• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони спортивного майданчика Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: пр. Юрія Гагаріна,16.

Послуги з фізичної охорони спортивного майданчика Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: пр. Юрія Гагаріна,16.

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2017 15:32 - 20.09.2017 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо наявності ISO 9001

Номер: a8a44364442549b0a66d91946659625d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-002163-c.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо наявності ISO 9001
Вимога:
Документацією торгів визначено що у складі своїх пропозицій учасники повинні надати «- нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015;» Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частина 4 статті 22 Закону передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, одним із принципів закупівель є недискримінація учасників. Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 1 даного Закону суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг з охорони власності та громадян не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в підпункті 6.2. пункту 6 Порядку здійснення допорогових закупівель (затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35) та ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, та не має права вимагати в Тендерній документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Встановлюючи вимоги щодо надання копії сертифікату якості ISO 9001 Замовник лобіює інтереси учасника, який має відповідний документ. Також, дана вимога про надання в складі пропозиції сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 оскаржувалася в Антимонопольному комітеті, про що органом оскарження було прийнято рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року. Відповідно даного рішення вимога про надання в складі пропозиції копії сертифікату якості ISO 9001 є дискримінаційною. Враховуючи викладене, вимога Замовника щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001, викладена в вимогах документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункт 6.2. пункту 6 Порядку здійснення допорогових закупівель. Вимагаємо внести зміни до Документації та вилучити вимогу про наявність у Виконавця сертифікату якості ISO 9001 як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Управління якістю повинно бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання надання послуг незадовільної якості. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що Документація для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель розроблена у суворій відповідності до вимог законодавства України та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги замовника

Номер: fdb4fd474d8f468789fd98205e09708e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-002163-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги замовника
Вимога:
Згідно технічного завдання, Замовнику порібно послуга надання охорони у кількості 1 посту в робочі дні з 16 год. 00 хв. до 04 год. 00 хв.; у вихідні та святкові – цілодобово. Замовником встановлено наступні вимоги до майбутніх учасників: - нотаріально завірені копії дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2Вт у регіоні надання послуг (в кількості не менш ніж 2 (дві) шт.); - нотаріально завірену копію дозволу Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу радіозв’язку аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт; - нотаріально завірені копії дозволів ДП «Українського державного центру радіочастот» на право експлуатації радіостанцій, що розташовані в транспорті реагування та мають потужність сигналу передавача не менш 5Вт; Поясніть будь ласка з ким буде розмовляти 1 охоронець по 2 раціям 2Вт., та 1 рації не мене 5 Вт, та рації 9Вт. Як мінімум по 4 раціях одночасно. На нашу думку якось забагато рацій на 1 охоронника, який повинен надавати послуги. Та виглядає так, що Замовник має заздалегідь визначеного переможця, тому і прописав дані дискримінаційні вимоги наявності такої кількості рацій лише на 1 пост. Також згідно ліцензійних умов та ЗУ про охорону діяльність, учасники в своїй діяльності мають право використовувати рації та мобільний зв'язок. Тому вимога Замовник що до обов’язкового надання дозволів на рації є недоречною, та є дискримінаційною, тому що завідомо ставить в нерівні умови учасників. Вимагаємо виключити дані вимоги з документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно технічних вимог Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель, учасник повинен забезпечити охоронника на об’єкті засобами переносної (тривожної сигналізації (тривожна кнопка), з підключенням її на власний пульт охорони та здійсненням реагування на її спрацювання. Також, вимогами Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель передбачено наявність в учасника цілодобової диспетчерської служби. Згідно з п. 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність», під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Зважаючи на вищезазначене, роз’яснюємо, що перелічені Вами документи вимагаються з метою підтвердження наявності в учасника засобів для організації і забезпечення стійкого радіозв’язку між охоронником, групами швидкого реагування та цілодобовою диспетчерською службою.
Статус вимоги: Відхилено