• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації)

Завершена

373 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 730.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2017 14:45 - 27.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Відміни рішення протоколів №52.1 та №52.2 засідань тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” м. Києва від 07 вересня 2017 року та про надання додаткової інформацій

Номер: 7d8e7e9796a34ac7b299c95986f48b58
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-15-000426-b.c1
Назва: Відміни рішення протоколів №52.1 та №52.2 засідань тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” м. Києва від 07 вересня 2017 року та про надання додаткової інформацій
Вимога:
Відміни рішення протоколів №52.1 та №52.2 засідань тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” м. Києва від 07 вересня 2017 року та про надання додаткової інформацій 1.Ознайомившись з протоколами №52.1 та №52.2 засідань тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” м.Києва від 07 вересня 2017 року вважаємо за необхідно вказати наступне: 1.1.Протоколи засідань складені з порушеннями українського законодавства, а саме: Відповідно до протоколу №52.1від 07 вересня 2017 року в засіданні приняло участь 7 осіб: голова тендерного комітету: Воловик Б.Б., головний інженер та члени тендерного комітету: Шапенко О.М., головний економіст Костюкова М.В. головний бухгалтер Матвійчук В.А., головний механік Єфанов І.В. начальник ДТЗВ, Воробйов О.В. юрисконсульт, секретар тендерного комітету - Сущенко С.А. начальник відділу публічних закупівель. За рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ” дали свою письмову згоду ТІЛЬКИ 6 ОСІБ: члени тендерного комітету: Шапенко О.М. головний економіст Костюкова М.В., головний бухгалтер Матвійчук В.А. головний механік Єфанов І.В., начальник ДТЗВ Воробйов О.В. юрисконсульт, секретар тендерного комітету:Сущенко С.А. начальник відділу публічних закупівель та невстановлена особа Катренко Є.А. яка виявилась другим (додатковим) головою тендерного комітету, але свою підпис не поставила. При цьому, голова тендерного комітету Воловик Б.Б. не затвердив рішення вищезазначеного тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”. Вважаємо, що Воловик Б.Б, можливо, показав свою законну та принципову позицію та не вступив в можливу корупційну змову. 2.Порядок денний тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” розгляд питання був складений упереджено до ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ”, з грубим порушенням українського законодавства, а саме: Слухали: По першому питанню порядку денного: Інформацію тендерного комітету, щодо відхилення тендерної пропозиції процедури відкритих торгів ДК 021:2015 - 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації), учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ». Таким чином, питання порядку денного розглядалось не щодо послідовної оцінки пропозицій учасників торгів, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції процедури відкритих торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ». 3. Відповідно до вимог пп. 3 п.9.2 розділу 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року (надалі - наказу) якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Відповідно до пп.1 п.6.2 розділу 6 наказу у разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі Замовником були визначено Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Відповідно до Критеріїв та методики оцінка визначають відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ціна». ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ” надало найбільш економічно вигідну пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) а саме 260 091,48 грн., з ПДВ, що на 111 тисяч 586 грн., менше ніж пропозиція ТОВ РОНА ІНЖИРИНГ. Що дасть змогу зекономити бюджетні кошти платників податків. Відповідно до оголошення протоколу тендерного комітету веб порталу реєстру отримання строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В даному випадку строк був перевищений. При цьому, строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. В даному випадку, Замовник не оприлюднив своє повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник оприлюднив своє повідомлення щодо визначення переможцем наступного учасника ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ" на протязі одного дня після відхилення пропозиції ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ”. При цьому, пропозиція ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ" була більшою на 111 тисяч 586 грн ніж пропозиція ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ”. Відповідно до протоколу №52.11 засідання тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” м.Києва від 07 вересня 2017 прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ” у зв’язку тим, що документи подані учасником не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.Учасник не надав копії актів виконаних робіт або позитивний відгук від замовника. Дана інформація не відповідає дійсності. 2. Учасник не надав обґрунтування вартості машин та механізмів, що будуть використовуватись при виконанні робіт (відповідно до вимог додатку №2 п.2). Учасник не надав розрахунок обґрунтування заробітної плати, згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. № 7/15-346 (відповідно до вимог додатку №2 п.З). Дана інформація не відповідає дійсності. 3.Учасник не надав копії сертифікатів перевірки типу та копія декларації виробника про відповідність обладнання, що буде використовуватись для очищення, вимогам технічних регламентів (TP): ТР безпеки машин/TP з електромагнітної сумісності обладнання(відповідно до вимог додатку №2 п.5). Дана інформація прописана спеціально під ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ". Тому, що жодна організація на території України на надає вищезазначені сертифікати за винятком організацій Російської Федерації. 4. Крім цього, відповідно до Протоколу № 52.2 засідання тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району« 07 » вересня 2017 р. було проведено засідання комітету в якому були присутні 7 осіб: Голова тендерного комітету: Катренко Є.А., Головний інженер,члени тендерного комітету: Шапенко О.М. Головний економіст Костюкова М.В. Головний бухгалтер Матвійчук В.А. Головний механік Єфанов І.В. Начальник ДТЗВ Воробйов О.В. юрисконсульт Секретар тендерного комітету:Сущенко С.А. начальник відділу публічних закупівель, Вирішили: Визначити переможцем відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації), учасника ТОВ «Рона Інжиніринг» із ціною пропозиції 371 678,40 грн. з ПДВ. Дане рішення також не затверджене Головою тендерного комітету: Катренко Є.А., головний інженер. В даному випадку, попередньо, встановлено факт, можливого службового підроблення документів, який носить ознаки статті 358:Кримінального кодексу України 1. Підроблення посвідчення або іншого документа, який видається чи посвічується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його як підроблювачем, так і іншою особою, або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут -караються штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років. Таким чином, Прошу надати аргументовані роз’яснення для повноцінного обґрунтування написання скарги по протоколу для звернення до державних та інших правоохоронних органів, Київського міського голови і Антимонопольного комітету України, а саме: - Копію наказу про призначення тендерного комітету та ознайомлення голови та членів тендерного комітету про відповідальність за порушення українського законодавства; - Станом 07.09.2017 року, на момент проведення засідання тендерного комітету, хто виконував обов’язки головного інженера КП ШЕУ Голосіївського району”? та копію наказу про його призначення? - Хто є, станом на 07.09.2017 року, головою тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”? - Чому голова тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” не підписав два протоколи №52,1 та №52,2 від 07.09.17року ? - Чому секретарь тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”, начальник відділу публічних закупівель Сущенко С.А. , оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції на офіційному сайті без підпису голови тендерного комітету, який повинен затвердити рішення тендерного комітету? - Чому секретарь тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”, начальник відділу публічних закупівель Сущенко С.А. , оприлюднив інформацію про визначення переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «Рона Інжиніринг» із ціною пропозиції 371 678,40 грн на офіційному сайті без підпису голови тендерного комітету, який повинен затвердити рішення тендерного комітету? - Хто контролював і до обов’язків якої посадової особи КП ШЕУ Голосіївського району відноситься контроль роботи секретаря тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” начальника відділу публічних закупівель Сущенко С.А., який перевищив свої повноваження та оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції на офіційному сайті, яка не підписана головою тендерного комітету та визначення переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «Рона Інжиніринг» із ціною пропозиції 371 678,40 грн. ? На підставі вище викладеного керуючись законодавством України та Конституцією України ПРОШУ: 1. Призупинити кваліфікацію переможця на час дачі роз’яснення та оскарження протоколів №52.1 та №52.2 від 07.09.17 року тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”. 2. Відмінити кваліфікацію переможця на час дачі роз’яснення та оскарження протоколу №52.2 від 07.09.17 року тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”. 3. Надати аргументовані роз’яснення по протоколу №52.1 та №52.2 від від 07.09.17 року. 4. Провести службову перевірку щодо діяльності секретаря тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району”, начальника відділу публічних закупівель Сущенко С.А., який перевищив свої повноваження щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ” на офіційному сайті, яка не затверджена головою тендерного комітету та визначити переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «Рона Інжиніринг» із ціною пропозиції 371 678,40 грн. з ПДВ, яка була більшою на 111 тисяч 586 грн. ніж пропозиція ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ. 5. Прошу проінформувати ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ про результати проведення службової перевірки вказані в пункті 4. 6. Після проведення службового розслідування, у разі виявлення порушення та перевищення службових обов’язків секретаря тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” начальника відділу публічних закупівель Сущенко С.А., відмінити результати протоколів №52.1 та № 52.2 від 07.09.17 року тендерного комітету КП ШЕУ Голосіївського району” та визнати переможцем торгів ТОВ “КОМПАНІЯ ГІДРОСОЮЗ із найбільш економічно вигідною пропозицією і з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів - 260 091,48 грн.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.3 ст.30 ЗУ «Про Публічні закупівлі» учасник має право звернутись з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації .Враховуючи зазначене, Замовник прийняв рішення відхилити вимогу Учасника ТОВ «Компанія Гідросоюз» з наступних підстав: - Учасник не надав копії актів виконаних робіт або позитивний відгук від замовника. - Учасник не надав обґрунтування вартості машин та механізмів, що будуть використовуватись при виконанні робіт (відповідно до вимог додатку №2 п.2). - Учасник не надав розрахунок обґрунтування заробітної плати, згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. № 7/15-346 (відповідно до вимог додатку №2 п.3). - Учасник не надав копії сертифікатів перевірки типу та копія декларації виробника про відповідність обладнання, що буде використовуватись для очищення, вимогам технічних регламентів (ТР): ТР безпеки машин/ТР з електромагнітної сумісності обладнання(відповідно до вимог додатку №2 п.5). - Учасник надав не достовірну інформацію стосовно технічних характеристик обладнання, а саме, максимальний тиск насосу комбінованої машини КО560 16 Мпа замість вказаних 63 МПа, витрати води до 212 л/хв. замість зазначених 290 л/хв. Отже, учасник не виконав умови замовника щодо можливості залучити спеціальну гідроочисну техніку , що має можливість регулювати тиск насоса до 60 МПа, регулювати витрати води від 0 до 330 л/хв та довжиною шлангу високого тиску не менше, ніж 60м. (відповідно до вимог додатку №2 п.5). Крім того, повідомляємо на Ваші питання. 1. Щодо протоколів, рішення приймається колегіально більшістю голосів ( згідно діючого законодавства та положення про тендерний комітет). З 08.08.2017 року головою тендерного комітета є Катренко Є.А. . З інформацією щодо діяльності та функцій тендерного комітету можете ознайомиться прочитавши ст.11 Закону. 2. Щодо складання протоколів, протоколи тендерного комітета відображають повну інформацію відповідно до норм діючого законодавства. Отже, відповідно ст.28 п.1 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Коментар: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. У разі проведення звичайних відкритих торгів після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону (інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення , протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження). Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з ЗУ «Про Публічні закупівлі» . Отже, згідно ст.18 ЗУ «Про Публічні закупівлі» учасник в разі незгоди з рішенням Замовника має право подати Скаргу до органу оскарження ( Антимонопольний комітет України) в встановлений Законом строк.
Статус вимоги: Не задоволено