-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лампи LED (Код ДК 021:2015 - 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 31531000-7 Лампи))
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
29.09.2021 14:31 - 11.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не обгрунтована дискваліфікація!
Номер:
7042ce60b7a44ac68a16a68dbc073e89
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-29-003077-c.a1
Назва:
Не обгрунтована дискваліфікація!
Вимога:
Шановний Замовнику!!!!
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТЕЛЕКТРО», взяли участь в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-29-003077-c-a, подавши тендерну пропозицію 13 жовтня 2021 року о 19:54.
Під час розгляду тендерних пропозицій, Ви приймаєте рішення про нашу дискваліфікацію,
Під час подачі тендерної документації на закупівлю товарів на суму 58975 грн, ми розуміли, що ціна є аномально низькою, тому у складі тендерної документаціі є Лист-Обгрунтування аномальної ціни.
ТОВ "Оптелектро" є виробником, а не торгуючою компанією, тому маємо змогу поставити Вам товар в повному об'ємі за ціною вказаною в Комерційній пропозиції!
Оскільки ,Відповідно до частини третьої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.))., а нами був наданий Лист -Обгрунтування, ваажаємо нашу дискваліфікацію не доцільною, та просимо визнати нас, товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТЕЛЕКТРО», переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист обгрунтування ціни (1).pdf 20.10.2021 16:22
- Протокол 22.10.2021 09:12
Дата подачі:
20.10.2021 16:22
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, згідно п. 3. ч. 1 ст. 1 Закону – аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Тобто аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично і лише після аукціону.
Згідно вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель (ч. 14 ст. 29 Закону) учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Отже, учасник зобов’язаний надати протягом встановленого строку (після визначається електронною системою закупівель аномальної низької ціни, а не у складі тендерної пропозиції) відповідне обґрунтування, для дотримання порядку користування системою закупівель згідно Закону!
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону).
Тому, з огляду на вимоги Закону, Учасник ТОВ «ОПТЕЛЕКТРО» мав достатньо часу – один робочий день (з моменту публікації електронною системою аномально низької ціни - 18.10.2021р. о 13 год. 15 хв.) до 20.10.2021р. 00 год. 00 хв. (зазначено в системі) для розміщення вже готового, як зазначає учасник, листа-обгрунтування аномально низької ціни, для дотримання порядку використання системи та вимог Закону.
Крім того слід зазначити, що замовник приступає до розгляду документів тендерної пропозиції учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, лише після виконання вимог учасником щодо надання її обґрунтування. Також абз. 2 ч. 14 ст. 29 Закону зобов’язує замовника відхилити аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Враховуючи норми п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, замовником правомірно прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ОПТЕЛЕКТРО», а тому голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання щодо відхилення вимоги (скарги), ID: UA-2021-09-29-003077-c.a1.
ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити вимогу (скаргу) ID: UA-2021-09-29-003077-c.a1, що надійшла через електронну систему закупівель від учасника ТОВ «ОПТЕЛЕКТРО» по закупівлі: Лампи LED (ДК 021:2015 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання), код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 31531000-7 Лампи (UA-2021-09-29-003077-c).
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення даною тендерної пропозиції, згідно вимог законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено