-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) в Паридубівській школі-філії ОНЗ "ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Смідин" по вул. Лесі Українки, 8 у селі Паридуби Ковельського району Волинської області
Завершена
437 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 374.72 UAH
мін. крок: 1% або 4 374.72 UAH
Період оскарження:
29.09.2021 12:01 - 05.10.2021 12:06
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
537e4b03de344cac953aca36a7d22fa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-29-004158-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з результатами тендерних торгів та пропозицією переможця - ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» , ми ТзОВ «Алкон» не згідні з Вашим рішенням вибору переможця закупівлі, оскільки у тендерній документації ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» є допущені порушення, які не відповідають технічним вимогам та умовам документації до учасників спрощеної закупівлі Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) в Паридубівській школі-філії ОНЗ "ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Смідин" по вул. Лесі Українки, 8 у селі Паридуби Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 код 45450000-6 «6 Інші завершальні будівельні роботи»).
А саме:
1. Згідно Додатку 3 пункту 1 учасникам потрібно було надати скан-копію з оригіналу опису документів з кодом доступу або лист в довільній формі, що містить код доступу, для можливості доступу до установчих документів юридичної особи на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, здійснення державної реєстрації або внесення змін до установчого документу після 01.01.2016р., учасником ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» не було надано такої скан копії з оригіналу опису документів, хоча їх Статут від 06 листопада 2018 року, що підтверджує невідповідність вимогам тендерної документації.
2. Додоток 3 пункт 5 потрібно було надати Копію паспорту, посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору, засвідчена належним чином, у учасника ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» копія паспорта не завірена належним чином, що говорить знову про невідповідність тендерній документації.
3. Згідно Додатку 1 по технічній характеристиці Замовником було вказано технічні вимоги вікон та дверей, та норми яким вони повинні відповідати, згідно яких учасники надають сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні, що характеризує конструкції до вимог Замовника. Також у Додатку 1 був присутній виділений пункт, вказаний нижче:
*Усі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати як вираз «або еквівалент». Учасником ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» було надано копії сертифікатів відповідності на блоки віконні та дверні різних профільних систем, проте він не конкретизував профільну систему, яку буде використовувати при виготовленні конструкцій, це говорить про невідповідність технічним характеристикам та вимогам.
Згідно Вашого Додатку 1 вказано:
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Тому просимо переглянути та відмінити Ваше рішення, оскільки це свідчить що Ви не дотримуєтеся Закону тендерних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2021 14:50
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною 1 ст. 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовник під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
З положень пункту 2 частини 1 статті 10 та статті 14 Закону, можна зробити висновок, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить обов’язку замовника зазначати перелік формальних помилок. Виходячи із визначення, що таке «формальні помилки», на підставі пункту 19 частини 2 статті 22, це помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Ключове слово «тендерної». При проведенні спрощеної закупівлі учасники подають пропозиції відповідно до вимог статті 14 Закону.
Частиною 3 ст. 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
З огляду на вищевказане, задля унеможливлення ризиків відміни процедури, керуючись частиною 3 статті 14 Закону, замовником у п. 25 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено наступне: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції».
Вищенаведене корелюється і з п. 8 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, відповідно до якого, до формальних помилок, відноситься, зокрема, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Наголошуємо, що предметом закупівлі є капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) навчальному закладі, тому встановлюючи вимоги до учасників у тендерній документації, Замовник перш за все керується мотивами якнайкращого забезпечення умов перебування дітей у закладі освіти.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 11; ч. 2 ст. 16; ч. 3 ст. 34; ч. 2 ст. 38 Закону України «Про дошкільну освіту»:
- заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови
розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
- заклади дошкільної освіти утворюються з урахуванням соціально
економічних, національних, культурно-освітніх, духовних і мовних потреб за наявності дітей відповідного віку, необхідної навчально-методичної та матеріально-технічної бази, педагогічних кадрів, а також з дотриманням вимог санітарного законодавства;
- органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами
управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладах дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності;
- вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти
визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчально-дидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Разом з тим, відповідно до частини двадцятої статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено