-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дооснащення комплексної системи відеоспостереження в смт. Маневичі Волинської області (ДК021:2015:32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу)
Дооснащення комплексної системи відеоспостереження смт. Маневичі, передбачає, встановлення обладнання яке надається Виконавцем та комплекс послуг по підключенню та налагоджуванню його до комплексної системи відеоспостереження
Торги не відбулися
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 17:45 - 07.10.2021 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування рішення про відхилення моєї пропозиції (ФОП Дарчука Б.В.) згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2021 року №118
Номер:
9d5a532a938d4b26b8a202689efc584d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-009539-b.a1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення моєї пропозиції (ФОП Дарчука Б.В.) згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2021 року №118
Вимога:
Шановний Антоне Олеговичу! Прошу Вас, скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції (ФОП Дарчука Б.В.) згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2021 року №118 з наступних підстав:
1. Згідно пункту 9 додатку №3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалася довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів протягом 2016-2021 років (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) - вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання). На виконання даного пункту мною було надано довідка (без дати та №) та аж 2 договори №31-п від 12.07.2021р., № 7-п від (без числа) березня 2021р. Згідно п. 11 вказаних договорів передбачені додатки до договору, а саме; додаток №1 - договірна ціна. Однак Ви помилково вважаєте, що дані документи не відповідають вимогам пункту 9 додатку №3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» з наступних підстав:
1.1. В пункті 9 додатку №3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вказано, що до довідки надаються копії договорів з усіма додатками, які додаються лише за «наявності», тобто це не є обовязкою вимогою.
1.2. Крім того щодо відсутності додатку №1 - договірної ціни та відсутності на довідці та на одному із договорів дат та номерів також не являється підставою для відхилення моєї пропозиції через те, що відповідно до п.10 Вашого Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки №710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, а саме: дані технічні помилки вказані в п.5 та п.7 даного Переліку формальних помилок. Тобто, дані технічні (формальні, несуттєві) помилки Вам необхідно віднести до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та які в жодній мірі не впливають на зміст моєї пропозиції, яка по ціні є найбільш економічно вигідною (найнижчою) та становить 99 800 гривень, що на 39 982 гривні менше ніж прпопозиція наступного учасника.
2. Ваше твердження про те, що мною, як учасником не подано у складі пропозиції погодження з вимогами Замовника, зазначеними в додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі також не відповідає дійсності через те, що дане погодження прописано в абзаці №3 додатку №1 Цінова пропозиція наступного змісту «Вивчивши документацію в тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції на загальну суму грн. (зазначається з ПДВ або без ПДВ): 99 800,00 грн. (Дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот гривень), в т.ч. єдиний податок 5% - 4990,00 грн. Крім того в другого учасника, якого ще Ви мабуть маєте визначити переможцем, також не подано у складі пропозиції погодження з вимогами Замовника, зазначеними в додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
А тому, вимагаю скасувати Ваше рішення, що відхилення моєї найбільш економічно вигідної пропозиції в сумі 99 800,00 грн. (Дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот гривень)та визнати мене переможцем даної спрощеної закупівлі. У разі не визнання мене переможцем даної спрощеної закупівлі, я буду змушений ініціювати перевірку даної закупівлі Держаудитслужбою України та звернутись для захисту порушених моїх законних прав та інтересів до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2021 18:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 28.10.2021р. № UA-2021-10-01-009539-b.a1 фізичної особи-підприємця Дарчука Богдана Васильовича щодо скасування рішення про відхилення пропозиції згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2021 року №118 поданої у спрощеній закупівлі: Дооснащення комплексної системи відеоспостереження в смт. Маневичі Волинської області (ДК021:2015:32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу) (номер закупівлі UA-2021-10-01-009539-b) вважаю за необхідне повідомити наступне.
Частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація крім обв’язкових зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, яку замовник вважає за необхідне включити.
Згідно частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
А тому, вимоги та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно п. 9 додатку № 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від учасників вимагалося завантажити довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів протягом 2019-2021 років (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання) за встановленим зразком.
На виконання вказаних вимог фізичною особою-підприємцем Дарчуком Богданом Васильовичем у складі пропозиції подано довідку (без дати та №) та договори № 31-п від 12.07.2021р., № 7-п від (без числа) березня 2021р., акти про надання послуг № FEZ0000031 (без числа, місяця) 2021р., № FEZ0000007 (без числа) березня 2021р.
Під час розгляду зазначених договорів встановлено що пунктом 11 передбачені додатки до договору, а саме: додаток №1 - договірна ціна, також пунктом 2.2. договорів передбачено що даний додаток є невід’ємною частиною договору.
У складі пропозиції учасника відсутні згадані додатки, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (пункт 9 додатку 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення), а тому на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція підлягала відхиленню.
Згідно п. 5 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, на який Ви посилаєтесь у вимозі, формальною помилкою вважається, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Слід зазначити що згідно п. 9 додатку № 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення замовником чітко вимагалося надати зокрема копії договорів з усіма додатками за наявності.
А тому відсутність документів у складі пропозиції що вимагалися замовником не вважається формальною помилкою.
Згідно додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» оголошення учаснику необхідно було погодитися із вимогами що наведені у розділах 1-7 додатку (мета закупівлі, загальні вимоги до засобів відеофіксації, вимоги до закупівлі, вимоги до побудови каналів зв’язку, основний перелік супутніх послуг, додаткові вимоги до послуг, випробування системи та введення в експлуатацію) та підтвердити відповідність пропозиції учасника технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідне погодження відсутнє в складі пропозиції учасника, що також рахується підставою для відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено