• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Віконні блоки металопластикові,дверні блоки вхідні металопластикові

Завершена

180 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 904.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2021 14:54 - 07.10.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення Замовника

Номер: 89b5de0e9d344f0c85678dd0677d0ebe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-001528-c.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Рішенням Замовника про намір укласти договір із ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" та не відхиленням тендерної пропозиції ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" на законних та обґрунтованих підставах, порушено право та законні інтереси інших часників процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. 19 жовтня 2021 року о 13:11 учасник ФОП НІКОВ СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ звернувся з вимогою номер UA-2021-10-01-001528-c.c2 про Оскарження рішення Замовника. Розглянувши вищезазначену вимогу уповноважена особа Замовника вирішила надати відповідь наступного змісту: «Шановний учасник. Розглянувши вашу вимогу зазначаю наступне. Щодо того, що у складі тендерної пропозиції ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надано лише копію витягу з реєстру платників єдиного податку, зазначаємо, що інформація, яка міститься у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, знаходиться у відкритому доступі, та була отримана Замовником з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому ненадання у складі пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Щодо того, що у складі тендерної пропозиції ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" надано копію документа (паспорт), що посвідчує особу, уповноваженої на підписання договору не в повному обсязі, а лише в частині копій заповнених сторінок, де міститься інформація, зазначаємо, що це не є підставою для відхилення пропозиції учасника, так як надана копія паспорту містить всю необхідну інформацію щодо учасника – фізичної особи-підприємця. Крім того, Умови закупівлі не містять вимоги щодо надання копій усіх сторінок паспорту. Щодо відсутності у ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" заданого вимогами закупівлю КВЕДу, зазначаємо, що відповідно до отриманої Замовником інформації з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" має всі необхідні для поставки товару, що є предметом закупівлі, зареєстровані види діяльності відповідно до КВЕД (Класифікатора видів економічної діяльності). Таким чином, пропозиція ФОП "БЄЛОВОЛЕНКО ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" не підлягає відхиленню ані на підставі частини 13 статті 14, ані, тим паче, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тому подана вами вимога підлягає відхиленню».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2021 08:18
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: deb226a9e6814435b2417c2175831c9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-001528-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження дискримінаційної вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь: Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне. Під час написання вимоги стосовно наявності дискримінаційної умови та такої, що порушує чинне законодавство Ви не аргументували свою позицію шляхом детального опису причин дискримінації, як вони виражаються та як перешкоджають участі в закупівлі. Відповідно до Закону Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі з дотримання статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатні їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.10.2021 15:17