-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
аудіометр для немовлят в комплекті з принтером (33121400-8 – Аудіометри) (34013 - Аудіометр з візуальним рядом)
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 3% або 6 300.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 15:26 - 14.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
65a0d50edd794075832bce1e0714cbcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-008050-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Оскарження дискримінаційних положень тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.10.2021 22:07
Дата подачі:
06.10.2021 22:07
Вирішення:
Тендерним комітетом Комунального підприємства "Полтавська центральна районна клінічна лікарня" Полтавської міської ради уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-10-01-008050-b.b1), повідомляє наступне.
З інформації п.1 даної вимоги Вами зазначено: «час роботи приладу на одній зарядці вбудованого акумулятора залежить від великої кількості факторів та не є точною характеристикою приладу. Більш значуща характеристика – це розмір екрану приладу та його продуктивність. На нашу думку, час роботи приладу на одному заряді акумулятора повинно вистачити на 6 годин безперервної роботи. Через це, в практичній медицині відсутня необхідність у безперервній роботі приладів протягом 15 годин. А зручність та продуктивність роботи на приладі з більшим сенсорним екраном – це значна перевага, від якої Замовник відмовляється.
З приводу вищевикладеного, повідомляємо, що час роботи приладу на одній зарядці вбудованого акумулятора не визначено «протягом 15 годин», а вимога п.7 Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації вимагає від учасника зазначити кількість годин роботи приладу на одній зарядці акумулятора має становити не менше 15 годин, так як Замовником усвідомлено, що даний параметр не є точною характеристикою приладу. Дана вимога продиктована наявністю потреби експлуатації товару з урахуванням проведення не менше 1000 тестів без додаткового процесу заряджання акумулятора. Звертаємо увагу на конструктиву особливість аудіометру, як портативний прилад з живленням від акумуляторів або батареї. Більше того, вимоги тендерної документації не містять положень, на приклад «обов’язкова відсутність сенсорного екрану», тому Замовником може бути розглянута можливість наявності сенсорного екрану, як покращення технічних характеристик в тому випадку, якщо пропонуємий товар в першу чергу відповідатиме вимогам, які встановлені у Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації.
З інформації п.1 даної вимоги Вами зазначено: «Як загальновідомий факт, передача даних на комп'ютер або принтер через кабель є більш надійним, захищеним, простим та швидким. Важливим є сама наявність зв'язку з комп'ютером, що ніяк не вплине на якість але призведе до економії бюджетних коштів та збільшення конкуренції».
З приводу вищевикладеного, повідомляємо: по-перше, передача даних на комп'ютер чи принтер в даному випадку не розглядається з точки хору таких параметрів, як захищеність простота або швидкість. Дана вимога продиктована необхідною функцією для миттєвої видачі результату та подальшої інтерпретації, зокрема наявність окремого зовнішнього бездротового принтера не є питанням якості, а продиктовано дотриманням принципу ефективності, відповідно до положень ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», за для забезпечення роботи з пацієнтами, особливо з пацієнтами у складних неонатальних випадках, де пріоритет досягається за рахунок мобільності діагностичного обладнання та можливості роботи в палаті (в т.ч. у палаті інтенсивної терапії) без додаткових дротів (кабелів) та без занесення в палату другорядного немедичного обладнання, що унеможливлюється дезінфікуванням у звичний спосіб. Бездротовий зв’язок надає ці переваги.
Економія бюджетних коштів та збільшення конкуренції в даному випадку досягається з а рахунок проведення аукціону та можливістю будь-якого учасника запропонувати товар, який відповідає встановленим вимогам, визначим потребою замовника.
З інформації п.1 даної вимоги Вами зазначено: «вимога маси приладу з зондом не більше 210 г значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, обмежує можливість запропонувати значну кількість еквівалентних приладів, що за своїми параметрами не є гіршими».
З приводу вищевикладеного, повідомляємо: звертаємо увагу на конструктиву особливість аудіометру, як портативний прилад, тому твердження, що різниця ваги приладу у 350 грамів ніяк не вплине на якість обстеження та зручність проведення обстеження не є коректним. Якість наданих послуг та зручність експлуатації не є тотожними поняттями. Тому маса приладів встановлено в ході аналізу аналогічного предмету закупівлі обладнання на відповідному ринку, за результатами якого становлено наявність різних виробників, продукція яких відповідає вимогам, встановленим у Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації.
Наостанок, Замовник не заперечує щодо наявності у запропонованих товарах, окрім повної (або кращої) відповідності технічним характеристикам, інших характеристик, які дадуть можливість отримати переваги при діагностуванні пацієнтів, однак слід розмежовувати дійсно дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь потенційних учасників, від вимоги занизити вимоги, продиктовані потребою замовника з метою пропонувати ті товари, які є у Вас в наявності, за для подальшої їх реалізації. Робити висновки, що Замовником грубо порушені права потенційних учасників, норми діючого законодавства в сфері публічних закупівель Ви почали передчасно. Такі принципи, відповідно до положень ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них взагалі не забезпечуються Замовниками на етапі подання тендерних пропозицій. Пропонуємо в подальшому при формуванні звернень керуватись положеннями вимог ч. ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», аргументація на зразок «вбачається дискримінаційна та корупційна складова, спотворення конкуренції» не має за собою жодної доказової бази. Відповідно до вимог ч.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасники процедур закупівлі, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Статус вимоги:
Відхилено