• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

18210000-4 Пальта (Куртка демісезонна, куртка зимова, куртка зимова утеплена для людей з обмеженими руховими можливостями)

Завершена

60 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 305.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2021 12:50 - 07.10.2021 12:47
Вимога
Вирішена

Прохання про внесення змін

Номер: 02aa4c8f5efa4b7795091250cdf29a10
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-003781-b.b1
Назва: Прохання про внесення змін
Вимога:
Доброго дня. Просимо привести тендерну документацію у відповідність із законом. Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» ч. 1 повідомляє про принципи публічних закупівель: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.» 1. Відповідно вимога: «Перед подачею пропозиції учасник повинен провести замір розмірів одягу (підопічних), для яких буде виготовлятися одяг, та підписати гарантійний лист з розмірами та кількістю товару, який буде постачатися (лист довільної форми) у Замовника. Пропозиції учасників, які не здійснили замір розмірів не беруться до уваги та не розглядаються.» Цією вимогою нівелюються всі принципи, адже вимоги які стосуються будь яких дій які Учасник має здійснити ДО аукціону є незаконними. Замовник не повинен встановлювати таких обмежень, штучно при цьому обмежуючи коло учасників. Ст. 5 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» 2. Вимога: «На етапі кваліфікації, учасник повинен надати зразки матеріалів, з яких буде виготовлятись запропонований товар». Повідомляємо що закуповується Куртка демісезонна, куртка зимова, куртка зимова утеплена для людей з обмеженими руховими можливостями. А отже це готовий товар. Відповідно до Закону – у торгах мають право приймати участь як посередники, дилери, дистриб’ютори та і звичайно виробники. Тобто будь-хто. Враховуючи що предметом закупівлі є готовий виріб, зразком не можуть встановлюватись окремі складові, які знову ж обмежують коло учасників, так як складові можуть надати виробники. Тим паче, що відповідно до численної практики АМКУ зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. А отже це не може бути частиною кваліфікаційного критерію і є суперечливою вимогою. 3.Також Додаток 2 містить вимогу: «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - копія документу про якість: (сертифікат якості або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію; - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали. Постачальник повинен надати гарантійний лист довільної форми щодо якості товару, що постачається Покупцю за Договором (гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання зазначених на упаковці товару).» У цьому випадку Постачальником визначено учасника який за результатом закупівлі є переможцем? І вищезазначені документи надаються при поставці товару? При цьому знову зіштовхуємось з поняттям витратні матеріали – надайте роз’яснення що саме маєте на увазі. Документи якості відповідно до предмету закупівлі мають визначатись на товар, що закуповується, а отже на готові вироби. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Повідомляємо також , що з 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Якщо дана категорія товару НЕ підлягає сертифікації, чи можливо надати лист-пояснення про вищевказане з урахуванням вимоги ст.26 ч.11 ЗУ Про публічні закупівлі: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).» Дякуємо за внесення змін та роз’яснення!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Доброго дня, стосовно Ваших вимог: 1.У Чернігівському геріатричному пансіонаті проживають люди з обмеженими можливостями, які пересуваються за допомогою візків і ходунків та мають індивідуальні вади, які потрібно враховувати в одязі. Замовник турбується про своїх підопічних,що до їх зручного та комфортного пересування. У Замовника вже був гіркий досвід закупівлі верхнього одягу, з маркуванням розмірів, які не відповідали дійсності. Тому, Замовником було прийнято рішення оголосити закупівлю верхнього одягу з індивідуальним пошивом згідно потреб підопічних. В Україні існує безліч швейних виробництв, які займаються індивідуальним пошивом згідно потреб Замовників. 2.Відповідно до п.2 Вашої вимоги, зразки матеріалів не будуть враховуватися, як кваліфікаційний критерій. 3.Так, вірно відповідно до чинного законодавства сертифікація не передбачена, але ми, як Замовник без відповідних сертифікатів не зможемо перевірити якість товару та метеріалу з якого буде виготовлятись, оскільки відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України 19.08.2015 року, № 857 Мінімальні норми забезпечення предметами, матеріалами та інвентарем громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів в інтернат них установах та територіальних центрах соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) системи соціального захисту населення, відповідно до розділу ІІ Мінімальні норми забезпечення та строки користування одягом і взуттям у будинках-інтернатах для громадян похилого віку та інвалідів, спеціальних будинках-інтернатах, стаціонарних відділеннях територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) пальто зимове ( куртка), пальто демісезонне ( плащ, куртка) – строк користування 5 років. У разі виготовлення товару з невизначеною якістю, термін її експлуатації неможливо визначити. Також, в пансіонаті проживають люди із різними захворюваннями, і тому важливо звернути увагу на склад тканини, з якої буде виготовлятися запропонований товар (щоб відповідна тканина, не спричинили алергічних реакцій).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні