• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху КЗ "Жидачівська міська публічна бібліотека" Жидачівської міської ради Львівської обл. ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

481 093.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 405.47 UAH
Період оскарження: 01.10.2021 18:14 - 07.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Скарга на незаконне рішення Замовника

Номер: 8beefcd991f6434fa70a5c7b67689e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-009621-b.a1
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника
Вимога:
Добрий вечір. Мною, 15.10.2021 року на електронну пошту Відділу культури та охорони культурної спадщини Жидачівської міської ради (kultura_zh@ukr.net) надіслано, а 20.10.2021 року надано та зареєстровано у Відділі культури та охорони культурної спадщини Жидачівської міської ради оригінал листа-скарги (вхідний № 153 від 20.10.2021 року), щодо невідповідності вимогам тендерної документації, учасника ФОП Шумельди М.В., даної закупівлі: UA-2021-10-01-009621-b Капітальний ремонт даху КЗ "Жидачівська міська публічна бібліотека" Жидачівської міської ради Львівської обл. ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), а саме: Вих. № 141021/1 від 13 жовтня 2021 р. Уповноваженій особі за проведення закупівель Відділу культури та охорони культурної спадщини Жидачівської міської ради 13 жовтня 2021 року, відбувся аукціон на закупівлю: UA-2021-10-01-009621-b Капітальний ремонт даху КЗ "Жидачівська міська публічна бібліотека" Жидачівської міської ради Львівської обл. ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). За результатами електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію учасника ФОП Шумельда М.В. із ціною 369`991.00 гривень. Після дослідження документів пропозиції учасника ФОП Шумельда М.В. (надалі – Учасника), інформуємо, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам додатку до оголошення та наступним вимогам Замовника: 1) Відповідно до технічного завдання визначеному в додатку №3, передбачено виконання робіт із вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах. Згідно, ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 № 1417 (із змінами, в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ від 31.07.2017 № 657), до «Правил з вогнезахисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064, іншими підзаконними актами, виконання зазначених робіт можливо, виключно, учасником, яким було отримано ліцензію, на відповідний вид діяльності. Відповідно до пропозиції Учасника, а також відкритого реєстру зазначених ліцензій, що розміщений на сайті ДСНС України, встановлено, що зазначений Учасник не отримував таку ліцензію. Також в складі пропозиції Учасника розміщено листа, що сторонніх організацій до виконання зазначених робіт, Учасник залучати, в порядку субпідряду, не планує. Таким чином, в порядку вищезазначеного законодавства, Учасник не має права виконувати зазначені роботи, а в Замовника відсутні юридичні підстави, щодо оплати вартості таких робіт. 2) Відповідно до вимог оголошення про закупівлю, проект договору (додаток №4) з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності). Додатки до договору є його невід’ємною частиною. Повідомляємо, що в складі пропозиції Учасника відсутній додаток із графіком виконання робіт. 3) Відповідно, до додатку №2 до учасника фізичної особи-підприємця, ставиться вимога, щодо надання сканованої з оригіналу копія паспорту або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання). Повідомляємо, що в складі пропозиції Учасником подано лише 1-3 сторінку паспорту, що не відповідає вимогам зазначеної статті, так як учасник мав подати повну копію паспорту, а не його окремі аркуші. 4) Додатком №2 передбачено, що для не платників податку на додану вартість – подається, оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків (копія відповідного документу щодо статусу). Зазначений лист, в складі пропозиції Учасника відсутній. 5) Вимогами додатку до оголошення зазначено, що, у всіх поданих документах повинна бути вказана назва предмету закупівлі. Зазначаємо, що в більшій половині документів пропозиції, що подана Учасником, зазначений реквізит відсутній. В порядку, п.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію учасника, в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зазначаємо, що в разі не відхилення пропозиції учасника ФОП Шумельда М.В., залишаємо за собою право оскаржити зазначене рішення в судовому порядку. Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович _____підпис та печатка ____ Гриців Роман Іванович Але сьогодні 21.10.2021 року, незважаючи на всі порушення учасника ФОП Шумельди М.В., викладені вище, ви оголошуєте переможцем даної тендерної процедури саме його. Прошу Замовника, повторно, розлянути вищезгадану вимогу-скаргу, прийняти законне рішення щодо визначення переможця та дати відповідь мені та суспільству на наступні питання: 1. Відповідь на кожне порушення, яке згадано вище; 2. У тендерній документації, не враховані додаткові матеріали (в т.ч. неправильно пораховані), а також види робіт, які необхідні для довготривалої експлуатації даху. Чи плануєте ви залучати додаткові кошти для цього? 3. Скільки років гарантії на даний предмет закупівлі має бути ?( 10 років- як зазначено у тендерній документації, чи 3 роки, як зазначено у пропозиції ФОП Шемельда М.В.) 4. Що спонукало вас, за 8 гривень (різниця кінцевих пропозицій між двома учасниками), перейти межу Закону, та прийняти таке рішення для учасника, у якого відсутній досвід виконання даних робіт по капітальному ремонту даху (поточний ремонт кімнати, це ті види робіт, які ФОП Шумельда М.В. показав у 2-х аналогічно виконаних договорах, що вимагалось даною тендерною документацією). У разі прийняття незаконих рішень, я змушений оскаржи їх у судовому порядку. що зупинить будівництво .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Шумельда М.В. повідомляємо наступне: 1. Щодо ліцензії на вогнезахист. Відповідно до п.5.2 Розділу 5 Учасник в складі пропозиції повинен надати ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Клас наслідків предмета закупівлі СС1, відповідно до законодавства, для виконання робіт з вказаним класом наслідків не передбачено необхідності отримання ліцензії, окрім цього в складі пропозиції переможця наявна ліцензія, що за класом наслідків належить до об’єктів з середніми та значними наслідками. Вимогами оголошення не передбачалось надання всіх ліцензій або дозволів на виконання робіт передбачених технічним завданням. З огляду на наведене, Учасник не зобов’язаний надавати власну або залученого субпідрядника ліцензію або дозвіл на виконання робіт з вогнезахисту. У випадку необхідності, під час виконання робіт Переможець може залучити субпідрядника для виконання вказаних робіт. 2. Щодо відсутності графіку виконання. Відповідно до Розділу 6 п.6.3. Оголошення Проект договору подається в окремому файлі та наведений у додатку 4 до цього оголошення. Проект договору з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності). В складі пропозиції Учасника міститься скан-копія проєкту договору з написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою. Вимогами оголошення не передбачалось надання додатків до договору. Учасником завантажено скан-копію договору у відповідності до вимог оголошення та в обсязі, що встановлений замовником. 3. Щодо відсутності окремих сторінок паспорту. Відповідно до додатку №2 Розділу 4 Для фізичних осіб-підприємців: Сканована з оригіналу копія паспорту або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання). В складі пропозиції Учасника міститься скан-копія паспорту. Оголошення не містить окремих вимог щодо надання в складі пропозиції скан-копії паспорта в повному обсязі, або надання окремих сторінок. 4. Щодо відсутності копії платника податку на додану вартість. Відповідно до п.2 Додатку №2 оголошення Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01 січня 2014року) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Примітка: для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків (копія відповідного документу щодо статусу). В складі пропозиції міститься витяг з реєстру платників єдиного податку, що підтверджує статус Учасника, а саме платника єдиного податку. 5. Щодо відсутності найменування предмета закупівлі в частині документів, що готуються учасником. Вказана помилка являється формальною, що жодним чином не впливає на спроможність учасника виконати роботи в повному обсязі, а стосується оформлення пропозиції. Зважаючи на наведене, Переможець не порушив вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що формулювання «тендерна документація» та «тендерна пропозиція» являється не коректним з точки зору Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону, отже не передбачає створення «тендерної документації» та подання «тендерної пропозиції». Відповідно до ч.4. статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, отже договір з Переможцем буде укладено у відповідності до Проєкту договору в тому числі, в частині гарантійного строку на дані роботи. Щодо аналогічних договір повідомляємо, що переможцем надано підтвердження кваліфікаційному критерію в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час визначення переможцем закупівлі ФОП Шумельда М.В., замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на наведене вище, відсутні будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні