• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з оброблення дерев’яних елементів покрівлі житлових та виробничих приміщень Таращанського геріатричного пансіонату

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2021 10:19 - 08.10.2021 10:24
Вимога
Залишено без розгляду

Протоколи , стахування

Номер: 0c4d3dad3d724a2dad5668207056daad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-001502-b.a4
Назва: Протоколи , стахування
Вимога:
Шановний замовнику вами передбачено вимога надати на інженера-кошторисника чинний договір страхування від нещасних випадків та протокол та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19 та на інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки протокол та посвідчення з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19. Ця вимога є дискримінаційною так як виконання робіт ні інженером-кошторисником ні інженером-проектувальником не передбачено безпосередньо на об’єкті і тому вимога щодо договору страхування від нещасних випадків та протоколів і посвідчень з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19 є незрозумілими і вимагаємо їх скасування.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено, відповідь у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2021 13:38
Вимога
Залишено без розгляду

Огляд

Номер: ec2c3081c3cc4a8ea738bcb201eab3bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-001502-b.a3
Назва: Огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Провести обов’язковий огляд об’єкту(-ів) Учасником перед подачею пропозиції із залученням фахівців відповідної кваліфікації. Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту огляду (у довільній формі), підписаний уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено, відповідь у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.10.2021 14:57
Вимога
Залишено без розгляду

огляд

Номер: 52bf453a3b0b4054b8f593f0370532c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-001502-b.a2
Назва: огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Провести обов’язковий огляд об’єкту(-ів) Учасником перед подачею пропозиції із залученням фахівців відповідної кваліфікації. Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту огляду (у довільній формі), підписаний уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено.Відповідь у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.10.2021 14:57
Вимога
Відкликано скаржником

Огляд обєкту

Номер: 7dac6f781d3247c59b723085eb0edc1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-04-001502-b.a1
Назва: Огляд обєкту
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Провести обов’язковий огляд об’єкту(-ів) Учасником перед подачею пропозиції із залученням фахівців відповідної кваліфікації. Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту огляду (у довільній формі), підписаний уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: некоректна вимога
Дата скасування: 05.10.2021 12:23