-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення вулиць Київської, Козацької, Рівної, Героїв ОУН-УПА, Прорізної, провулку Ясного у м.Дрогобичі Львівської обл.
Підрядник зобо'язаний виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень, узгодженого терміну виконання робіт та чинного законодавства України
Завершена
475 438.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 424.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 424.74 UAH
Період оскарження:
30.09.2021 11:30 - 06.10.2021 17:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення замовника
Номер:
230302d6de9d432e82efc7a7154431e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-30-002693-b.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Інстал Груп» вважає протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради № 18/10/04 від 18 жовтня 2021 року таким, що не відповідає положенням та принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Інстал Груп» відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, шо порушують права та інтереси нашого товариства, а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п. 18 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняття Замовником рішення про дискваліфікацію пропозиції ТЗОВ «Компанія Інстал Груп» може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТЗОВ «Компанія Інстал Груп», що зумовило прийняття незаконного рішення уповноваженої особи Замовника.
Щодо першого питання:
Відхилення є неправомірним, оскільки ДСТУ 4163:2020 не містить вимоги щодо зазначення на документах ідентифікатору закупівлі, у якій бере участь наше Товариство. Окрім цього, всі документи створювались виключно для участі у зазначеній закупівлі. Тому зазначену неточність потрібно класифікувати як неформальну.
Щодо другого питання:
Договір підряду № 020821 від 02 серпня 2021 року надано в оригінальному вигляді. Оригінал документу, відповідно до чинного законодавства України, є вищим за завірену учасником копію. Причина відхилення по зазначеній підставі є надуманою та такою, яка порушує принципи здійснення закупівлі, а саме добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Щодо третього питання:
Зазначену вимогу наше Товариство виконало у повному обсязі, надавши у складі Тендерної пропозиції Проект договору та завіривши його відповідно до вимог. Оскільки зазначений проект договору може бути скорегований безпосередньо під час його підписання, незазначення дати на кожній сторінці проекту договору є формальною та несуттєвою опискою, яка жодним чином не впливає на тендерну пропозицію в цілому та на якість виконання технічного завдання.
Щодо четвертого питання:
При виконанні робіт з капітального ремонту ремонтно-будівельні роботи (РН), РЕКНр ДСТУ, за відсутності норм в РЕКНр , застосовуються норми на будівельні роботи ( ЕН, Е, ЕД) ,РЕКН ДСТУ, з коефіцієнтом 1,15 до витрат труда та до часу експлуатації машин. Вказівки щодо застосування норм на ремонтно-будівельні роботи пункт 4.4 ДСТУ-НБД 2.4-21:2012. РЕКНр. Розрахунки цінової пропозиції були здійснені згідно чинних будівельних норм, виходячи з обсягів наданого Замовником технічного завдання.
Щодо п’ятого питання:
За відсутності проектної документації застосована нами розцінка з шифром М8-573-4 забезпечує виконання демонтажу шафи(пульта) керування навісної загальною вартістю 67,10 грн без ПДВ , що на 31,01 грн нижче , ніж при застосуванні розцінка з шифром М8-573-5. При проведенні демонтажних робіт шафи(пульта) керування навісної розмір шафи не визначав вартості демонтажу в нашій комерційній пропозиції. Виходячи з технічного завдання, наданого замовником в складі тендерної документації, ТЗОВ «Компанія Інстал Груп» виконала розрахунки згідно чинних будівельних норм.
Пропозиція Учасника ТЗОВ «Компанія Інстал Груп» не містить положень, що погіршують чи можуть погіршити якісні чи кількісні характеристики предмету закупівлі. Тендерна пропозиція Товариства у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно, підстав для відхилення пропозиції у замовника не має.
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Інстал Груп» та повернути її на розгляд.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2021 21:43
Вирішення:
Розглянувши вимогу № UA-2021-09-30-002693-b.c 1щодо оскарження рішення замовника, а саме протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради № 18/10/04 від 18 жовтня 2021 року, таким, що не відповідає положенням та принципам Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), подану овариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Інстал Груп» (далі – Учасник), надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, частиною 9 статті 14 Закону визначено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, згідно частини 11 статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Щодо першого питання: Відповідно до останнього абзацу частини 3 статті 14 Закону Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію, тобто ту, що не вимагає Закон, але замовник вважає за потрібне обумовити. Варто зазначити, що ідентифікатор закупівлі являється унікальним кодом, за яким цю закупівлю можна знайти на всіх підключених до системи та акредитованих державних майданчиках в загальній системі електронних закупівель Prozorro, Dozorro, тому Замовник вважав за потрібне включити його при формуванні документів, які подаються Учасником. До того ж, у документах Учасника відсутня назва організації, якій надається документ, що не відповідає вимогам п. п. 15, п.4 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (адресат).
Щодо другого і третього питання: Відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок, відповідно до якого Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення цього Наказу. Враховуючи те, що в спрощеній закупівлі немає тендерної документації, перелік формальних помилок не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. В інформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі формальних вимог немає, тому Учасник не виконав конкретної вимоги, прописаної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме; відсутність дати на проекті Договору не можна кваліфікувати як формальну помилку, а як не відповідність п. 1.3. Переліку документів, які надаються учасниками спрощеної закупівлі: «Проєкт договору про закупівлю (додаток № 2 цієї документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної закупівлі та печаткою у разі її використання, датою», а подання оригіналу Договору підряду № 020821 від 02 серпня 2021 року замість завіреної копії як не відповідність вимогам абз. 5 п. 24 Документації щодо проведення спрощеної закупівлі: «Копії всіх наданих документів, які вимагаються згідно документації повинні бути завірені учасником або уповноваженою особою та завірені печаткою (за наявності), містити дату завірення в термін з дати публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі».
Щодо четвертого і п’ятого питання: Відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.7. Додатку 1 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі, для більш ефективної підготовки пропозиції та можливості правильного розрахунку цінової пропозиції учасника, який виявив бажання взяти участь у даній спрощеній закупівлі, останній має право ознайомитись з проектною документацію по даному об’єкту. Тобто, Учасник мав право звернутися до замовника з метою уточнити вимоги проектно-кошторисної документації, розробленої відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженої наказом Замовником від 29.09.2021 року № 40 на виконання ремонтних робіт на "Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення вулиць Київської, Козацької, Рівної, Героїв ОУН-УПА, Прорізної, провулку Ясного у м. Дрогобичі Львівської обл.", яка пройшла експертизу і отримала позитивний експертний висновок (EX01:7678-9119-6543-1719), у тому числі з’ясувати конкретні шифри, норми і коефіцієнти нарахування, однак Учасник не скористався такою можливістю.
Крім того, учасником за підписом уповноваженої особи у складі пропозиції надано Інформаційну довідку про згоду з вимогами, викладеними у Тендерній документації з вих. №03/01-21 від 05.10.2021 року, в якій він погоджується з тим, що "відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог цієї документації, з боку учасників (або нашого Товариства) закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники (наше Товариство) закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та згодні з вимогами, викладеними в ній Замовником".
Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з пункту 1 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином пропозиція Учасника правомірно була відхиленою згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради № 18/10/04 від 18 жовтня 2021 року.
Статус вимоги:
Відхилено