• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду Будинку культури с. Пилиповичі Новоград – Волинського району Житомирської області (коригування)

Завершена

934 441.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 344.41 UAH
Період оскарження: 30.09.2021 17:57 - 06.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 18cada400d9449cd8b93320a20d0277b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-008262-b.c1
Назва: Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ФОП Оганесян Агван Арамович не може погодитись з рішенням Замовника стосовно визнання переможцем по закупівлі UA-2021-09-30-008262-b Капітальний ремонт фасаду Будинку культури с. Пилиповичі Новоград – Волинського району Житомирської області (коригування) ПП "ІНТЕРРА БУД" з наступних причин: 1. Вимогою Замовника було: Додаток 1 п.1 «Цінова пропозиція (згідно Додатку 3), в підтвердження якої потрібно додати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), (документація, виготовлена з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») у сканованому вигляді у форматі “PDF” у складі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - локальний кошторис на будівельні роботи; - підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва; - дефектний акт; - розрахунок загальновиробничих витрат на будову. У кошторисному розрахунку ПП "ІНТЕРРА БУД" відсутні наступні розрахунки: - підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва (замість цього надана підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису); - розрахунок загальновиробничих витрат на будову. 2. Вимогою Замовника було: Вимогою Замовника було: Додаток 1 п.16 «Лист - відгук виданий замовником, або суб’єктом господарювання з яким було укладено договір, із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору». У листах-відгуках ПП "ІНТЕРРА БУД" не міститься інформація щодо ціни договору та року виконання робіт. 3. Вимогою Замовника було: Вимогою Замовника було: Додаток 1 п.15 « Сканкопія наказу про відповідального працівника за безпечне виконання будівельних робіт». Замість цього, у складі пропозиції ПП "ІНТЕРРА БУД" міститься наказ про прийняття на роботу виконавця робіт Шведюка В.Д. ФОП Оганесян Агван Арамович вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП "ІНТЕРРА БУД" та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вимагаємо відхилити пропозицію ПП "ІНТЕРРА БУД" як таку, що не відповідає вимогам Замовника. Шановний Замовник! Згідно ст. 16414 КУПАП оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої конкурсної пропозиції, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 25 500 до 51 000 гривень штрафу, від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року. У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені написати негативний відгук про порушення законодавства Замовником у DOZORRO та звернутись до аудиторської служби.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 13.10.2021 року управління культури і туризму Новоград-Волинської міської ради надає роз’яснення щодо прийняття рішення обрання переможцем спрощеної закупівлі ПП «Інтерра Буд», код ЄДРПОУ 35824323. Учасником закупівлі, яким визначено переможцем, було надано документи, зі змісту яких можна отримати усю необхідну інформацію, що потрібна замовнику для розгляду, оцінки та визнання переможця спрощеної закупівлі. Так, інформація, що не містилась у наданих документах ( довідках, листах , та інших документах), які переможець надав у своїй пропозиції, міститься у інших документах його пропозиції, які і брались до уваги уповноваженою особою. Інформація, яка не міститься у листах- відгуках (ціна договору, рік виконання договору) міститься у копіях аналогічних договорів та актах про їх виконання. До того ж, інформація про виконання договорів була перевірена уповноваженої особою на порталі Є-data , яка є офіційним державним інформаційним ресурсом, на якому оприлюднюється інформація про публічні кошти країни. Платформа створена відповідно до концепції «Прозорий бюджет» та надає інструменти для контролю та доступу за використанням коштів платників податків. Уся інформація представлена у форматі відкритих даних. До того ж, хочеться зазначити, що відсутність вказаної Вами інформації стосовно документів, що були надані переможцем закупівлі не впливає на цінову пропозицію та зміст пропозиції переможця. Уповноважена особа хоче вас завірити, що у своїй діяльності завжди керується виключно чинним законодавством України та вимогами, що були опубліковані в документації щодо спрощеної закупівлі, крім того, акцентує Вашу увагу на те, що всі рішення уповноважена особа приймає суворо дотримуючись принципів чинного законодавства України про публічні закупівлі а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - добросовісна конкуренція серед учасників; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - максимальна економія бюджетних коштів. Попри Ваше незадоволення результатами проведення аукціону із спрощеної закупівлі, уповноважена особа управління культури і туризму Новоград - Волинської міської ради високо цінує участь кожного учасника закупівлі, сподівається на взаєморозуміння між учасниками закупівлі та запрошує Вас до подальшої участі в закупівлях та співпраці.
Статус вимоги: Відхилено