно-геодезичні вишукування» розраховано, згідно розділу 12 Завдання на проектування (Передбачити в складі проекту інженерно-геодезичні вишукування (за необхідності)) та розділу 15 пункт 4. (Благоустрій території з улаштуванням дитячих ігрових комплексів, зовнішнього освітлення). Звертаємо увагу, що Інженерно-геодезичні вишукування необхідні, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п.4.1: «Проектна документація для будівництва має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил.
Не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А.2.1-1 на нових земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об’єктів – без уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об’єктів.»
Зазначене вище підтверджує виконання вимог ТОВ «ПК «АРКОН» щодо кошторисної документації яка надана у складі пропозиції.
Замовник в п. 2 протоколу №55 від 19.10.2021 зазначає, що в кошторисі №5 передбачено п. 8 вартість експертизи робочого проекту за чергами, відповідно додаткова експертиза розділу ТЕО не врахована, проте згідно розділу 9 Завдання на проектування та ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» розділ 3 та 4 - «Техніко-економічне обґрунтування» (ТЕО) – це одна з стадій проектування об’єкта будівництва. Звертаємо увагу, що відповідно до розділу 8 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» експертиза проектної документації на будівництво об’єктів будь-якого призначення проводиться на стадіях проектування ТЕО, ТЕР, ЕП, П, РП, але не розділу ТЕО, як зазначено у розділі 28 Завдання на проектування п.8 вказано врахувати кошти «Вартість експертизи проектної документації розділу ТЕО». Тому розрахунок вартості експертизи було надано для затверджуваної стадії -Робочий проект (Кошторис№5)
Відповідно до вищезазначеного пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» відповідає вимогам документації на проведення спрощеної закупівлі, а кошторисна документація, що надана у складі пропозиції відповідає вимозі п. 1.7 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: Кошторис на виконання проектних робіт має бути виконаний згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016, №2 від 01.09.2016р та №3 від 16.10.2018р.
Звертаємо увагу Замовника, що при розгляді пропозицій слід керуватися принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечувати неупереджений розгляд пропозицій.
Згідно вищезазначеного, враховуючи порушення Замовником основоположних принципів та порядку проведення закупівлі, вимагаємо скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН»
Доводимо до відома Замовника, що у випадку не задоволення даної вимоги або залишення її без розгляду, ТОВ "ПК "АРКОН" буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі.
Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.PDF 20.10.2021 16:14
Дата подачі:
19.10.2021 17:17
Вирішення:
невбачаємо у своїх діях протиправних рішень, учасника булу відхилено за невідповідність Додатку 3 Завдання на проектування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Виключення вимог
Номер:
74244ca28a3f4b7f8cdd0952a24b0333
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-04-008611-b.b2
Назва:
Виключення вимог
Вимога:
Необґрунтовані вимоги Замовника:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Учасник не має надавати Замовнику ніяких додаткових матеріалів до технічної специфікації, як це встановлено в Додатку 9 пунктом 2.13. Відповідальність за повноту технічних характеристик несе Замовник. Ваші вимоги щодо опрацювання оснащення харчоблоків закладів освіти, внесених до Програми та включення їх в пропозицію Учасника є порушенням принципів здійснення закупівлі. Дійсно учасник може підтвердити довідкою в довільній формі, що ознайомлений з нормативами передбаченими Додатком 9, та буде їх дотримуватися при виконанні робіт але не більше!
Будь які додаткові вимоги створюють сумніви щодо прозорості проведення даної процедури закупівлі.
Окрім цього не треба забувати про державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Тому, вимагаємо щоб Замовник прибрав вимогу Додатку 9 щодо опрацювання питання оснащення харчоблоків закладів освіти, внесених до Програми та включення в пропозицію Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 16:51
Вирішення:
п 2.13 буде виключено з додатку 9 та зроблені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
3da1113dcadf4fccafb511eda027f68f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-04-008611-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
На якій підставі Замовником було внесено наступні зміни:
Зважаючи на те, що заклад внесено до програми Президента України «Велике будівництво» у 2022 році (далі – Програма), з метою забезпечення якісного та здорового харчування учнів та вихованців, інформуємо:
Вимоги щодо забезпечення санітарного законодавства у харчоблоках закладів освіти відображені в наступних документах:
Державні санітарні правила та норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01;
Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941;
Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 року № 298/227, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 05 травня 2006 року за № 523/12397;
ДБН В.2.2-4:2018 Заклади дошкільної освіти, ДБН В.2.2-3-2018 Заклади освіти.
Рекомендований перелік обладнання закладів загальної середньої освіти з урахуванням потужності закладу наведений на сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/shkilne-harchuvannya/obladnannya-dlya-harchoblokiv.
Щодо оснащення харчоблоків у закладах дошкільної освіти роз’яснення надаються пунктом 5.2 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
Просимо опрацювати питання оснащення харчоблоків закладів освіти, внесених до Програми та включити в свою пропозицію.»
Хіба ці роботи не входять в проектні рішення, що є результатом робіт по даній закупівлі? Чи зазначені зміни було внесено з метою обмеження кола учасників, оскільки в подальшому на підставі не відповідності даних пропозицій щодо оснащення можливо відхилити будь якого учасника! Зазначені зміни є дискримінаційними не обумовленні жодними обставинами.
Просимо звернути увагу Замовника на відповідальність, що передбачена нормами чинного законодавства за порушення проведення закупівель та щодо моніторингу таких «чесних» умов зі сторони уповноважених органів.
Вимагаємо виключити безпідставний п. 2.13 з Додатку №9 який було додано з метою зменшення конкуренції та створення штучних підстав для відхилення в майбутньому!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 15:01
Вирішення:
п 2.13 носить інформативний характер та ніяким чином, на нашу думку, не обмежує коло участників. але приймаємо рішеня задовільнити вашу вимогу та виключаємо п 2.13 з додатку 9.
Статус вимоги:
Задоволено