• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнезахист дерев’яних елементів горищного покриття будівель, ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги із просочування деревини

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Місцезнаходження замовника: 53802, Україна, Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А

Завершена

180 143.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 901.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2021 13:19 - 07.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконна Вимога -огляд

Номер: 0816817627434e2a8f0e03f3bb50c9f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-01-005727-b.b1
Назва: Незаконна Вимога -огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. В складі пропозиції надати лист-підтвердження про огляд об’єктів або акт обстеження об’єктів (в довільній формі). Даний документ має містити підпис працівника Замовника відповідального за проведення огляду об’єкту закупівлі, для достовірності (відповідальний – Колмакова Юлія Вікторівна тел..097 83 97 600)." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади дошкільної освіти ). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документаці
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єктів та ознайомлення з обсягом робіт з Вогнезахисту дерев’яних елементів горищного покриття будівель в навчальних закладах за підписом представника Замовника . Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час навчальних закладів. Для проведення робіт необхідно виготовлення проектно-кошторисної документації, яка складається з робочих креслень, пояснювальної записки та кошторисної документації. Зауважимо, що в технічному завданні до оголошення надані дефектні акти, де вказано площу забудови об’єкта, а для вогнезахисної обробки потрібно провести додаткові заміри горизонтальних та вертикальних поверхонь дерев’яних конструкцій горищних приміщень, тому виїзд сертифікованого спеціаліста для попереднього огляду об’єктів та ознайомлення з об’ємом роботи є необхідною умовою. Попередній огляд об’єктів надасть змогу Учасникам в кошторисних розрахунках врахувати коефіцієнти умови виконання робіт та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.»
Статус вимоги: Відхилено