• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Чай для закладів освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради (ДК 021:2015 код 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція).

Завершена

15 529.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77.65 UAH
Період оскарження: 30.09.2021 12:05 - 06.10.2021 12:09
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірного рішення

Номер: 9cf8542df7a547e3ae30f1f49ebe07df
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-001537-c.c3
Назва: Щодо неправомірного рішення
Вимога:
Замовником відповідно до Протоколу №148 від 25.10.2021 визнано переможцем спрощеної закупівлі відповідно до номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-09-30-001537-c, Чай для закладів освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради (ДК 021:2015 код 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЛИНА СМАКУ". Найбільш економічно вигідною але й такою, що не відповідає вимогам, заявленим в тендерній документації на вищевказану закупівлю є СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "СТАР" ціна пропозиції 8050,00 грн. При розгляді тендерної пропозиції визнано переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЛИНА СМАКУ" ціна пропозиції 11900,00 грн. встановлено, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеними в оголошенні про закупівлю. Наголошуємо, що вищезазначене рішення Замовника щодо відхилення пропозиції СТ «Стар» та визнання переможцем ПП "ПЕРЛИНА СМАКУ" – є неправомірними та такими, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і порушує права СТ «Стар». З огляду на вищевикладене, СТ «Стар» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, а саме неправомірне відхилення тендерної пропозиції СТ «Стар» та визнання переможцем ПП "ПЕРЛИНА СМАКУ". Замовником 20.10.2021 надано відповідь на нашу вимогу в якій зазначено, що відповідно тендерної документації неподання або неповне подання учасником в складі пропозиції перелічених документів ВИМОГ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника. Наголошуємо, що відповідно до ч.3 ст.14 Закону визначено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні. В цьому переліку відсутні кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в процедурі закупівлі, оскільки відповідно до ч.1 ст.16, ч.1 ст.17 Закону підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також відсутності підстав для відмови вимагається лише від учасників процедури закупівлі, до яких спрощена закупівля не належить. Також слід зазначити, що нами як учасником підписана і надана Цінова пропозиція в якій Ми погоджуємось, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Більш вигідними умовами, в нашому розумінні, є постачання товару з однаковими якісними характеристиками за найнижчою ціною, що надає можливість Замовнику більш ефективного використання грошових коштів. Виходячи з дій Замовника більш вигідними умовами є пропозиція Учасника ПП "ПЕРЛИНА СМАКУ", яка хоч і має інформацію (яка жодним чином не впливає на якісні, кількісні та технічні характеристики товару), але дорожча на 3850,00 грн, або 33% за пропозицію СТ «СТАР». З огляду на вищевикладене, можливо дійти висновку, Замовник лобіює інтереси іншого Учасника, та зацікавлений у перемозі певного Учасника з метою отримання матеріальної вигоди, зазначені дії можуть мати ознаки корупційного правопорушення. Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції СТ «Стар» та рішення про визнання переможцем ПП "ПЕРЛИНА СМАКУ", в іншому випадку нами буде подана скарга з метою ініціювання проведення позапланового аудиту на предмет дослідження ефективного використання грошових коштів за спрощеними процедурами закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановні СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "СТАР" вашу вимогу було розглянуто. 1. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1 Зміст і спосіб подання пропозиції Учасник має право подати пропозицію після закінчення строку періоду уточнення інформації та до закінчення терміну подання пропозицій, що зазначається замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів, які мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів з: ● Документи, що підтверджують якість товару; ● інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 1); ● цінова пропозиція (Додаток 2); ● іншими документами, передбаченими вимогами цієї документації(Додаток 4). Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в документації частини предмета закупівлі (лота)). Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі пропозиції, несе учасник. Та відповідно до п.1 розділу IV 1 Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки шляхом застосування електронного аукціону. Електронна система визначає найкращою пропозицію з найнижчою ціною/приведеною ціною. Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. У разі зазначення у складі пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, як таку, що не відповідає умовам документації. З огляду на вищенаведене чітко вбачається що ціна не є основним критерієм вибору учасника. Відповідно до Оголошення Учасник повинен подати правильно сформований повний пакет документів. 2. У разі якщо ви були не згодні з умовами Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Ви, як учасник повинні були Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно тендерної документації неподання або неповне подання учасником в складі пропозиції перелічених документів вимог до кваліфікації є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника. Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено. З повагою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо скасування неправомірного рішення

Номер: f1c04b99909f48bbb2c67e4dde034057
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-001537-c.b2
Назва: Щодо скасування неправомірного рішення
Вимога:
Замовником відповідно до Протоколу № 137 від 19.10.2021 було відхилено нашу пропозицію відповідно до ч.13 п.1 ст.14 Закону, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Наголошуємо, що вищезазначене рішення Замовника щодо відхилення пропозиції СТ «Стар» – є неправомірними та такими, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і порушує права СТ «Стар». З огляду на вищевикладене, СТ «Стар» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, а саме неправомірне відхилення тендерної пропозиції СТ «Стар» так як: Учасником торгів в Тендерній пропозиції не було надано частину документів та листи роз’яснення щодо відсутності цих документів: свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (чи Витяг з реєстру платників податку на додану вартість) або Свідоцтво платника єдиного податку (чи Витяг з реєстру платника єдиного податку), дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, проект договору про закупівлю товару, заповнений, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою Учасника, гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням заходів із захисту довкілля під час постачання товару, що є предметом закупівлі. Також відповідно до Додатку 4: критерій: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до даної довідки Учасник повинен надати: кольорові скан - копії оригіналів особових медичних книжок персоналу, що буде залучено до постачання товару, з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює в учасника або в перевізника (водії). Учасником не надано Медичної книжки Пакувальника/Комірника. З огляду на зазначене відсутність вищезазначених файлів у складі пропозиції не є суттєвим так як жодним чином не впливає на якісні, кількісні та технічні характеристики товару. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону визначено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні. В цьому переліку відсутні кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в процедурі закупівлі, оскільки відповідно до ч.1 ст.16, ч.1 ст.17 Закону підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також відсутності підстав для відмови вимагається лише від учасників процедури закупівлі, до яких спрощена закупівля не належить. Нами, як учасником спрощеної процедури закупівлі код ДК 021:2015 код 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, відповідно до оприлюдненого оголошення UA-2021-09-30-001537-c подано Пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначено інформацію про ціну, та завантажено файли, які відкриті для загального доступу та не містять паролів з документами якими підтверджено ціну, якість, кількість та технічні характеристики товару. Окрім вище вказаної інформації також зазначаємо, що основним критерієм оцінювання є ціна, яка обґрунтовується наявністю сприятливих умов, за яких СТ «Стар», як виробник, може поставити власну продукцію за спеціальною ціновою пропозицією (знижкою) виробника. При цьому якісні та кількісні характеристики відповідають вимогам закупівлі, що забезпечить ефективне використання коштів Замовника, так як наша пропозиція є майже на 33% меншою від наступної пропозиції з переліку учасників. Відхилення нашої пропозиції замовником, є помилковим, безпідставним та приводить до прийняття незаконного рішення про відхилення нашої пропозиції. Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції СТ «Стар» в іншому випадку ми, як учасник з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо вимушені звернутись до суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановні СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "СТАР" вашу вимогу було розглянуто. 1. Відповідно до п. 3,4,5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); {Пункт 8 частини третьої статті 14 в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021} 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);{Пункт 9 частини третьої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищенаведене Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися іншу інформацію та вимоги до предмета закупівлі, які не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Також відповідно до Додатку 4 Оголошення чітко вказано : б) ненадання Учасником будь-якого з документів, є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника; в) за відсутності документу, який вимагається тендерною документацією, Учасник повинен надати лист - роз’яснення із зазначенням підстав його не надання. 3. Ви як учасник вивчивши документацію підписали і надали Цінову пропозицію в якій чітко вказано: 1. Ми погоджуємось, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 2. Ознайомившись з вимогами щодо умов виконання робіт , ми маємо можливість та погоджуємось здійснити їх, в необхідному обсязі та в установлені замовником строки. 3. Разом з ціновою пропозицією ми погоджуємося з усіма вимогами до учасника та надаємо документи (скановані копії), передбачені в вимогах Відповідно тендерної документації неподання або неповне подання учасником в складі пропозиції перелічених документів вимог до кваліфікації є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника. Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено. З повагою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника

Номер: d3f22d74674649c986d1953d1602b504
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-30-001537-c.a1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
- Щодо вимоги надати «Учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником та лист про намір співпраці у 2021 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників виробників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику із зазначенням найменування товару. При цьому офіційні представники виробників, дистриб’ютори, дилери, оптові або роздрібні покупці обов’язково у листі повинні підтвердити підстави продажу товару від імені виробника (договір, або дозвіл, або лист виробника, тощо, яким надано право продажу товару виробника продукції), також у листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ», - інформуємо, що п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 4 Статті 22 Тендерна документація "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Заключення договору та отримання листа про намір співпраці з виробником, офіційними представниками виробників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців потребує певного часу, в середньому 30 робочих днів, тимпаче, що Замовник додатково вимагає надання листів, щодо підстави продажу товару від імені виробника (договір, або дозвіл, або лист виробника, тощо, яким надано право продажу товару виробника продукції), також у листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. Хочемо також наголосити, що у Законі «Про публічні закупівлі» ст. 16 п.2 зазначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, Замовник вимагаючи певний перелік документів дискримінує учасників, бо таким чином обмежується коло потенційних учасників, які мають змогу постачати якісний товар. Враховуючи, вищевикладене вимагаємо виключити дану вимогу. - Щодо вимоги надати «висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи* (копії, завірені печаткою та підписом посадової особи, подаються в складі пропозиції конкурсних торгів)», - повідомляємо, що якість запропонованого товару підтверджується посвідченням якості (або декларація виробника)* (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), які вже є фактичним підтвердженням якості запропонованого товару та того, що виробник дотримується всіх вищезазначених норм відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), тому навіщо Замовник вимагає надання «додаткових» документів, які не впливають на зміст поданої пропозиції Учасника, та на якість запропонованого товару. Враховуючи, вищевикладене вимагаємо виключити дану вимогу. - Щодо вимоги надати «На підтвердження наявності документів у операторів ринку, які планують постачать харчові продукти з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надаються належним чином завірені копії: у разі використання Учасником власних потужностей: - експлуатаційний дозвіл на дані потужності (об’єкти), виданого Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва, переробки або реалізації на даних потужностях товару відповідно до предмету закупівлі. (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». ) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: - копію експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти) виданого Учаснику (відповідно договору оренди потужностей із зазначенням орендуємої площі), у якому вказано про можливість здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження відповідно до предмету закупівлі. (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». )", повідомляємо що відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Зазначений обов’язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом та/або транспортуванням та/або зберіганням та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється: на заклади громадського харчування; на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; на заклади роздрібної торгівлі, обсяги продажів окремих харчових продуктів якими не перевищують обсягів, затверджених відповідною постановою Кабінету Міністрів України з урахуванням кращих міжнародних та європейських практик, а також документів відповідних міжнародних організацій. У разі відсутності зазначеної постанови ця норма поширюється на всі заклади роздрібної торгівлі. Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є продукти харчування, які є переробленими продуктами рослинного походження та які відповідно до діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ виробників не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною, то для виробництва та/або обігу предмету закупівлі чинне законодавство не вимагає від оператора ринку отримання експлуатаційного дозволу, але в обов’язковому порядку такий оператор ринку має зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тому вимагаємо виключити дану вимогу. - Щодо вимоги надати «Для підтвердження складських приміщень учасника на відповідність санітарно-епідеміологічним нормам – надати відомості стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно наказу Міністерства аграрної політики №447 від 08.08.2019).» Дана вимога є дискримінаційною, бо оператор ринку має право звертатися до незалежних організацій, які мають право розробляти, впроваджувати систему НАССР та здійснювати нагляд за її дотриманням. Звертаємо вашу увагу, що планова (позапланова) перевірка може здійснюватись в разі, нещасних випадків, скарг або за плановим наглядом Держпродспоживслужби. Якщо у учасника запроваджена система НАССР та не виникало будь-яких випадків, щоб спричинило дану перевірку, оператор ринку не зобов’язаний її проходити, тому вимагаємо виключити дану вимогу. - Щодо вимоги постачання «Не рідше 2 разів на тиждень». Навіщо Замовник вимагає постачання групи товарів тривалого зберігання не рідше 2х разів на тиждень? Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, та вимагаємо виключити її з документації, або зазначити, що постачання здійснюється за заявкою Замовника. Щодо вимоги надати «- Декларація виробника з лабораторними дослідженнями», Учасник не має компетенції впливати на документи, які видаються іншими установами, їх порядок, зміст чи інше. Тому вказані вимоги Замовника дискримінують Учасників. Декларація виробника/ посвідчення про якість є фактичним підтвердженням якості запропонованого товару та того, що виробник дотримується всіх вищезазначених норм відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), тому навіщо Замовник вимагає надання «додаткових» документів, які не впливають на зміст поданої пропозиції Учасника, та на якість запропонованого товару. Враховуючи, вищевикладене вимагаємо виключити дану вимогу. - Щодо вимоги надати «виданий Управлінням Держпродспоживслужбою або Ветеринарною службою, що постачають сировину та харчові продукти витях з реєстру операторів харчових продуктів виданий Управлінням Держпродспоживслужбою або Ветеринарною службою.», що це за документ, який вимагає надати Замовник? Мається на увазі рішення про реєстрацію потужностей? - Щодо вимоги надати «перелік потужностей /операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів, з підтвердженням їх реєстрації відповідно до вимог харчового законодавства» Просимо надати роз’яснення, які саме документи Замовник має на увазі? - Щодо вимоги надати «Учасник переможець погоджується надати зразки запропонованої продукції у кількості не менше 1 кг для ознайомлення кожного найменування, за свій рахунок зразу після проведеного аукціону для погодження якості та відповідності вимогам замовника до оголошення його переможцем закупівлі. В разі ненадання відповідних зразків пропозиція учасника відхиляється.» Просимо надати роз’яснення навіщо Замовник вимагає саме по 1 кг запропонованої продукції, адже деякі найменування є штучними позиціями. Чи може учасник пропонувати менший обсяг для ознайомлення з продукцією? Та за який конкретно час зразок повинен бути доставлений Замовнику? - Щодо вимоги надати «До довідки додаються (для кожного зазначеного приміщення) копії наступних документів: - оригінал або належним чином завірена копія документу, що підтверджує право власності / користування на приміщення (копія договору купівлі - продажу або свідоцтва про право власності, дійсного на дату проведення аукціону) - копію договору оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані, дійсного на дату проведення аукціону); платіжні документи, які підтверджують фактичну оплату оренди за останній звітний місяць.; У разі надання договору піднайму (суборенди) складського приміщення, відповідно до статті 774 Цивільного кодексу України, обов’язково надати письмову згоду наймодавця, копію договору найму.» Вважаємо такі вимоги дискримінаційними. Чи розглядає Замовник учасників, які використовують складські приміщення на підставі договору зберігання чи іншого договору, який надає право користування складськими приміщеннями? Стосовно платіжних документів, учасник на підставі захисту персональних даних не зобов’язаний надавати документи такого характеру, адже такі документи носять комерційну таємницю. Щодо письмової згоди наймодавця, шановний Замовнику, поясніть, навіщо ви вимагаєте ці документи, ви дійсно вважаєте, що вони підтверджують кваліфікацію учасників? Якщо в договорі оренди/суборенди чи іншому договорі на право користування зазначено, що договір укладений за згодою наймодавця, потрібно все одно надати окрему згоду? Такі дії Замовника є неправомірними, насамперед, суперечать документації Замовника та законодавству у сфері публічних закупівель, суперечать принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, а також неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого Замовником порушуються права та інтереси всіх учасників даної процедури закупівлі. Вимагаємо вилучити дані вимоги, бо на кваліфікацію учасників вони не впливають. - Щодо вимоги надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 1)», які саме бажає бачити документи Замовник та у якому вигляді повинна бути надана інформація технічної специфікації (довідка довільної форми, таблиця чи ін.)?. Чи мається на увазі документ, що посвідчує якість запропонованого товару, оскільки необхідна інформація міститься у документах, що підтверджують якість (декларація виробника/посвідчення про якість, тощо) і даного документу буде достатньо для перевірки якості товару?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику вашу вимогу було розглянуто та внесено зміни до тендерної документації. - Щодо вимоги надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 1)», які саме бажає бачити документи Замовник та у якому вигляді повинна бути надана інформація технічної специфікації (довідка довільної форми, таблиця чи ін.)?. Чи мається на увазі документ, що посвідчує якість запропонованого товару, оскільки необхідна інформація міститься у документах, що підтверджують якість (декларація виробника/посвідчення про якість, тощо) і даного документу буде достатньо для перевірки якості товару? Повідомляємо: 1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається довідка в довільній формі. 2. Декларації виробника/посвідчення про якість, тощо буде достатньо для перевірки якості товару. Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було розглянуто та задоволено. З повагою.
Статус вимоги: Задоволено