-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для предилятації стандартних уражень)
Код НК 024:2019 – 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
Завершена
13 051 131.65
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 255.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 255.66 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 15:07 - 28.10.2021 01:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
ba1d74539da34e09982421babea1dd08
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-007686-b.b2
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник!
Ми як потенційний учасник даних торгів, що імпортує медичні вироби з-за кордону
вважаємо, що строки проведення аукціону та строки укладання договору про поставку, що
передбачені документацією штучно обмежують конкуренцію між потенційними учасниками,
та не дозволять виконати поставку тим учасникам, які імпортують обладнання (медичні
вироби). Адже, через пандемію COVID-19 терміни постачання товару в Україну збільшились
і можуть становити до 2-3 місяців.
Просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо строків поставки та встановити строк
поставки з урахуванням можливостей потенційних учасників, що імпортують товари з-за
кордону, наприклад до 31.03.2022 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 19:52
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України".
Інформуємо Вас, що електронна система закупівель автоматично визначає дату початку аукціону, орієнтуючись на максимально можливий строк, відведений Законом України «Про публічні закупівлі» для розгляду замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. Таким чином, остаточна дата аукціону може бути змінена залежно від дати оприлюднення протоколу розгляду всіх поданих тендерних пропозицій. Замовник зі свого боку докладає максимальних зусиль, щоб забезпечити якісний процес прекваліфікації та кваліфікації Учасників закупівельних процедур в найбільш стислі строки після розкриття пропозицій.
Також звертаємо увагу, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (строки виробництва продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (15.12.2021) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін після підписання договору за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
1a8b9d053bfe4e8db7889fb1b1f02461
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-007686-b.b1
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо роз’яснити інформацію щодо строків здійснення поставки. Так, відповідно до п. 4.1. проекту Договору поставки передбачено:
"4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку продукції за цим Договором у строк до 15 грудня 2021 року включно. Протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати набрання чинності цим Договором. ПОСТАЧАЛЬНИК повідомляє ЗАМОВНИКУ орієнтовний графік поставки продукції в цілому або її окремих партій шляхом заповнення електронних форм в електронному кабінеті ПОСТАЧАЛЬНИКА, створеному в інформаційно-аналітичній системі ЗАМОВНИКА."
Тобто, передбачений обов’язок постачальника здійснити поставки в чітко встановлений строк – до 15.12.2021 р. В даному тендері слід врахувати, що аукціон запланований на 07.12.2021 р. Враховуючи всі етапи і терміни проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, договір про закупівлю не буде підписаним до 15.12.2021р., а відповідно і виконання зобов’язань в п. 4.1. проекту договору строк поставки виконати ФІЗИЧНО не можливо, оскільки кінцева дата поставки (15.12.2021 р.) настане раніше, ніж буде укладений сам договір. Також, якщо протягом 14 днів з дати укладання договору лише надати графік поставки, а не здійснювати поставку, то поставка не буде здійснена і до 31.12.2021 р. В розділі 4 та в розділі 5 проекту договору є ще кілька пунктів, які уточнюють здійснення поставки після попереднього завчасного повідомлення та після надання завчасно до поставки необхідних документів про якість продукції. Так, зокрема, передбачено:
«4.2. Поставка продукції здійснюється однією або окремими партіями відповідно до наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та підтвердженого ЗАМОВНИКОМ повідомлення про поставку, складеного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. …4.4. Повідомлення про поставку подається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗАМОВНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором, та шляхом заповнення електронних форм в електронному кабінеті ПОСТАЧАЛЬНИКА, створеному в інформаційно-аналітичній системі ЗАМОВНИКА, не менш ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати поставки, але у межах строку, визначеного у п. 4.1. цього Договору. …4.7. Протягом 2 (двох) робочих днів після отримання повідомлення про поставку та заповнення електронних форм в електронному кабінеті ПОСТАЧАЛЬНИКА, створеному в інформаційно-аналітичній системі ЗАМОВНИКА, ЗАМОВНИК підтверджує ПОСТАЧАЛЬНИКУ свою готовність прийняти поставку або надає свої зауваження. При цьому, переважну силу мають відомості, наведені в повідомленні про поставку, поданому засобами електронної пошти. Таке підтвердження разом із зазначенням адреси пункту призначення (складу ЗАМОВНИКА) або зауваження направляються ПОСТАЧАЛЬНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором. Без отримання від ЗАМОВНИКА підтвердження про готовність прийняти поставку ПОСТАЧАЛЬНИК не має права відправляти продукцію».
Тобто, якщо повідомлення про поставку навіть повністю не буде пов’язане з «орієнтовним графіком поставок» і буде направлене відразу після укладання договору, то передбачені строки завчасного його направлення (30 днів) та строки обов’язкового очікування підтвердження (2 робочих дні) свідчать про те, що поставка не може бути виконана раніше середини січня 2022 р.
Також, у тендерній документації Додатку 1передбачено діапазони характеристик медичних виробів, що планується замовити і строк для вибору товару з діапазону після укладання договору з переможцем закупівлі:
«По позиціям, по яким в медико-технічних вимогах (довжина, ширина, діаметр тощо) вимоги зазначені Замовником як діапазон або вибір, Учасник має забезпечити наявність декількох розмірів для вибору замовником. Протягом 14 днів з моменту заключення договору, Постачальник надає Замовнику каталог продукції, що є предметом закупівлі, для здійснення Замовником відбору переліку необхідних розмірів товару в межах загальної кількості. Постачальник забезпечує поставку продукції, що відповідає критеріям та діапазонам (довжина, ширина, діаметр тощо), встановленим у Специфікації до Договору, відповідно до асортименту продукції, що виробляється та/або постачається Постачальником.»
У зв’язку з цим існує ще й додатковий фактор, який викликає запитання щодо строків поставки, оскільки напряму пов’язаний з часом відправлення замовлення виробнику (2-4 тижні), оскільки продукція, яку замовник має намір закупити, не може до останнього типорозміру зберігатися на складах дилерів чи виробників.
Підсумовуючи, прописані Вами строки поставки - є неможливими і розраховані всупереч всім строкам щодо здійснення публічних закупівель.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2021 10:46
Вирішення:
Добрий день!
Електронна система закупівель автоматично визначає дату початку аукціону, орієнтуючись на максимально можливий строк, відведений Законом України «Про публічні закупівлі» для розгляду замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. Таким чином, остаточна дата аукціону може бути змінена залежно від дати оприлюднення протоколу розгляду всіх поданих тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (строки виробництва продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (15.12.2021) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Статус вимоги:
Відхилено