• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2021 РІК!!! Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, місце знаходження Замовника : м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття);Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.

Торги не відбулися

138 296.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 691.48 UAH
Період оскарження: 30.09.2021 15:24 - 16.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні параметри

Номер: 67169c3ae17e4747b96bac8842c04d7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-001638-a.b1
Назва: Технічні параметри
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-30-001638-a на закупівлю ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку) де Замовником виступає Вінницький обласний центр зайнятості, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку А4 були встановлені з технічними показниками паперу, що відноситься до виробництва Stora Enso. Хочемо зазначити, що на сьогоднішній день торгові марки такого паперу в дефіциті. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу для друку: непрозорість - ≥92 %. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку: непрозорість - ≥90 % для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вінницький обласний центр зайнятості повідомляє, що протягом 2021р. було оголошено тричі закупівлі на придбання паперу для друку формату А-4 з аналогічними технічними вимогами до Учасників закупівель ( номера закупівель ID: UA-2021-02-01-009203-a, UA-2021-08-05-003908-a), проте в жодній із вказаних вище закупівель відсутні подібні вимоги щодо технічних характеристик. Ваша вимога про виправлення технічної характеристики щодо «непрозорості з показником непрозорість – ≥92%» на показник « непрозорість -≥90%» є без підставною. За результатами поведеного аналізу щодо цієї вимоги, нами встановлено, що в переліку документів завантажених Учасниками попередніх торгів (UA-2021-02-01-009203-a, UA-2021-08-05-003908-a) було завантажено копії сертифікатів відповідності на папір CryStal, Canon Yellow, Label Europapier, (додаються) з технічними характеристиками, які відповідають нашим вимогам щодо «непрозорості≥92%». Наголошуємо на тому, що в закупівлі UA-2021-09-30-001638-a зазначено автентичні вимоги щодо технічних характеристик до предмета закупівлі, які і раніше використовувались Замовником в попередніх закупівлях. Замовник жодним чином не переслідує ціль, щодо закупівлі паперу фірми виробника Stora Enso. Вважаємо, що в цій закупівлі ми навпаки розширили можливість більшій кількості Учасників взяти участь в цій закупівлі, послабивши вимогу щодо «білизна СІЕ – ≥146», тоді, як завжди цей показник в наших закупівлях дорівнював – «білизна СІЕ - ≥150». Враховуючи вище зазначене, не можемо задовільнити вашу вимогу та взяти до уваги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.10.2021 00:02