• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий та сир кисломолочний

Сир твердий та сир кисломолочний

Завершена

88 605.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 443.03 UAH
Період оскарження: 04.08.2017 11:11 - 08.08.2017 11:16
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 66f6dc0f319e474784789a7c38cf00dc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-04-000194-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Замовник , порушуючи чинне законодавство, здійснюючи корупційні діяння неправомірним чином відхилив мою пропозицію, як учасника закупівлі. Посилання Замовника на невиконання умов оголошення, а саме пункту 4 не відповідає дійсним обставинам, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав: Пункт 4 на який зсилається замовник має виконуватись після підписання договору при поставці товару а саме: Вимоги до предмету закупівлі: Молочні продукти (кефір, ряжанка) мають постачатися охолодженими, мати не менше 85% не використаного строку реалізації. На кожну поставлену партію товару повинні надаватися документи в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf (з розбірливим та кольоровим зображенням) завірених печаткою підприємства, підписом керівника підприємства з вказівкою його П.І.Б. та дати завірення (кожен лист). Вимоги до кваліфікації учасників визначені в пункті 7 оголошення замовника. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf (з розбірливим та кольоровим зображенням) в складі своєї пропозиції наступні документи завірених печаткою підприємства, підписом керівника підприємства з вказівкою його П.І.Б. та дати завірення (кожен лист), а саме: 7.1 Свідоцтво про державну реєстрацію, Витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Виписка з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (не більше 2-х місячної давнини станом на 2017 рік); 7.2 . Витяг з реєстру платників єдиного податку або податку на додану вартість; 7.3. Довідка про взяття на облік платника податків (Форма № 4 – ОПП); 7.4. Довідка зі статистики (ЄДРПОУ); 7.5. Довідка із банку про наявність розрахункового рахунку; відсутність простроченої заборгованості за кредитами. 7.6. Довіреність або наказ про призначення директора; 7.7. Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). 7.8.Документи про якість (ветеринарне свідоцтво, сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) встановлені діючим законодавством; 7.9. Учасник надає відсканований в електронному вигляді оригінал Гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки, та щодо постачання продуктів харчування партіями до 5 разів на тиждень. Гарантійний лист повинен включати назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення. 7.10. Довідку про відсутність судимості за вчинення злочинів з корисливих мотивів, або зняття чи погашення її в встановленому Законом порядку. а також, Ціньова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf (з розбірливим зображенням). В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. На підставі викладеного відповідно до Конституції України закону України про Публічні закупівлі, Закону України про запобігання корупції: Вимагаю: 1.Скасувати незаконне рішення про дискваліфікацію; 2. Визнати ФОП Майструк переможцем торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Усі причини вказані в протоколі
Статус вимоги: Не задоволено