• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки для потреб Трисвятськослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів (код ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)

Завершена

310 567.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 553.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2021 15:39 - 14.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 812fa46145f44be296fec414554b6e7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-008329-b.a5
Назва: СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Тендерним комітетом Замовника - Киїнської сільської ради, Протокол № 129-2021 від 22 жовтня 2021 року, було прийнято рішення, що Тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає акцепту. Разом з цим, ми, як Учасник Відкритих торгів, вважаємо, що тендерна пропозиція - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» є такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та надаємо обґрунтування невідповідності: Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 129-2021 від 22 жовтня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Замовник - Киїнська сільська рада порушив права Суб’єкта оскарження та основні принципи проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 09:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.11.2021 12:37
Автор: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Богдан Михайлович +380733474040 podillya_finance@ukr.net http://podillyafinance.com.ua/holovna
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір

Номер: a5582dac8651438780b28f8896cdab82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-008329-b.b4
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний замовник наполеглево просимо дотримуватися власної тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника. Опис у вкладені.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлено наступні вимоги до предмету закупівлі: Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук у такому складі: клавіатура: - повнорозмірна, інтегрована у корпус (відокремлена (для учнів 1-7 класів)), латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів Учасником ТОВ «Діавестед комплексні рішення» у складі тендерної пропозиції було надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» №1/85 від 15/10/2021 р., в якій у порівняльній таблиці зазначено наступну інформацію щодо клавіатури запропонованого товару: клавіатура: - повнорозмірна, інтегрована у корпус (відокремлена (для учнів 1-7 класів)), латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів Зазначені учасником характеристики повністю відповідають вимогам Замовника до клавіатури персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук. Враховуючи вищезазначене, Замовником було правомірно визнано переможцем учасника ТОВ «Діавестед комплексні рішення». Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір

Номер: dd3bc72241f54d0499438e0ddba8e4a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-008329-b.b3
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: UEFI (англ. Unified Extensible Firmware Interface - інтерфейс розширюваної «прошивки») – це інтерфейс між операційною системою і мікропрограмами, які керують низькорівневими функціями комп’ютерного обладнання. Основне призначення UEFI: коректно ініціалізувати обладнання при увімкненні системи та передати управління завантажувачу операційної системи. Крім того, на сайті виробника згідно посилання, зазначеного у вимозі (https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/model/NX.HW4EU.00Z), наявна примітка – ¹ Технічні характеристики можуть різнитися, залежно від моделі та/або регіону. Усі моделі за умови наявності. Учасником ТОВ «Діавестед комплексні рішення» у складі тендерної пропозиції було надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» №1/85 від 15/10/2021 р., в якій у порівняльній таблиці зазначено наступну інформацію щодо операційної системи запропонованого товару: операційна система Ubuntu: - попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; - повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; - безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою); - можливість динамічного оновлення дистанційно; - наявність дистанційного робочого столу. Зазначені учасником характеристики повністю відповідають вимогам Замовника до операційної системи персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук. Враховуючи вищезазначене, Замовником було правомірно визнано переможцем учасника ТОВ «Діавестед комплексні рішення». Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір

Номер: 1912367aad5b44a9a854bf416b4edb26
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-008329-b.b2
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Додатком до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено наступні вимоги до операційної системи персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук: операційна система:  попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;  повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;  безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою);  можливість динамічного оновлення дистанційно;  наявність дистанційного робочого столу. Учасником ТОВ «Діавестед комплексні рішення» у складі тендерної пропозиції було надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» №1/85 від 15/10/2021 р., в якій у порівняльній таблиці зазначено наступну інформацію щодо операційної системи запропонованого товару: операційна система Ubuntu: - попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; - повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; - безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою); - можливість динамічного оновлення дистанційно; - наявність дистанційного робочого столу. Зазначені учасником характеристики повністю відповідають вимогам Замовника до операційної системи персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук. Згідно даних сайту Ubuntu.ru наведена наступна інформацію про дану операційну систему: - Ubuntu завжди буде розповсюджуватися безкоштовно, включаючи корпоративні версії та оновлення безпеки. - Для Ubuntu доступна повна комерційна підтримка від Canonical Ltd. та сотень компаній у всьому світі. - Ubuntu включає найкращі переклади та засоби доступності для людей з обмеженими можливостями, які тільки існують у вигляді відкритого ПЗ. - Диски c Ubuntu містять тільки вільне програмне забезпечення; ми заохочуємо використання вільно розповсюджуваного та відкритого ПЗ, його покращення та розповсюдження. Перевірити дану інформацію можна за посиланням https://ubuntu.ru/about. Також, відповідно до інформації на сайті https://help.ubuntu.com, система включає допоміжні технології для підтримки користувачів з різними вадами розвитку та особливими потребами, а також для взаємодії зі звичайними допоміжними пристроями. До верхньої панелі можна додати меню спеціальних можливостей, що полегшує доступ до багатьох функцій спеціальних можливостей. Зокрема, обмеження зору, обмеження слуху, обмеження рухомості. Перевірити інформацію можна за посиланням https://help.ubuntu.com/stable/ubuntu-help/a11y.html.ru#mobility. Враховуючи вищезазначене, Замовником було правомірно визнано переможцем учасника ТОВ «Діавестед комплексні рішення». Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: cc3d0cedfda6488587cc51d3aeebc9f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-008329-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон) передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до умов тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, для учасників, які не є виробниками Товару – скан-копію оригіналу авторизаційного листа, виданого учаснику компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі. Дана вимога Замовника не містить посилання на конкретного виробника та не обмежує учасників щодо надання документу лише від виробника, оскільки містить альтернативу щодо можливості надання листа від офіційного представництва, дилера або дистриб’ютора, що виключає її дискримінаційний характер. Крім того, дана вимога Замовника не вимагає зазначення номера конкретного оголошення у листі, а тому такий лист учасник може отримати у будь-який час на ті ноутбуки, постачання яких він здійснює відповідно до виду своєї господарської діяльності. Слід зауважити, що надання авторизаційного листа від виробника (офіційного представництва, дилера або дистриб’ютора) є гарантією, що Учасник є надійним постачальником, займає стабільну позицію на відповідному ринку, поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок – нижчі цінові пропозиції, адже Учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є запорукою дотримання такого принципу публічних закупівель, як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Крім того, надання даного документу Учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься Учасником, може бути отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Лист від виробника (офіційного представництва, дилера або дистриб’ютора) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Основним завданням Замовника є закупівля якісного товару для закладу загальної середньої освіти з можливістю подальшого його гарантійного обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів та ефективне використання бюджетних коштів. Щодо посилань у Вашій вимозі на рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), то слід зазначити, що дані Рішення АМКУ, на які Ви посилаєтесь у Вашій вимозі, стосуються закупівель з іншим предметом закупівлі та не мають жодного відношення до даної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні
Статус вимоги: Відхилено