• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

комплект форменого одягу

Торги не відбулися

6 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 500.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2021 11:01 - 30.10.2021 01:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних вимог , визначених у Додатку № 3 до ТД (проект Договору)

Номер: 1ce7b09a4a674011a2802c4a6501a2f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-03-000011-a.a3
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог , визначених у Додатку № 3 до ТД (проект Договору)
Вимога:
Детально ознайомившись із Тендерною документацією Відкритих торгів з предметом закупівлі «комплект форменого одягу (за ДК 021:2015 код 18113000-4 Виробничий одяг)» вважаємо за необхідне звернутися до Замовника за вимогою про усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації в частині Додатку № 3 ( Проект Договору). Так , в умовах проекту Договору, що є Додатком № 3 до ТД зазначено наступні умови щодо строку поставки : « 5. УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ 5.1. Строк здійснення поставки Товару - протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Заявки від Покупця, але в будь – якому випадку до 24.12.2021 року. Про готовність передачі Товару Продавець зобов’язаний повідомити Покупця за телефоном, факсом чи листом.» Замовник , встановив учасникам завідомо неможливі до виконання строки поставки, про що наводимо наступні аргументи. Так , згідно інформації про закупівлю в системі https://prozorro.gov.ua визначена наступна етапність проходження процедури відкритих торгів UA-2021-10-03-000011-a : 1. Публікація оголошення : 03 жовтня 2021 о 11:01. 2. Період із зверненнями за роз’ясненнями : до 24 жовтня 2021 року . 3. Подання скарг на умови ТД : до 30 жовтня 2021 00:00 4. Подання пропозицій : 03 листопада 2021 року . 5. Попередня дата аукціону : 09 грудня 2021 року . При цьому , у проекті Договору про закупівлю (додаток № 3 до ТД) Замовник визначає КІНЦЕВУ ДАТУ виконання поставки згідно договору через 15 ( !) календарних днів після дати проведення аукціону, тобто 24.12.2021 року. Замовнику достовірно відомо , що кожен етап публічної закупівлі супроводжується періодом, коли учасники реалізовують своє право на скарження рішень та дій замовника до органу оскарження АМКУ : оскарження умов тендерної документації , оскарження рішень замовника за результатами прекваліфікації, оскарження рішення замовника після проведення аукціону . Процеси оскарження значно впливають на тривалість проведення процедури закупівлі . Наприклад , в разі оскарження учасниками до АМКУ рішення замовника про визнання певного учасника переможцем відкритих торгів, закупівля фактично «блокується» і Замовник не може укласти договір про закупівлю , доки не буде відомо результату оскарження. В той же час, обов’язки та права визначені Договором про закупівлю виникають у сторін не з моменту визнання учасника Переможцем торгів, а з моменту укладання договору . За таких обставин реальне виконання договору « не пізніше 24.12.2021 року» ( через 15 календарних днів після аукціону ) є не можливим з об’єктивних причин , не залежних від Замовника чи від учасника , якого буде визнано переможцем . З викладеного вбачається, що вимога Додатку № 3 про кінцевий термін поставки не пізніше 24.12.2021 року має дискримінаційний характер . Виконати такі дискримінаційні вимоги може виключно той учасник , який на дату аукціону матиме на своїх складах вже готову продукцію, у обсязі, визначеному ТД. При цьому , такий потенційний учасник має бути впевнений у тому , що він стане переможцем даних відкритих торгів(можливо з якихось незаконних підстав). Така ситуація виключає законність проведення публічної закупівлі UA-2021-10-03-000011-a, тому, ми маємо сподівання що така ситуація є неможливою . Учасники , які є виробниками товару , але не мають на своїх складах товару , що є предметом даної закупівлі у обсязі, визначеному ТД, за декілька календарних днів об’єктивно не зможуть виробити, запакувати та організувати доставку Замовнику 600 комплектів одягу , що є предметом закупівлі . Так, процес виробництва одягу включає в себе декілька етапів : 1. Комплектування виробництва сировиною. 2. Виготовлення лекал згідно технічного опису Замовника .2. Розкрій. 3. Безпосереднє пошиття виробів та оздоблення фурнітурою та етикетками .4. Пакування . Складний процес налагодження виробничих потужностей під різні види тканин та виробів також впливає на швидкість процесу виготовлення готової продукції. Організація виробничого процесу потребує розумного часу . Строк , який Замовник вказує у Проекті договору не є розумним строком, що об’єктивно неможливо виконати. Додатково зазначимо, що з цих же самих причин , вимога Замовника про надання повного об’єму продукції , що є предметом закупівлі у термін 3 днів від дати отримання Заявки також є такою, яку не можливо виконати з об’єктивних причин. Статтею 3 ЗУ « Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників пов'язаних з їхньою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації , а саме : ВНЕСТИ ЗМІНИ У П.5.1.РОЗДІЛУ 5 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ( Додаток № 3 до ТД) , ВИКЛАВШИ У НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ: 5.1. Строк здійснення поставки Товару - протягом 30 (тридцяти ) робочих днів з дати отримання Заявки від Покупця, але в будь – якому випадку до 01.03.2021 року. Про готовність передачі Товару Продавець зобов’язаний повідомити Покупця за телефоном, факсом чи листом.» Пропонуємо Замовнику ознайомитися з практикою Антимонопольного комітету з аналогічних за своєю суттю питань :Рішення АМКУ 7006-р/пк-пз від 05.10.2017.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До пункту 5.1 договору частково внесено зміни, проте Замовник обмежений бюджетним роком, оскільки закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та має оплачувати за ВЖЕ поставлений товар, авансові платежі не передбачені. Закупівля здійснюється у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» !
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаціних вимог тендерної документації у частині додатку № 2

Номер: c293631c212c4046b72a3dcd332c35fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-03-000011-a.a2
Назва: Вимога про усунення дискримінаціних вимог тендерної документації у частині додатку № 2
Вимога:
Детально ознайомившись із Тендерною документацією Відкритих торгів з предметом закупівлі «комплект форменого одягу (за ДК 021:2015 код 18113000-4 Виробничий одяг)» вважаємо за необхідне звернутися до Замовника за вимогою про усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації в частині Додатку № 2. Так у Додатку № 2 до Тендерної документації Замовник зазначає наступні вимоги: « Учасник має надати лист-підтвердження щодо можливості поставити товар в повному обсязі не пізніше строку, що вказаний в договорі та надати лист – підтвердження про наявність : - тканини, швейної фурнітури та інших допоміжних матеріалів для виготовлення готової продукції (предмету закупівлі) на складі Учасника не менше ніж в 100 % обсязі, достатньому для пошиття предмету закупівлі відповідно до кількісних вимог зазначених в технічній специфікації; або - готової продукції (предмету закупівлі) на складі Учасника не менше ніж 30 % від обсягу зазначеного в технічній специфікації. - Учасник має надати Гарантійний Лист, що забезпечить Замовнику безперешкодний доступ на територію матеріально-технічної бази за необхідністю Замовника для підтвердження наявності тканини, швейної фурнітури та інших допоміжних матеріалів для виготовлення готової продукції (предмету закупівлі) товару або готової продукції на складі Учасника. Відмова Замовнику у виїзді для огляду матеріально-технічної бази щодо наявності матеріалів / товару, буде розцінена як невідповідність вимогам тендерної документації, така пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником.» Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та має дискримінаційний характер . Так, у зв’язку із встановленням зазначених вище дискримінаційних вимог потенційні учасники , що станом на дату подання ТП не мають у своєму володінні не менше ніж 30 % від обсягу товару зазначеного в технічній специфікації, або 100 % обсягу сировини, достатньої для пошиття предмету закупівлі НЕ МАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ брати участь у відкритих торгах UA-2021-10-03-000011-a. В той же час , відсутність чи наявність на дату подання ТП на складах учасника сировини , необхідної для пошиття предмету закупівлі, або готового товару жодним чином не впливає на дотримання учасником технічно-якісних вимог до предмету закупівлі . Зауважимо, що наявність матеріально-технічної бази для виконання договору про закупівлю не було визначено замовником у додатку № 1, як критерій відповідності учасника ст.. 16 ЗУ « Про публічні закупівлі». Зазначення у розділі технічно – якісних характеристик товару ( додаток №2 ТД) вимоги по наявність на складах сировини / або готової продукції – це грубе порушення ст. 16, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Крім того, ст. 16 ЗУ « Про публічні закупівлі» не містить такого критерію як наявність у учасника готової продукції , що є предметом закупівлі , або сировини , необхідної для виробництва предмету закупівлі. Тому, зазначена вимога Замовника є не тільки дискримінаційною, але й не відповідною ЗУ « Про публічні закупівлі» . Технічний опис виробів комплекту , викладений у Тендерній документації передбачає , що це є формений одяг бійців муніципальної варти з індивідуальними особливостями ,індивідуальним підбором тканини, визначеними конкретним Замовником. Тобто, в разі коли , потенційний учасник лише для участі у тендері закупить готовий товар , що є предметом закупівлі (або 100% обсягу сировини, необхідної для пошиття комплектів одягу) , однак не виграє тендер , то в подальшому цей товар не можна буде реалізувати іншим Замовникам чи іншим суб’єктам господарювання, що в подальшому призведе до збитку у господарській діяльності . Зазначаючи описані вище вимоги , Замовник фактично змушує суб’єктів господарювання , які бажають брати участь у відкритих торгах UA-2021-10-03-000011-a необґрунтовано та завчасно витрачати кошти та виробничі ресурси для того виконати кваліфікаційні вимоги Замовника . Вказана вимога Замовника грубо порушує принцип свободи здійснення господарської діяльності, визначений ст. 43 Конституції України та є виключно дискримінаційною . Виконати таку вимогу може виключно той учасник , який завчасно міг отримати інформацію про можливість опублікування даної Тендерної документації та отримати точний опис всіх складових комплектів одягу. При цьому , такий потенційний учасник має бути впевнений у тому , що він стане переможцем даних відкритих торгів. Така ситуація виключає законність проведення публічної закупівлі UA-2021-10-03-000011-a, тому, ми маємо сподівання що така ситуація є неможливою . Крім того, не зрозуміло по яким критеріям та за якою методикою Замовник має перевіряти наявність 100% обсягу сировини, необхідної для пошиття предмету закупівлі . Як , Замовник, будучи органом місцевого самоврядування, не здійснюючи виробничої діяльності з пошиття одягу може визначати яка кількість сировини (тканини + фурнітури) необхідно для пошиття предмету закупівлі . При цьому , Тендерна документація не містить методики , за якою Замовник має перевіряти наявність відповідної кількості сировини у учасника процедури закупівлі . Враховуючи те, що предметом закупівлі є товар , а не послуги з пошиття одягу на замовлення, то вимога про наявність в учасника 100% обсягу сировини на складі - є взагалі недопустимою та такою , що не відповідає предмету закупівлі . Замовник жодним чином не обґрунтував необхідності виконання вказаних вище вимог учасником на стадії прекваліфікації. Статтею 3 ЗУ « Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників пов'язаних з їхньою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Пропонуємо Замовнику ознайомитися з практикою Антимонопольного комітету щодо аналогічних за суттю вимог замовника : Рішення від 25.09.2018 р. №9891 р/пк, закупівля UA-2018-08-27-000086-b, Рішення Колегії № 7475-р/пк-пз від 09.04.2021. На підставі викладеного , ВИМАГАЄМО : ВИКЛЮЧИТИ З ТЕКСТУ Додатку № 2 Тендерної документації наступну вимогу: « Учасник має надати лист-підтвердження щодо можливості поставити товар в повному обсязі не пізніше строку, що вказаний в договорі та надати лист – підтвердження про наявність : - тканини, швейної фурнітури та інших допоміжних матеріалів для виготовлення готової продукції (предмету закупівлі) на складі Учасника не менше ніж в 100 % обсязі, достатньому для пошиття предмету закупівлі відповідно до кількісних вимог зазначених в технічній специфікації; або - готової продукції (предмету закупівлі) на складі Учасника не менше ніж 30 % від обсягу зазначеного в технічній специфікації. - Учасник має надати Гарантійний Лист, що забезпечить Замовнику безперешкодний доступ на територію матеріально-технічної бази за необхідністю Замовника для підтвердження наявності тканини, швейної фурнітури та інших допоміжних матеріалів для виготовлення готової продукції (предмету закупівлі) товару або готової продукції на складі Учасника. Відмова Замовнику у виїзді для огляду матеріально-технічної бази щодо наявності матеріалів / товару, буде розцінена як невідповідність вимогам тендерної документації, така пропозиція Учасника не розглядається та відхиляється Замовником.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: до тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у частині додатку №1

Номер: 5929546bfaa04f6f9af80b3ef2b3ba1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-03-000011-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації у частині додатку №1
Вимога:
Детально ознайомившись із Тендерною документацією Відкритих торгів з предметом закупівлі «комплект форменого одягу (за ДК 021:2015 код 18113000-4 Виробничий одяг)» вважаємо за необхідне звернутися до Замовника за роз’ясненням положень Тендерної документації в частині Додатку № 1. Так , у п.1.1.Додатку № 1 до Тендерної документації « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям , визначеним у статті 16 Закону « Про публічні закупівлі» Замовник зазначив вимоги до учасників про надання довідки інформацією про виконання аналогічних договорів ( не менше 3-х договорів). Також Замовник зазначив : « Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договори, вказані у довідці згідно пункту 2.1 та акти прийомки передачі або інші документи, що підтверджують факт передачі майна. * Аналогічним договором є виконаний договір, у якому предметом договору є поставка комплекту одягу. 2.3. Оригінал позитивного листа-відгука (всіх листів-відгуків), датований 2021 р., від Замовника (Замовників), з яким (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п. 2.1. (лист-відгук (листи-відгуки) повинен (повинні) містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність виконання договору (-ів)». Вважаємо викладені вимоги Додатку № 1 до Тендерної документації є такими, що містять дискримінаційні умови. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше трьох повністю виконаних договорів з постачання комплектів одягу. Таку вимогу не зможуть виконати ті учасники , які мають менше трьох договорів про постачання комплектів робочого одягу , однак , які за якістю товарів не поступаються товарам інших учасників. Із формулювання п.1.1. Додатку № 1 вбачається , що договори постачання повинні бути укладені із суб’єктами господарювання , які є Замовниками у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», або з тими Замовниками , хто публічно розміщує договори на електронних майданчиках. Зазначаючи цю вимогу, Замовник не врахував , що господарська діяльність суб’єктів господарювання не обмежується лише участю у публічних закупівлях . Договори постачання комплектів одягу можуть укладатися із суб’єктами господарювання, які не є Замовниками ані у публічних закупівлях, ані у комерційних торгах. Тому, встановлюючи вимогу про надання не менше трьох аналогічних договорів із зазначенням посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. Замовник унеможливлює участь у даній закупівлі суб’єктів господарювання , які є виробниками якісного товару , але не беруть участь у публічних чи комерційних закупівлях на електронних майданчиках, а укладають договори поставки зі своїми Покупцями у порядку Господарського та Цивільного кодексів України – без використання електронної системи торгів. Крім того, вимога Замовника про надання позитивного відгуку від Замовників , з якими укладено аналогічні договори, датованого не пізніше 2021 року . Така вимога Замовника є не логічною та дискримінаційною. Так, виконання договорів постачання може бути здійснено у період , обумовлений сторонами – в том числі, й у період до 2021 року. Після виконання Замовник надає позитивний лист відгук, який є належним підтвердженням добросовісного виконання умов договору учасником. При цьому , достовірність інформації , викладеної у листі відгуку ніяк не залежить від дати його надання учаснику . Статтею 3 ЗУ « Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників пов'язаних з їхньою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації , а саме : 1. просимо виключити з Додатку № 1 у п.1.1. положення про надання не менше трьох аналогічних договорів , та визначити цю вимогу, вказавши про вимогу щодо надання не менше ОДНОГО аналогічного договору . 2. Просимо виключити з тексту Додатку № 1 у п.1.1. дискримінаційну вимогу про надання вказівки на посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua, або вказівку на публічне розміщення договору . 3. Просимо видалити з тексту Додатку № 1 у п.2.3. вимогу про надання відгуків від замовників , датованих 2021 роком.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: до тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено