• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання для початкових класів. ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); 30213100-6 Портативні комп'ютери (ноутбуки)

Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору 31.12.2021 року. Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється після передачі у власність Замовника товарів визначених в асортименті , кількості та за цінами, які зазначені в специфікації до договору, а замовник оплачує товар протягом 7 робочих днів між Замовником і Підрядником, на підставі накладних. Джерело фінансування - державний бюджет (Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету») та місцевий бюджет (співфінансування до субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету» Гарантійний строк використання не менше 12 місяців. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100 % . Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці, з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги. Інформація про технічні, якісні , кількісні характеристики предмета закупівлі, кількість та місце постачання товарів зазначено в додатку 1 до оголошення та вимог до предмета закупівлі. Товар повинен бути новим, технічно справним, комплектуючі та матеріали такі, що не були в уживанні. Товар обов'язково під час постачання повинен супроводжуватися документами,що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тощо). Товар, що постачається, повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам нормативної документації (ДСТУ, ТУ, ГОСТ тощо), згідно з якими товар виготовляється. Товар повинен поставлятись в упакуванні. Тара і упакування повинні захищати товар від ушкоджень під час перевезення. Тара та упакування для постачання товару повинні бути виготовлені з матеріалів дозволених для використання в Україні та відповідати характеру товару, що закуповується. Не допускаються механічні пошкодження. Постачання товару Замовнику Учасником-Переможцем, з яким укладено договір транспортується до місця постачання та передбачає розвантаження та передачу товару уповноваженим працівникам замовника. Зазначені супутні послуги включаються в ціну товару.

Завершена

180 274.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 901.37 UAH
Період оскарження: 30.09.2021 16:18 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір

Номер: 1c7d83854e6344418b648c1571a869ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-007117-b.b5
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний замовник , переклад ІСО не нотаріально посвідчений як вимагалось, а значить не має ніякою юридичної сили, і є незаконим. Це не в важається за формальну помилку! На підставі цього просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Надаємо відповідь по скарзі від учасника, яка відповідає двом його заявленим вимогам. Згідно ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" п.11,замовник розглядає на відповідність умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Подані документи учасника Товариство з обмеженою відповідальністю«БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС» відповідають кваліфікаційним вимогам, пропозиція учасника відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, а також дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівель, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір

Номер: 34ee81483fec4c238443c1faf29a0489
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-007117-b.b4
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний замовник, попрошу ознайомитися з даною статею на офіційному сайті майкрософт і передивитися своє рішення! Дякую за розуміння.https://support.microsoft.com/uk-ua/topic/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8-windows-10-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2-bf2572aa-5555-2b1e-f7ce-81e8ba890444
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога була розглянута, але нажаль змушені Вам відмовити те, що учасник надав технічну документацію, якою зобов'язується надати відповідну електронну систему.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТОВ БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір

Номер: 74bc940c52a04f6aaace0337033e5553
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-007117-b.b3
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТОВ БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір
Вимога:
Опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши вашу вимоги, повідомляємо наступне. Відповідно до переліку критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв п. 14 даного оголошення визначено, що Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Наголошуємо, що Замовник – фінансується за рахунок місцевого та державного бюджетів, а саме через співфінансування з місцевого бюджету 10% до субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету» відповідно принцип максимальна економія, ефективність та пропорційність – є один з найголовніший. Наголошуємо, що електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Додатком № 4 до оголошення та вимог до предмета закупівлі наведений опис та приклади формальних несуттєвих помилок до яких, в тому числі, відносяться: - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи. - самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником. - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагається Замовником, зазначені у даному документі/документах; - зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи. Таким чином, ваша вимога та посилання до ДСТУ 4163:2020 не впливають на зміст пропозиції учасника Переможця. Надана Вами інформація несе маніпулятивний характер, адже ви не взяли до уваги додаток № 4. Замовник не погоджується з Вашим твердженням з приводу того, що учасник ТОВ БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" не надав копії сертифікатів на систему управління якістю виробника портативних персональних комп'ютерів форм фактора ноутбук ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), дійсного на дату розкриття. На вимогу додатку 1 до оголошення та вимог до предмета закупівлі , учасник надав усі документи. Копії документів, у тому числі на українській мові знаходяться у складі пропозиції, папка HP ISO. Надана вами інформація не відповідає дійсності та несе суб’єктивний характер. Наголошуємо, що будь яка інформація, яка наведена з метою дискредитацію або введення в оману того чи іншого суб’єкта господарювання та як наслідок здобуття переваги над іншими суб’єктами господарювання – носить ознаки порушення Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», глава 3. 02.10.2021 15:43, надана відповідь на виомогу, яка містить наступну тезу Оскільки предметом закупівлі є ноутбуки для задоволення освітніх потреб, Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) може відповідати вимогам до предмету за умови наявності ліцензії - National academic, таким чином, пропозиція учасника ТОВ БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" – відповідає вимогам в даному пункті. Під час отримання товару Замовник здійснить перевірку предмета закупівлі на фактичну відповідність вимогам зазначеним в Оголошенні. Враховуючи вищезазначене, а також дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівель, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір

Номер: f544c341f13648b78f6220300ed87a88
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-007117-b.b2
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір
Вимога:
Опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не вірне оформлення
Дата скасування: 20.10.2021 12:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 90e2a6e3903c4191a4f0e405a762fb04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-007117-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник в оголешенні про проведення спрощеної закупівлі обов'язково зазнача інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до ч.4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасником. Таким чином в "Оголошенні та вимогах до предмета закупівлі для спрощеної закупівлі щодо предмета закупівлі : "Комп'ютерне обладнання для початкових класів" ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); 30213100-6 Портативні комп'ютери (ноутбуки)" у інших характеритиках та вимогах, а саме п. 2.2. зазначено, що товар обов'язково під час постачання поивнен супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості або декларацію на товар і т.д.). Таким чином Замовник забезпечує себе механізмом захисту від поставки виставочних та дослідних зразків товару та товару, що не є ліцензійним та оригінальним та порушує можливі права щодо торгової марки і т.д.. Також у згаданому "Оголошенні" повідомляється, що з метою забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати лист від виробника або його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником товару, а саме: портативних персональних комп'ютерів форм-фактора ноутбук, антивірусного програмного забезпечення який (які) підтвердує статус учасника як партнера виробника (або офіційного представництва). Дана вимога пов'язана з поширенням неліцензійної продукції в держаі. Статус учасника як партнера виробника слід розуміти, як наявність в учасника законного походження товару та підтвердження того, що жодні права третіх осіб не порушені. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною, адже убезпечує замовника від можливого постачання неякісної продукції, що фактично не буде відповідати встановленим в "Оголошенні" вимогам. Беручи до уваги ваше повідомлення та можливість неправильного трактування вимоги Замовника вирішили внести зміни до "Оголошення" та викласти його у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено