-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
11 шт.
Завершена
252 208.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 261.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 261.04 UAH
Період оскарження:
30.09.2021 09:24 - 12.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги
Номер:
17082454ee264ee786497e4073c54b17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-30-000174-a.b3
Назва:
Вимоги
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПРІОКОМ.pdf 08.11.2021 09:19
Дата подачі:
08.11.2021 09:19
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник! Ми, як Замовники даної закупівлі детально вивчили вашу вимогу, і повідомляємо вам наступне.
1. Результатом «сканового листа учасника» є документ, який містить код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. ПрАТ «Пріоком» надав у складі своєї пропозиції документ «Опис документів» який містить код доступу для здійснення пошуку установчих документів, який вимагався тендерною документаціє замовника.
2. Замовник окремим файлом під грифом Конфідеційно отримав всі персональні дані керівника ПрАТ «Пріоком», які вимагалися тендерною документацію. Просимо звернути увагу, що персональні дані не відносяться до кваліфікаційних документів учасника та відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» можуть бути подані учасником у вигляді конфіденційного документу.
3. Просимо вас уважно ознайомитися зі зведеною довідкою ПрАТ «Пріоком» стосовно відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону. В зведеній довідці ПрАТ «Пріоком» наявні підтвердження відсутності підстав для відхилення стосовно всіх пунктів статті 17, Закону які стосуються юридичних осіб.
4. ПрАТ «Пріком» надав заповнений договір з підписом учасника на кожній сторінці договору, погодившись не лише на істотні умови договору, а з умовами всього договору. Не подання листа про погодження з істотними умовами договору в такій ситуації не є підставою для відхилення учасника відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. У тендерній пропозиції ПрАТ «Пріоком» надав повну назву тендеру з застосуванням коду ДК, що не є помилкою та не є причиною для відхилення.
6. Просимо Вас уважно ознайомитися з «Порівняльною таблицею» ПрАТ «Пріоком». В документі вказані всі дані, які вимагав Замовник.
Виходячи з вищенаведеного у Замовника відповідно до ст. 31 Закону відсутні підставі для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Пріоком»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
66d42ac3810c4d5b9b644416a6ac4118
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-30-000174-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2021 21:10
Вирішення:
Добрий день Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Уважно розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність згаданих Вами вимог обумовлена необхідністю виключенням можливості продажу Замовнику контрафактної, вживаної та контрабандної продукції. Також зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника, або дистриб’ютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації, що для нас як Замовників освітнього закладу є суттєвим. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, та жодним чином не обмежує конкуренції серед учасників. Ринок товарів, що відповідають вимогам замовника, є насиченим та високонкурентним, коло Учасників, що відповідають вимогам Замовника, є широким. Також звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника, або дистриб’ютора. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не відповідність Наказу МОН № 1440
Номер:
6c5fc27e1fd646b5b6b62846a9fbef98
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-30-000174-a.a1
Назва:
Не відповідність Наказу МОН № 1440
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
У Наказі МОН № 1440 зазначено: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Тип матриці – IPS» Замовником вимагається невідповідна, вимогам Наказу № 1440, кількість зовнішніх інтерфейсів та типу матриці.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2021 11:02
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник! Ми, як Замовники даної закупівлі детально вивчили вашу вимогу, щодо невідповідності Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440. На що хочемо вам повідомити, що у Наказі МОН № 1440 зазначено: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Тип матриці – IPS» у Замовника у технічних вимогах в Додатку 2 до ТД зазначено кількість зовнішніх інтерфейсів та тип матриці такий: 2 x USB 3.2 Gen1/1 x USB 2.0/HDMI/LAN (RJ-45)/комбінований аудіороз'єм для навушників і мікрофона/кардридер, тип матриці – WVA/IPS, де зазначено що порт 2 x USB 3.2 Gen1/1 є не меншим від зазначеного в Наказі МОН 1440 (2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C), де Gen1/1 3.2 є більш сучасним та має більш швидкісну передачу даних, що не суперечить даному Наказу. Щодо формулювання: не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Вони зазначені через кому, та слово «або» що дає нам право зазначати в технічних вимогах якийсь один порт з поданих у Наказі МОН №1440, але не меньше ніж 1, у Замовника зазначено порт HDMI. Щодо типу матриці – IPS, у Замовника зазначено WVA/IPS. Що жодним чином не дискримінує інших учасників закупівлі та не порушує вимог Викладених в Наказі Міністерства освіти і науки України № 1440.
Статус вимоги:
Відхилено