-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пробірка для забору крові пластикова одноразового використання з фіолетовою кришкою, 9мл, 100шт. в упаковці; вакуумна пробірка стерильна 16х100 мм, пластик, червона кришка, 9 мл без наповнювача, 100шт. в упаковці; пробірка типу «Епендорф» 1,5 мл з кришкою, з замком, 500 шт. в упаковці; кювета для коагулометрії з ПС, Ø 10x30 мм, об’єм 1,8 мл для IVD, 1000 шт. в упаковці; накінечник 20- 200 мкл, 1000 шт. в упаковці; накінечник 50- 1000 мкл, 500 шт. в упаковці.
Торги не відбулися
193 835.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 969.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 969.18 UAH
Період оскарження:
01.10.2021 13:01 - 11.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
1eee5c658197468f9f8abf69bb417958
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-01-005477-b.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
01.10.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “ДК 021:2015: 33190000-8— Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні” (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з сукупними вимогами до них (наконечники за позиціями №5-6), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій та РАЗОМ з ІНШИМИ позиціями №1-4 (пробірки), ОДРАЗУ за всіма позиціями НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №5-6 саме з такими сукупними вимогами до них), які НІХТО З ВИРОБНИКІВ НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ разом з іншими позиціями №1-4 (пробірки), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у даній закупівлі, що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі у цілому, а згідно додатку № 3 до тендерної документації до предмету закупівлі включено перелік медичних виробів за різними торговими найменуваннями за різними кодам згідно НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Об’єднання різних найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування – один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види медичних виробів, які визначені у загальному предметі закупівлі. Такі дії є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік медичних виробів, включених до предмету закупівлі (позиції №1-6).
Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-6 (враховуючи саме сукупні вимоги до позицій №5-6), з огляду й на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість на участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-6. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ !
ОДНАК, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати пробірки, наконечники саме за позиціями №1-6 (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь, уповноваженим представником яких є наша компанія ТОВ “Ледум”, виробник “EximCargoTrade” Україна тощо), однак з іншими технічними характеристиками щодо позицій №5-6. А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з пробірками (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №5-6 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник ТОВ “Ледум” фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі та запропонувати свої медвироби згідно переліку предмету закупівлі.
Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (включення до загального переліку позицій № 5-6, які, враховуючи саме сукупні вимоги до них, ОДРАЗУ разом з іншими позиціями №1-3 ніхто з виробників не може запропонувати) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби за позиціями №1-6 (пробірки, наконечники), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації саме щодо позицій №5-6 (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документації Додатку 3) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до розділів І-II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пуктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника , обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Так відповідно до розділу І "Загальні положення" ТД (UA-2021-10-01-005477-b) назва предмета закупівлі:“ДК 021:2015: 33190000-8— Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”.
Згідно умов Тендерної документації інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатку 3.
Звертаємо увагу, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-6, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти та , враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ саме до позицій №5-6. Зокрема дискримінаційними є наступні вимоги: позиція №5 “Внутрішня поверхня оброблена для повного зливу; довжина наконечника 51,2 мм+/-0,2мм, в кульку із замком, з можливістю багаторазового відкриття Вільні від ДНК, РНК, ДНКаз, РНКаз, пірогенів, без АТФ,ендотоксинів Сумісні з дозаторами Thermofisher Finnpipette, Biohit, Ленпіпет відповідного об’єму”; позиція №6 “Внутрішня поверхня оброблена для повного зливу; довжина накінечника 83,5 мм мм+/-0,2мм,
в кульку із замком, з можливістю багаторазового відкриття
Вільні від ДНК, РНК, ДНКаз, РНКаз, пірогенів, без АТФ, ендотоксинів
Сумісні з дозаторами Thermofisher Finnpipette, Biohit, Ленпіпет відповідного об’єму”.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеними вище позиціями продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 5 третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації (зокрема, внесення змін до вимог щодо позицій №5-6).
До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015: 33190000-8— Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-01-005477-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-10-01-005477-b .
3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
З переліку вимог до Позиції №5 виключити наступні вимоги: “Внутрішня поверхня оброблена для повного зливу; довжина наконечника 51,2 мм+/-0,2мм, в кульку із замком, з можливістю багаторазового відкриття Вільні від ДНК, РНК, ДНКаз, РНКаз, пірогенів, без АТФ,ендотоксинів Сумісні з дозаторами Thermofisher Finnpipette, Biohit, Ленпіпет відповідного об’єму”.
З переліку вимог до Позиції №6 виключити наступні вимоги: “Внутрішня поверхня оброблена для повного зливу; довжина накінечника 83,5 мм мм+/-0,2мм,
в кульку із замком, з можливістю багаторазового відкриття
Вільні від ДНК, РНК, ДНКаз, РНКаз, пірогенів, без АТФ, ендотоксинів
Сумісні з дозаторами Thermofisher Finnpipette, Biohit, Ленпіпет відповідного об’єму”.
Додатки:
1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: пробірки, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копії декларації, інструкції (пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
3. Копії декларації (пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
4. Фото пробірок (з буквено-цифровим кодом) ТОВ “Ледум, як представника згаданих виробників.
5. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробника “EximCargoTrade” Україна.
6. Авторизаційний та гарантійний листи щодо наконечників, які може запропонувати ТОВ “Ледум”.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
07.10.2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Фото пробірок.pdf 07.10.2021 14:52
- Гаран.лист (наконечники) ТОВ Ледум.pdf 07.10.2021 14:52
- Скарга.pdf 07.10.2021 14:52
- Вакуумні пробірки ТОВ Ледум.pdf 07.10.2021 14:52
- Наконечники -ТОВ Ледум (авторизация).pdf 07.10.2021 14:52
- Пробірки EximCargoTrade, Україна.pdf 07.10.2021 14:52
- Медбілрос пробірки.pdf 07.10.2021 14:52
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 07.10.2021 14:52
- Інструкція щодо пробірок CDRICH.pdf 07.10.2021 14:52
- рішення від 11.10.2021 № 23013.pdf 12.10.2021 10:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 22.10.2021 № 14554.pdf 23.10.2021 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 № 24757.pdf 03.11.2021 15:50
- рішення від 02.11.2021 № 24757.pdf 05.11.2021 11:11
- Відповідь 18.10.2021.PDF 18.10.2021 16:43
- Відповідь 18.10.2021.docx 18.10.2021 16:43
- Тендерна документація - нова редакція.docx 07.12.2021 15:57
- додаток 3-нова редакція.docx 07.12.2021 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.10.2021 16:05
Дата розгляду скарги:
22.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2021 10:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2021 11:11
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2021 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду рішення АКМУ Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації.