-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38»
Завершена
184 544.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 922.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 922.72 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 13:40 - 07.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
6d8ec9dec28949d3869cee967aad9864
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-001208-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Закупівля оголошена на закупівлю робіт з Проведення технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури передбачає, що «Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.»
Саме таку вимогу до фахівців висуває Порядок № 903. У свою чергу, ст. 17 Закону про архітектурну діяльність додано ще дві умови: наявність особистої печатки інженера технічного нагляду та внесення його до Реєстру атестованих осіб.
Додаток 3 містить вимогу про надання переліку працівників, які не мають жодного відношення до здійснення технічного нагляду, а саме:
«-сертифікований* провідний будівельний експерт, який має право виконувати експертизу проектної документації у частині забезпечення економії енергії об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника;
- кваліфікованого* судового експерта з правом проведення експертиз за спеціальністю: дослідження об’єктів нерухомості, буд. матеріалів, конструкцій та відповідних документів та визначення оціночної вартості будівельних об’єктів та споруд - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника;
- сертифікований* архітектор, який має право виконувати архітектурне об’ємне проектування - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника;
- кваліфікованого* судового експерта з правом проведення експертиз за спеціальністю: дослідження об’єктів нерухомості, буд. матеріалів, конструкцій та відповідних документів - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника;
- сертифікований* провідний будівельний експерт, який має право виконувати експертизу кошторисної частини проектної документації - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника;
- сертифікований* експерт, який має право виконувати технічне обстеження будівель і споруд - не менше 1 особи яка працює в штаті учасника…»
Вимога про залучення зазначених працівників є необгрунтовою та дискримінаційною, та не може бути застосована щодо закупівлі.
Враховуючи той факт, що закупівля оголошена саме щодо проведення технічного нагляду, вимагаємо вилучити вищезазначених працівників з переліку осіб, наявність/залучення яких учасник повинен підтвердити на відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 51.pdf 06.10.2021 15:42
Дата подачі:
06.10.2021 10:16
Вирішення:
На вимогу від 06.10.2021 року надати відповідь спрощеної закупівлі за номером UA-2021-10-01-001208-с.с1, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Основним завданням технагляду за будівництвом є здійснення контролю всіх видів і якості виконання робіт підрядником на будівництві. Фахівці технагляду перевіряють дотримання технологій і наявність необхідних документів, що підтверджують якість матеріалів і конструкцій. Тобто технічний нагляд встановлює відповідність фактично виконаних робіт по конкретному об’єкту проектно-кошторисній документації та виконавчій документації яка формується в процесі виконання підрядником своїх зобов’язань по договору. Таким чином для виконання робіт з здійснення технічного нагляду замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії які виходять виключно з можливості потенційного переможця закупівлі здійснювати технічний нагляд за будівництвом із залученням знань та досвіду судових експертів в частині будівельно-технічної експертизи основними завданнями яких є визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва тощо. Також можливість застосування знань при виконанні технічного нагляду таких кваліфікованих суб’єктів як сертифіковані експерти в частині кошторисної документації, експертів будівельних, експертів з технічного обстеження та інших для інженера технічного нагляду є вагомим підвищенням якості його роботи оскільки в такому випадку гарантовано комплексний підхід до виконання покладених на технагляд завдань, що відповідно тягне за собою й підвищення якості такого роду послуг. Разом з цим стосовно вашого повідомлення про те, що вимога про залучення зазначених працівників є необгрунтовою та дискримінаційною, та не може бути застосована щодо закупівлі у межах компетенції інформуємо, станом на сьогодні законом заборонено встановлювати будь які дискримінаційні критерії. Тому подібні судження з боку скаржника є упередженими. Також як вже наведено вище, замовник закупівлі потребує вузьких комплексних знань та досвіду ряду фахівців та відповідно потребує наявності працівників відповідної кваліфікації за для забезпечення принципу законності при виконанні робіт підрядною організацією.
Статус вимоги:
Задоволено