-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Завершена
545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2017 15:01 - 10.08.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
пояснення
Номер:
e380ff8e6704429eb4d551ec9295ecf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001326-b.a2
Назва:
пояснення
Вимога:
ТОВ «ЕТНА ТРЕЙД» зазначає, що ТОВ «УКР-СНАБ» не було надано:
- 1) сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 19.01.2011 р. № 35 (далі - Технічного регламенту), або сертифікат експертизи (перевірки) типу; наданий сертифікат не підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 19.01.2011р. №35)
- 2) додаток до сертифікату з зазначеними даними про ідентифікацію виробу (тип, марка, максимальний тиск, діаметр); в додатку не зазначено тип, марка, максимальний тиск, діаметр.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон), документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до ст. 1 Закону визначені вимоги - заявлені потреби чи очікування, які зафіксовані в технічних регламентах, стандартах, технічних специфікаціях або в інший спосіб.
Очевидно, що метою надання вказаних вище документів – є належне встановлення факту відповідності обладнання, що пропонується до постачання, вимогам відповідних нормативно-правових актів України.
Як вбачається із зазначених норм Закону, сертифікат відповідності - це документ, який підтверджує відповідність продукції технічним вимогам, у т.ч. вимогам технічних регламентів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКР-СНАБ» було надано сертифікат відповідності № UA1.182.0004302-17, що і підтверджує відповідність продукції технічним вимогам, у т.ч. технічних регламентів.
В сертифікаті № UA1.182.0004302-17 зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ EN 593:2007, п. 4.2.4, 8 ГОСТ 21345-2005, п.п. 1.3, 1.20, 2.1, ГОСТ 12.2.063-81 п.п.1.1, 1.5.
Перелік продукції, щодо якої було видано вищевказаний сертифікат, (53 артикули) визначено у додатку до сертифікату, серед них газові крани, які є предметом закупівлі – арт 151-152.
При цьому вся інформація про тип, марку, максимальний тиск, діаметр виробів (арт 151-152) міститься у сертифікаті відповідності виробника, який у відповідності до вимог тендерної документації був поданий разом із перекладом українською мовою. При цьому підпис перекладача завірено нотаріально.
Крім того, у складі пропозиції було надано сертифікат відповідності, виданий виробнику газових кранів – IVR S.p.A.
- 3) протокол сертифікаційних випробувань (або інший відповідний документ), на підставі якого виданий сертифікат відповідності (експертизи/перевірки типу); не надано.
- 4) протоколи випробувань зразків продукції та затверджену методику випробувань з зазначенням випробувальних тисків; не надано.
- 5) протоколи та акти випробувань кранів відповідно до вимог Технічного регламенту, ДСТУ EN 331:2005; не надано.
Абзацом 14 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у випадку неможливості надати документи, передбачені документацією, учасник подає лист пояснення, в якому зазначає причини не подання документів.
На виконання вказаної вимоги, ТОВ «УКР-СНАБ» надало пояснення про неподання вказаних вище документів, оскільки це не передбачено чинним законодавством України.
ТОВ «УКР-СНАБ» не є замовником та власником сертифікату відповідності, тому не може отримати протоколи сертифікаційних випробувань та інші документи, що є похідними сертифікату відповідності. Такі документи надаються тільки замовнику сертифікації продукції.
Безпосередньо сертифікат відповідності підтверджує наявність таких похідних документів з комплексом позитивних висновків, що являється загальноприйнятим для практики України.
Наявність сертифікату відповідності свідчить про наявність і документів, на підставі яких він був виданий з відповідними висновками про продукцію, та які зазначаються в самому сертифікаті. Законодавець в ст. 1 Закону надав перелік документів, що підтверджують відповідність продукції технічним вимогам, встановленим чинним законодавством України. При цьому, провівши структурний аналіз визначення «документ про відповідність», вбачається, що кожний із зазначених в даній нормі документів є самостійним доказом відповідності обладнання технічним вимогам.
В чинному законодавстві України відсутні норми, які б вказували на те, що відповідність обладнання технічним вимогам має обов’язково підтверджуватися усім комплектом документів (сертифікатом та документами, на підставі яких він був виданий).
Враховуючи те, що отримання вказаних документів не передбачено законодавством України, а також те, що ТОВ «УКР-СНАБ» не має можливості їх отримати, оскільки не є замовником сертифікації, останній правомірно надав відповідні пояснення на підставі вимог тендерної документації, а тому тендерна пропозиція ТОВ «УКР-СНАБ» відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, відповідно до п. 3 розділу V тендерної документації, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Дана норма дозволяє Замовнику здійснити перевірку дійсності наданого сертифікату та переконатися у тому, що продукція відповідає встановленим технічним вимогам.
Крім того, згідно з пп. 1, 2 ст. 28 Закону виробник або уповноважений представник складає та надає замовнику декларацію про відповідність продукції згідно вимог технічного регламенту (постанова КМУ від 19.01.2011 року № 35 (додаток 10), яка вказує на те, що виконання вимог, які застосовуються до продукції та визначені у відповідних технічних регламентах, було доведено. Вказана декларація міститься в складі документів тендерної пропозиції ТОВ «УКР-СНАБ».
Отримання протоколів та акти випробувань кранів відповідно до вомги Технічного регламенту, ДСТУ EN 331:2005 не передбачено законодавством країни реєстрації виробника товару нерезидента. Так, Технічних регламент та ДСТУ EN 331:2005 – це нормативно-правові акти України, які не розповсюджують свою дію на нерезидентів. Крім цього, на виконання вимог пп. 13 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації у складі документів пропозиції ТОВ «УКР-СНАБ» надав документ виробника, що підтверджує відповідність конкретної моделі газового крану вимогам EN 331:1998 IDT
З приводу зауважень до паспорту виробів.
Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен був надати паспорт на газові крани. Так, паспорт на продукцію – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. У складі пропозиції ТОВ «УКР-СНАБ» було надано паспорт на запропоновані вироби. Наданий Учасником паспорт на вироби повністю задовольняє вимоги закупівлі.
Разом з тим, ТОВ «Компанія «ЕТНА-ТРЕЙД» звинуватило ТОВ «УКР-СНАБ» в тому, що даний документ вводить в оману Замовника.
При цьому під «веденням в оману» розуміється неправдива заява про факт, яка спонукає іншу особу до укладення контракту (договору).
Однак зауваження ТОВ «Компанія «ЕТНА-ТРЕЙД» не підтверджуються жодними доказами, жодним органом не було визнано вказаний паспорт на газові крани, як такий, що вводить в оману, а відтак заяви ТОВ «Компанія «ЕТНА-ТРЕЙД» з цього приводу безпідставні та незаконні.
Інформація, викладена у вимозі щодо невідповідності запропонованих ТОВ «УКР-СНАБ» виробів вимогам Тендерної документації не є достовірною. Зокрема, зазначення ТОВ «Компанія «ЕТНА-ТРЕЙД» в скарзі про відмінність різьбового приєднання газових кранів IVR S.p.A., арт. 151-152, та технічного завдання, а саме про те, що в газових кранах IVR S.p.A. наявні 5 витків, замість необхідних 7 повних витків різьби, зовсім не відповідає дійсності.
Крім того, скаржником не було надано жодних доказів того, що вказаний сайт є офіційним сайтом виробника та того, що інформація на сайті є достовірною та актуальною, в той час як поданий паспорт на виріб є офіційним документом.
Щодо прохідності кранів
Претензії щодо прохідності кранів спростовуються наданим паспортом. Крім того, співвідношення дюйму до міліметру не відповідає дійсності. 1” становить 25mm., а не 23 mm.
Щодо посиленості корпусу
Відповідно до паспорту, який було надано у складі пропозиції конкурсних торгів, матеріал корпусу відповідає технічним вимогам тендерної документації. Крім того, скаржник не надав ні аргументів ні доказів своїх тверджень.
Кількість витків
Відповідно до паспорту, який було надано у складі пропозиції конкурсних торгів, кількість витків становить не менше 7. Крім того, скаржник не надав ні аргументів ні доказів своїх тверджень.
Пов'язані документи:
Учасник
- пояснення (1).docx 15.08.2017 17:01
Дата подачі:
15.08.2017 17:01
Вимога
Без відповіді
Невідповідність тендерній документації
Номер:
0a33c677fe5e4a8080a49c91f1d2d60f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-27-001326-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерній документації
Вимога:
Просимо Вас при вивчені та оцінки пропозиції, поданої учасником ТОВ «УКР-СНАБ» по тендеру, взяти до уваги наступне:
Учасником не було надано в повному обсязі інформацію, згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ДЛЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – ВІДКРИТІ ТОРГИ розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
- 1) сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 19.01.2011 р. № 35 (далі - Технічного регламенту), або сертифікат експертизи (перевірки) типу; наданий сертифікат не підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 19.01.2011р. №35)
- 2) додаток до сертифікату з зазначеними даними про ідентифікацію виробу (тип, марка, максимальний тиск, діаметр); в додатку не зазначено тип, марка, максимальний тиск, діаметр.
- 3) протокол сертифікаційних випробувань (або інший відповідний документ), на підставі якого виданий сертифікат відповідності (експертизи/перевірки типу); не надано.
- 4) протоколи випробувань зразків продукції та затверджену методику випробувань з зазначенням випробувальних тисків; не надано.
- 5) протоколи та акти випробувань кранів відповідно до вимог Технічного регламенту, ДСТУ EN 331:2005; не надано.
Запропонований тип крану арт.151-152 виробник IVR, не відповідає технічному завданню «Додаток1 Тендерної документації», а саме кран повинен бути:
1. Технічні вимоги до предмета закупівлі
1.2. повно-прохідним, що мінімізує втрату тиску газу;
1.3. діаметр повно-прохідного крану повинен відповідати діаметру вхідного отвору патрубку корпусу для усіх типів та розмірів кранів;
1.7. з посиленим корпусом;
Таблиця 2:
Приєднання Різьбове - наявність 7 (семи) повних витків різьби.
Згідно офіціального технічного каталогу виробника IVR сторінка 232-233, розміщеного на сайті http://www.ivrvalvole.it, кран арт.151-152 EVERGAS є:
- Стандартно прохідний;
- Діаметр проходу крана не відповідає діаметру вхідного отвору патрубку корпусу
(1/2”-14mm; 3/4”-18mm; 1”-23mm; 11/4”-29mm; 11/2”-37mm; 2”-47mm)
- Корпус крана не є посиленим;
- Різьбове приєднання – наявність 5 витків різьби.
Наданий учасником паспорт на кран та наведена в ньому технічна інформація не відповідає технічним характеристикам крану арт.151-152 EVERGAS та вводить в оману замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2017 08:10