виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
Оголошення
про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ПрАТ «АК «Київводоканал», м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015, 03327664
Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 1 робота, Київська область, Бориспільський район с. Гнідин, вул. Польова, 12, 08340, обсяг згідно Додатку 3 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі; 10 767 019,47 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 15 місяців
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 20.10.2021 до 12 год. 00 хв. за київським часом
7) умови оплати; передбачені Розділом ІV «Порядок здійснення оплати» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 52 000 грн., забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; не застосовується
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 0,5 відсотка
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). не застосовується
Торги не відбулися
10 767 019.47UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 835.10 UAH
Період оскарження:30.09.2021 14:21 - 16.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ"
Номер:ee6d56fde9c945bc9884077593da0d7f
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА", UA-EDR 34579051
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-30-004868-b.b3
Назва:щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ"
Вимога:
22.10.2021 р. рішенням Замовника, оформленим протоколом, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (ЄДРПОУ 34579051) на закупівлю виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)(далі – Закупівля), UA-2021-09-30-004868-b.
Підставою відхилення Замовник зазначив те, що ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (ЄДРПОУ 34579051) не надав у складі своєї тендерної пропозиції відскановані документи: договірна ціна та розрахунки до неї згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013.
Зокрема, згідно з ч. 6 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації, в тому числі технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмету закупівлі визначених у Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірна ціна та розрахунки до неї згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013.
Звертаємо увагу Замовника на те, що невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» ч. 6 Розділу 3 тендерної документації стала причиною відхилення нашої тендерної пропозиції.
В той же час тендерна пропозиція ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" також не відповідає ч. 6 Розділу 3 тендерної документації, однак не відхилена Замовником.
Зокрема, ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ НАДАНО РОЗРАХУНКИ ДО ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ, А САМЕ: КОШТОРИСИ № 1, 2, 4, 5, 6, 7.
Крім того, ДОГОВІРНА ЦІНА СКЛАДЕНА НА СУМУ 9 996 168,50 ГРН, ТОДІ ЯК ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПОДАНА НА СУМУ 9 996 108,50 ГРН.
З урахуванням зазначеного, незрозуміло чому пропозиція ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» була відхилена, а пропозиція ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" - ні, в умовах того, що ні одна , ні інша пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ Ч. 6 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Додатково, ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – досвіду виконання аналогічного договору – надано не засвідчені нотаріально копії актів, тоді як за змістом п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен обов’язково надати нотаріально завірені копії договору та підтверджуючих документів не менше 100% виконання цього договору, якими є акти здачі-приймання робіт або інший документ відповідно до умов договору.
Також зазначаємо, що відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов Договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність ПРИМІЩЕНЬ, тощо). Однак, в довідці «18. Матеріально-технічна база» ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАЯВНОСТІ ПРИМІЩЕНЬ, ТА ВІДСУТНІ ВІДПОВІДНІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ.
Крім того, у тендерній документації вимагалось надати сертифікати відповідальних виконавців, які залучаються до розроблення окремих розділів або частини проектної документації) наступної кваліфікації: кваліфікованого інженера-проектувальника в частині виконання інженерних вишукувань і КВАЛІФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА-ГЕОДЕЗИСТА. Однак, ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" НЕ ЗАЛУЧЕНО та НЕ НАДАНО СЕРТИФІКАТ на КВАЛІФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА-ГЕОДЕЗИСТА, в зв’язку із чим ним не виконано умови тендерної документації щодо обов’язкового залучення до виконання робіт інженера-геодезиста.
З урахуванням вказаного, Замовник неправомірно визначив ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" переможцем закупівлі.
Тому вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ "АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ" переможцем закупівлі.
Інакше ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» буде змушене звертатися до органу оскарження - Антимонопольний комітет України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.10.2021 15:15
Вирішення:Шановний Учаснику! Підставою відхилення пропозицію Учасника ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (ЄДРПОУ 34579051) є невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абз. 2 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), про що детально викладено у протоколі від 22.10.2021 р. щодо розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (ЄДРПОУ 34579051) на закупівлю виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)(далі – Закупівля), номер закупівлі - UA-2021-09-30-004868-b. Стосовно визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 40820294) підставою стало відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні, про що також детально зазначено у протоколі від 22.10.2021 р. щодо розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 40820294) на Закупівлю, номер закупівлі - UA-2021-09-30-004868-b. Зазначені протоколи на виконання ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII були розміщені протягом одного дня з дня їх затвердження.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Відхилено
Щодо умов ТД
Номер:07f8d8e8cd8d497c81b46e06c5dfc0f8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-30-004868-b.b2
Назва:Щодо умов ТД
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
30 вересня 2021 р. Замовником оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015).
За змістом п. 1.2, 1.3 додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) Замовник вимагає від учасника надання нотаріально засвідчених копій документів.
Однак, дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі з огляду на те, що згідно з п. 3 гл. 8 Порядком вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженим наказом Мін’юсту від 22.02.12 р. № 296/5 (далі – Порядок № 296/5), не кожна копія документу може бути засвідчена, зокрема, але не виключно, не приймаються документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
При цьому Замовником належним чином не обґрунтовано у ТД необхідність наявності саме такої вимоги.
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі закупівлі, яке, у випадку
не внесення змін до ТД, не зможе бути визначене переможцем закупівлі через те, що в складі тендерної пропозиції будуть надані документи не засвідчені нотаріально з причини того, що вони не можуть бути засвідчені через обсяг більше двох аркушів, які не пронумеровані.
Ми є юридичною особою, що відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі та здатне забезпечити виконання якісно, своєчасно та в повному обсязі зобов’язання за договором про закупівлю, у випадку визначення нас переможцем.
Однак, вимога п. 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД звужує коло учасників, що можуть взяти участь у закупівлі, чим порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовником всупереч ч. 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону встановлено у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону).
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 4 ст. 22 Закону).
Враховуючи викладене, ТД Замовника не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципам публічних закупівель, призводить до обмеження кола учасників процедури та унеможливить об’єктивне визначення переможця у процедурі закупівлі.
Додатково зазначаємо, що Антимонопольний комітет України також вважає, що зазначена вимога є дискримінаційною.
Зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 01.04.16 р. № 635-р/пк-ск задоволено скаргу приватного підприємства «ВОСТОКСЕРВІС» (далі – Скаржник) та зобов’язано замовника (відділ освіти Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області) внести зміни до документації конкурсних торгів щодо процедури закупівлі вугілля кам’яного марки ДГО-903, вугілля кам’яного марки АС-616.
Замовник у документації конкурсних торгів установив для учасників вимоги щодо надання ними нотаріально засвідчених копій відповідних документів. При цьому АМК зазначив у рішенні, що встановлення замовником у документації таких вимог позбавляє потенційних учасників процедури закупівлі можливості подати свої пропозиції конкурсних торгів, а вимога про подання нотаріально посвідчених копій документів передбачених документацією конкурсних торгів не відповідає нормам п. 3 гл. 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Мін’юсту від 22.02.12 р. № 296/5 (далі – Порядок № 296/5). Оскільки нотаріуси беруться засвідчувати не всi документи, АМК таким чином говорить про обмеження конкуренції. Так, відповідно до п. 3 гл. 8 Порядку № 296/5 не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ. Водночас АМК звернув увагу на те, що встановлення замовником у документації вимоги щодо необхідності нотаріального посвідчення вищезгаданих документів покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати, що може призвести до здорожчання предмета закупівлі. І хоча замовник обґрунтував необхідність нотаріального посвідчення документів з метою недопущення подання учасниками недостовірної інформації та ефективного проведення закупівлі, а також те, що за вимогами документації учасники не повинні включати в ціну пропозиції витрати, які вони понесли у зв’язку з її підготовкою, орган оскарження зазначив, що така вимога замовника є порушенням принципу здійснення закупівель максимально економно та ефективно, а дії замовника є дискримінаційними.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
З урахуванням зазначеного, просимо усунути порушення під час проведення тендеру, а саме: внести зміни до ТД, виключивши з неї вимоги про надання учасниками нотаріально засвідчених копій документів.
У разі, якщо Замовник не внесе зміни в тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.10.2021 17:38
Вирішення:Відповідь
Шановний Учаснику!
З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію з відповідними додатками до неї, щодо предмету даної закупівлі – виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015). Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону, та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Технічне завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області» розроблено керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Закупівля виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) була оголошена відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, у редакції від 24.07.2021.
Стосовно вимоги замовника, п.1.3. додатку 1 «Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасника критеріям відповідно до статті 16 Закону, відсутності підстав, установлених статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством*», повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У відповідності до умов тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)– підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 5 до цієї Тендерної документації, та нотаріально завіреними копією(ями) договору(ів) разом з усіма додатками та додатковими угодами до нього(их), який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), з обов’язковим наданням нотаріально завірених копій договору(ів) та підтверджуючих документів не менше 100 % виконання цього договору. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти здачі-приймання робіт або інший документ відповідно до умов договору.
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и), які включають:
розробка проектної документації що містить у своєму складі КБ - конструкції будівельні.
На підтвердження виконання такого договору(ів) Учасник надає у своїй тендерній пропозиції (до кожного із наданих договорів) позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом з додатками до такого експертного звіту, який виданий уповноваженою/спеціалізованою експертною організацією в установленому чинним законодавством порядку.
По кожному зазначеному договору, інформація про які надається згідно Додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати позитивний відгук в довільній формі від замовника проєктних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника проєктних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт.
Також, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Надати довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов Договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо). У разі оренди/лізингу/тощо, надати нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори оренди/лізингу/тощо повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/лізингу/тощо у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/лізингу/тощо /співпраці, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. У разі суборенди надати копію договору оренди, відповідно до якого матеріально-технічна база, обладнання та технології можливо/дозволено передавати в суборенду.
Вимога надання учасниками нотаріально завірених копій договору(ів) обґрунтовується наступним чином.
Згідно ст. 209 Нотаріальне посвідчення правочину Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису. Нотаріальне посвідчення може бути вчинене на тексті лише такого правочину, який відповідає загальним вимогам, встановленим статтею 203 зазначеного Кодексу. За бажанням фізичної або юридичної особи будь-який правочин з її участю може бути нотаріально посвідчений.
Дана вимога ні у якому разі не обмежує будь кого з фізичних або юридичних осіб нотаріально завірити будь-який правочин, тож дана вимога в жодному разі не є дискримінаційною.
Згідно «Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» затвердженого наказом від 22.02.2012 № 296/5 Міністерства юстиції України, під час посвідченні правочинів, вчиненні інших нотаріальних дій за участю уповноваженого представника, нотаріус здійснюється: – перевірка особи, яка вчиняє правочин; – визначення обсягу цивільної дієздатності фізичних осіб і перевірка цивільної правоздатності та дієздатності юридичних осіб; – перевірка повноважень представника фізичної або юридичної особи; – визначення відповідності змісту посвідчуваного правочину вимогам закону і дійсним намірам сторін та ін.
У разі наявності в нотаріуса сумнівів щодо поданих документів він може витребувати від юридичної особи, державного реєстратора, органів державної податкової служби, інших органів, установ та фізичних осіб додаткові відомості або документи, що в свою чергу здійснити замовник не може.
Законі України «Про нотаріат» встановлюються й чіткі та однозначні вимоги до документів, в яких втілюється правочин, а саме: Документи, викладені на двох і більше аркушах, що подаються для вчинення нотаріальної дії, повинні бути прошиті у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, а аркуші пронумеровані (крім випадків, коли такі документи видані (отримані) за допомогою єдиних та державних реєстрів, відомості яких обов’язково використовуються нотаріусом під час вчинення нотаріальної дії). Тексти нотаріально посвідчуваних правочинів, заяв, засвідчуваних копій (фотокопій) документів і витягів з них, тексти перекладів та заяв повинні бути написані зрозуміло і чітко, дати, що стосуються змісту посвідчуваних правочинів, повинні бути позначені хоча б один раз словами, а назви юридичних осіб та їх ідентифікаційний код за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - без скорочень із зазначенням їх місцезнаходження. Прізвища, імена та по батькові фізичних осіб, їх місце проживання та ідентифікаційний номер за даними Державного реєстру фізичних осіб платників податків, крім уповноважених представників юридичних осіб, повинні бути написані повністю, а у випадках, передбачених законами, - із зазначенням дати їх народження. Для вчинення нотаріальних дій не приймаються документи, які не відповідають вимогам законодавства або містять відомості, що принижують честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи або ділову репутацію юридичної особи, які мають підчистки або дописки, закреслені слова чи інші незастережні виправлення, документи, тексти яких неможливо прочитати внаслідок пошкодження, а також документи, написані олівцем.
Дотримання вимог, щодо оформлення правочинів, згідно Закону України «Про нотаріат», «Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» затвердженого наказом від 22.02.2012 № 296/5 Міністерства юстиції України, а також вимог ст. 203 ЦК України, надають право будь-якій фізичній або юридичній особі нотаріально посвідчити будь-який правочин/документ за її участю. Отже дана вимога ні у якому разі не обмежує будь-кого з фізичних або юридичних осіб та не є дискримінаційною бо нотаріальні дії можуть вчинюватися будь-яким нотаріусом на всій території України, дії яких спрямовані на посвідчення прав, а також фактів, що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної відповідності чинному законодавству України.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Щодо ТД
Номер:ba4bacc9771045639f581e8099e726e2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-30-004868-b.b1
Назва:Щодо ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо переглянути усі роз’яснення щодо можливості накладення водяних знаків, які опубліковані на офіційних електронних майданчиках, на веб-порталі Уповноваженого органу та на інших веб-ресурсах в мережі інтернет.
Виходячи з роз’яснень, починаючи з 19 червня 2020 року Prozorro ввело водяні знаки ДЛЯ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ. У зв’язку з цим, УЧАСНИКИ закупівель в Prozorro МОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ ВОДЯНІ ЗНАКИ при завантаженні документів у систему. Це дозволить захистити персональні дані ПІДПРИЄМЦІВ від несанкціонованого використання та шахрайства.
Водяні знаки — це спеціальні символи, які накладаються на скановану версію документів і унеможливлюють їхнє використання поза системою Prozorro. Під час завантаження PDF-документів в систему ПОСТАЧАЛЬНИК зможе обрати функцію “Нанести водяний знак“ — і документи будуть марковані вотермарком.
Звертаємо увагу Замовника на цитату Prozorro, яка пояснює причини введення водяних знаків: “Prozorro врахувала зворотний зв’язок від УЧАСНИКІВ системи. До нас надходили запити від бізнесу щодо посилення захисту документів від шахраїв. Ми знайшли таке рішення: тепер на документах, захищених вотермарками, буде зазначено, що цей документ передбачений для участі в публічних закупівлях. Це стандартна практика для документообігу в системах публічних закупівель багатьох країн Європи”, — зазначив Василь Задворний, генеральний директор державного підприємства “ПРОЗОРРО”.
Наголошуємо, що закон України “Про публічні закупівлі” не забороняє використання водяних знаків у тендерній документації. Отже, ЗАКЛИКАЄМО ЗАМОВНИКІВ ПРИЙМАТИ ТАКІ ДОКУМЕНТИ, А УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЕЙ ФУНКЦІОНАЛ.»
Виходячи з вищевикладеного можна чітко зазначити, що не заборона Законом використання водяних знаків у тендерній документації не означає, що Замовник має право накладати такі знаки на тендерну документацію, це мається на увазі, що Замовник має право включити у тендерну документацію вимогу для Учасників щодо використання ними таких знаків при підготовці документів тендерної пропозиції для подачі на електронному майданчику. Отже, водяні знаки накладаються УЧАСНИКАМИ, якщо це дозволено тендерною документацією, з метою захисту своєї персональної інформації та можливим є накладення таких знаків на документи, які є об’єктами авторського права. Керуючись ч.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, тому має бути опублікована у вільному доступі та доступною для читання форматі.
ВИМАГАЄМО викласти тендерну документацію у новій редакції, доступній для читання та належної підготовки Учасником документів тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.10.2021 14:26
Вирішення:Шановний Учаснику! З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію з відповідними додатками до неї, щодо предмету даної закупівлі – виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015). Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону, та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Технічне завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області» розроблено керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Відповідно до норм ст. 24 Закону, передбачено, порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. У разі отримання звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, Замовник, керуватиметься нормою ст. 10 Закону та надасть інформацію у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.