-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі музичної школи під адмінбудівлю за адресою вул.. Незалежності, 82 в смт Торчин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
5 339 291.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 696.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 696.46 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 15:30 - 13.10.2021 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
f71ca8dba55d4a23a0a7355290ca76f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-008133-b.a2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-01-008133-b) по предмету закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі музичної школи під адмінбудівлю за адресою вул. Незалежності, 82 в смт Торчин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо визначення переможцем відкритих торгів з предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі музичної школи під адмінбудівлю за адресою вул. Незалежності, 82 в смт Торчин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД".
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 6.3.4 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013: "Кошти на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
У складі Пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" міститься:
- договірна ціна на будівництво (архів «кошторисна документація.zip» файл «догов. ціна торчин.pdf») визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, у пункті 10 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-"
Таким чином, ПП "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" не включивши до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, порушило вимоги п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що аналогічні рішення були прийняті постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зокрема та не виключно: рішення від 08.07.2021 № 15483, рішення від 08.07.2021 №15484, рішення від 24.03.2021 №5908.
Враховуючи наведене, Пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника – ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД".
Директор
ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2021 17:24
- UA-2021-10-01-008133-b.docx 29.10.2021 17:24
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.10.2021 23:03
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9e3bd0fba1fc436f9a1d38209d97aa9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-008133-b.a1
Назва:
ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА
в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-01-008133-b) по предмету закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі музичної школи під адмінбудівлю за адресою вул. Незалежності, 82 в смт Торчин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо визначення переможцем відкритих торгів з предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі музичної школи під адмінбудівлю за адресою вул. Незалежності, 82 в смт Торчин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД".
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 6.3.4 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013: "Кошти на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
У складі Пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" міститься:
- договірна ціна на будівництво (архів «кошторисна документація.zip» файл «догов. ціна торчин.pdf») визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, у пункті 10 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-"
Таким чином, ПП "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" не включивши до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, порушило вимоги п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що аналогічні рішення були прийняті постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зокрема та не виключно: рішення від 08.07.2021 № 15483, рішення від 08.07.2021 №15484, рішення від 24.03.2021 №5908.
Враховуючи наведене, Пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника – ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД".
Директор
ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 26.10.2021 14:32
- Протокол №331 від 29.10.2021 року.pdf 29.10.2021 18:19
Дата подачі:
26.10.2021 14:32
Вирішення:
Вимога щодо врахування інфляції прямо передбачена документацією. Зважаючи на наведене вище, Переможець не порушив вимог документації в цій частині. В Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено