• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті

Завершена

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 990.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2017 10:46 - 27.08.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства

Номер: 96c2c336d7124192b2846e4ee494d1d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-000102-a.b1
Назва: Щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства
Вимога:
Відповідно до абзацу першого частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до пункту 5 частини ІІІ Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В той же час пунктом 5частини ІІІ Тендерної документації визначаються зобов’язання учасникам надати замовнику додаткові документи, надання яких чинним законодавством не передбачено, а саме: • копію довідки (складеної Учасником у довільній формі) про наявність у Учасника страхових резервів (Форма 1, код рядка 1530) сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17.12.2004 № 3104 (зі змінами та доповненнями); показник страхових резервів повинен становити не менше ніж 260 000 тис. грн. (за результатами діяльності 2016 року). • Довідку (лист) видану(ий) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності учасника невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої не раніше дати оголошення тендеру (Оригінал в електронному (сканованому) вигляді); • Довідку Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) по результатам діяльності за 4-й квартал 2016 року. Оцінка по кожному окремому показнику діяльності страховика повинна бути не нижче «стійка» по кожному окремому показнику (Оригінал в електронному (сканованому) вигляді): 1) загальна оцінка діяльності страховика; 2) якість врегулювання збитків; 3) рівень скарг від потерпілих та страхувальників. Враховуючи те, що зобов’язання учасника тендеру надавати такі документи суперечить чинному законодавству, також з врахуванням наявності згідно із пунктом 3 розділу V Тендерної документації такої підстави для відхилення тендерної пропозиції, як її невідповідність умовам тендерної документації, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом вилучення додаткових умов для участі у тендері, які не передбачені статтями 16 та 17 зазначеного закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Вищезазначена позиція підтверджується інформаційним листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06. Додатково Товариство повідомляє, що надання копії довідки (складеної Учасником у довільній формі) про наявність у Учасника страхових резервів підтверджується положеннями Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. №85/96-ВР та Методикою формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя (далі - Методика), яка затверджена розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 17 грудня 2004 р. №3104. Статтею 31 ЗУ «Про страхування» передбачено, що страхові резерви утворюються страховиками з метою забезпечення майбутніх виплат страхових сум і страхового відшкодування залежно від видів страхування (перестрахування). Страховики зобов'язані формувати і вести облік страхових резервів у порядку та обсягах, встановлених цим Законом, станом на кожен день. Страховики, які мають право укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, формують та ведуть облік страхового резерву збитків, які виникли, але не заявлені, та страхового резерву коливань збитковості в обов'язковому порядку. Надання копії довідки (листа) про відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів підтверджується нормами Положення про застосування Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, заходів впливу за порушення законодавства про фінансові послуги, затверджене Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 20.11.2012 р. №2319. Також зазначаємо, що Моторне (транспортне) страхове бюро України є єдиним об'єднанням страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Членство страховиків у МТСБУ є обов'язковою умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. З огляду на викладене, подання запитуваних Товариством документів жодним чином не суперечить чинному законодавству, зокрема ст. ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено