• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обробки вогнезахисним розчином дерев’яних конструкцій горищ закладів загальної середньої освіти

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2021 11:22 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо корекції вимоги.

Номер: 243871e5ed984d75b46c5e5be1bb5596
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-002833-b.b4
Назва: Щодо корекції вимоги.
Вимога:
Шановний Замовнику, дякуємо за реагування на вимоги учасників! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога UA-2021-10-04-002833-b.b3 виконана не повністю, а саме: пунктом 7 Технічного завдання також вимагається надання саме протоколів випробувань, без можливоісті надання Витягу результативних випробувань з протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Просимо до 7 пункту також додати можливість надавати витяг результативних випробувань з протоколу кліматичних або періодичних випробувань.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності вимоги Оголошення.

Номер: 27824399d4b74dc3b75f6c46b09704f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-002833-b.b3
Назва: Щодо невідповідності вимоги Оголошення.
Вимога:
На вимогу Замовника надати у складі пропозиції Протокол кліматичних або періодичних випробувань повідомляємо наступне. Відповідно до пункту IV Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування) визначається відповідно до РЕЗУЛЬТАТІВ кліматичних або періодичних випробувань; Правилами з вогнезахисту не передбачено надання саме протоколу випробувань. З огляду на вищезазначене, просимо привести дану вимогу у відповідність до законодавства, а саме: на виконання даної вимоги надати можливість надавати Витяг результативних випробувань з протоколу кліматичних або періодичних випробувань.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. До оголошення внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна Вимога огляд

Номер: a79a727f0742436e8fc4658017b12a22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-002833-b.b2
Назва: Незаконна Вимога огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Наведена площа горищ приміщень є орієнтовною. Учасникам необхідно здійснити огляд будівель для визначення реальних потреб для надання послуг та надати акт огляду у складі своєї пропозиції." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади дошкільної освіти ). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. До Оголошення внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Протокола

Номер: 744270ec8f98423587ce4a04c89a7fdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-002833-b.b1
Назва: Протокола
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Тендерної документації Ви не одноразово керуєтеся ПРАВИЛ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, як законодавчим базисом надання послуг з вогнезахисту. Вами передбачено Вимогу надання учасниками закупівлі «Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації протоколи випробувань, які повинні бути видані акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС України методикою, на групу вогнезахисної ефективності (І група ефективності 1А), індексу поширення полум’я (І=0, не розповсюджує полум'я), корозійну активність, строк експлуатації покриття, токсичність (Т1), групу горючості твердих речовин і матеріалів (належить до групи важкогорючих матеріалів), визначення температури самозаймання. при цьому законодавчого обгрунтування не надали!!! А все тому, шо Наказ 1064, не передбачає таких протоколів. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції. Визначиний Вами перелік протоколів є виключно в засобу «Пожзабезпечення Л1 « групи -ПП «ЛИТВИНЮК», ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"(виробник) , а також в засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT», тобто ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів. ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи. Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, лобіювати інтереси певних осіб. А також, прагнемо повідомити Вам, що ДСА-2( на який Ви посилаєтеся) не має Вище зазначених протоколів й не повинен мати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. До Оголошення внесено відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено