• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних оповіщень на об’єкті: Новотошківський ліцей № 10 Гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області за адресою: Луганська область, Попаснянський район, смт. Новотошківське, вул. Олега Ватажка, 10 (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні робити)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2021 12:00 - 05.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування рішення про визнання переможцем закупівлі Фізичної особи-підприємця Вакульчик Ольга Миколаївна

Номер: 68b1ad2569e34f43a41b0a73f4531c73
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-29-001973-c.c3
Назва: Вимога про скасування рішення про визнання переможцем закупівлі Фізичної особи-підприємця Вакульчик Ольга Миколаївна
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) № 89 уповноваженої особи Комунальної установи "Гірський міський Центр фінансово-господарського забезпечення комунальних установ та закладів освіти, культури, спорту" від 13.10.2021 визначено учасника - Фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна переможцем закупівлі UA-2021-09-29-001973-с по предмету Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних оповіщень на об’єкті: Новотошківський ліцей № 10 Гірської міської територіальної громади за адресою: Луганська область, смт. Новотошківське, вул. Олега Ватажка, 10 ( ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи). Вважаємо, що вказане рішення про визнання переможцем закупівлі учасника - Фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна є передчасним та таким, що підлягає скасуванню, а учасника - Фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна необхідно повернути на кваліфікацію з наступних підстав: Протокольним рішенням (протоколом) № 88 уповноваженої особи Комунальної установи "Гірський міський Центр фінансово-господарського забезпечення комунальних установ та закладів освіти, культури, спорту" від 13.10.2021 відхилено пропозицію аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - АРЗ СП) відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". АРЗ СП 13.10.2021 подана вимога про скасування вказаного рішення, оскільки воно є необгрунтованим. Доводи та підстави для скасування Протокольного рішення (протоколу) № 88 уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції АРЗ СП викладені у вищевказаній вимозі від 13.10.2021. На підставі викладеного, просимо рішення № 89 від 13.10.2021 уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем закупівлі UA-2021-09-29-001973-с учасника - Фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна скасувати як таке, що є передчасним, а учасника - Фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна повернути на кваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, за результатом розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника фізична особа-підприємець Вакульчик Ольга Миколаївна повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника. Підстави для скасування протокольних рішень відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганський області

Номер: 885bba598bfa480eac3b9257ff0769e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-29-001973-c.c2
Назва: Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганський області
Вимога:
Додатково до вимоги, поданої Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - АРЗ СП) 13.10.2021, доповнюємо до доводів по пунктам 1 та 3 Вимоги наступне: Доповнення по пункту 1 Вимоги АРЗ СП, поданої 13.10.2021: В абзаці 2 Розділу Інша інформація Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) Замовником зазначено: "Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель". Крім того, у розділі Інша інформація Замовник зазначив, що "Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію відомості з ЄДРПОУ, видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю". У зв'язку з вищевикладеним, додатково звертаємо увагу Замовника, що АРЗ СП у складі пропозиції через електронну систему закупівель було подано скан-копію оригіналу Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (підписана державним реєстратором Рубіжанської міської ради) та скан-копію оригіналу Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (підписана першим заступником начальника Головного управління статистики у Луганській області). Таким чином, АРЗ СП у повному обсязі виконав умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у частині надання через електронну систему закупівель скан-копії оригіналу Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та скан-копії оригіналу Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. У разі необхідності Замовник має можливість в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань перевірити відомості з ЄДРПОУ АРЗ СП на дату не раніше оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. До вказаного Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань доступ є вільним. Відповідно до частини 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, враховуючи все вищевикладене, відхилення пропозиції АРЗ СП з підстави ненадання оригіналу або нотаріально завіреної копії відомості з ЄДРПОУ, виданої або сформованої не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, є необгрунтованим. Доповнення по пункту 3 Вимоги АРЗ СП, поданої 13.10.2021: У розділі 6 Оголошення Опис та приклади формальних несуттєвих помилок Замовником зазначено: "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки". В Оголошенні перелічуються приклади формальних (несуттєвих) помилок, у тому числі зазначені "інші формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції". Помилки, допущені у листі-відгуку при посиланні на аналогічні договори, зокрема, номер договору 4/136 (помилково зазначено номер договору 4/36) та номер договору 4/144 (помилково зазначено номер договору 4/44) є формальними та не впливають на зміст пропозиції у частині вказаних аналогічних договорів та листа-відгуку на дані договори. Таким чином, відхилення пропозиції АРЗ СП з цієї підстави також є необгрунтованим. Крім того, повністю підтверджуємо доводи, раніше викладені у Вимозі АРЗ СП від 13.10.2021, щодо необгрунтованості відхилення пропозиції АРЗ СП з підстави відсутності посилання на постачальника у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Просимо розглянути дану Вимогу як доповнення до Вимоги, поданої АРЗ СП 13.10.2021, скасувати незаконне та необгрунтоване протокольне рішення (протокол) №88 від 13.10.2021 уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції АРЗ СП відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Повернути Учасника - Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області на кваліфікацію та згідно з частиною 11 статті 14 Закону розглянути на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію АРЗ СП, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У складі пропозиції учасника відсутні документи передбачені вимогою оголошення «Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію відомості з ЄДРПОУ видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю» та відсутній лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів (згідно умов оголошення). До того ж спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні Закону «Про публічні закупівлі», тому до неї не застосовується стаття 17 Закону «Про публічні закупівлі». 2. Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку надана Учасником у складі пропозиції не містить посилання на постачальника. Графа 14 повинна містити інформацію щодо обґрунтування ціни. Те що ТОВ «ЕРІС» є постачальник матеріалів не зрозуміло з наданої Учасником відомості ресурсів. 3. У наданому Учасником листі відгуки зазначене саме договори 4/44 та 4/36 і замовник не має можливості перевірити про які саме договори йдеться і помилка це чи ні. У пропозиції надані договори 4/136 та 4/144, що не відповідає інформації зазначеної у листі відгуки. Лист відгук має бути наданий саме на договори 4/136 та 4/144. Замовник вважає що зазначені номери договору неможливо віднести до формальних помилок.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Номер: 9b43ea1517834d298cb5388d6cd80e1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-29-001973-c.b1
Назва: Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) № 88 уповноваженої особи Комунальної установи "Гірський міський Центр фінансово-господарського забезпечення комунальних установ та закладів освіти, культури, спорту" від 13.10.2021 відхилено пропозицію аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - АРЗ СП) відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вважаємо вказане рішення необгрунтованим та таким, що підлягаю скасуванню з огляду на наступне. 1. Необгрунтованим є довід про те, що у складі пропозиції не надано оригінал або нотаріально завірену копію відомості з ЄДРПОУ видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Відповідно до частини 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З цього приводу Антимонопольний комітет України задовольняє скарги на відхилення тендерних пропозицій з підстав, аналогічних Вашим, з чим шановний Замовник має можливість ознайомитися на сайті АМКУ. Враховуючи вимоги зазначеної норми Закону, Замовник міг в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, до якого є вільний доступ, в реальному часі перевірити дані відомостей ЄДРПОУ АРЗ СП, які надані у складі пропозиції. 2. Необгрунтованим є довід Замовника про те, що відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням не має посилання на постачальника. Якщо уважно вивчити підсумкову відомість ресурсів, то в графі № 14 Обгрунтування ціни навпроти кожного найменування матеріалу та устаткування проставлений постачальник ООО "ЕРІС", на що шановний Замовник безпідставно не звернув уваги. 3. Щодо наданого позитивного листа-відгуку від замовника аналогічних договорів звертаємо увагу шановного Замовника, що у листі-відгуку при посиланні на аналогічні договори були допущені формальні помилки у номерах цих договорів. А саме, помилково вказаний номер договору 4/36, а фактично 4/136, а також помилково зазначено номер договору 4/44, тоді як правильно 4/144. Фактично у листі-відгуку йдеться саме про ці договори, що видно з назви та реквізитів сторони договорів, назви об'єктів тощо. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати незаконне та необгрунтоване протокольне рішення (протокол) №88 уповноваженої особи Комунальної установи "Гірський міський Центр фінансово-господарського забезпечення комунальних установ та закладів освіти, культури, спорту" від 13.10.2021 відхилено пропозицію аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Повернути Учасника - аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області на кваліфікацію та розглянути пропозицію. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися до суду з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів в порядку частини 20 статті 14 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У складі пропозиції учасника відсутні документи передбачені вимогою оголошення «Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію відомості з ЄДРПОУ видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю» та відсутній лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів (згідно умов оголошення). До того ж спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні Закону «Про публічні закупівлі», тому до неї не застосовується стаття 17 Закону «Про публічні закупівлі». 2. Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку надана Учасником у складі пропозиції не містить посилання на постачальника. Графа 14 повинна містити інформацію щодо обґрунтування ціни. Те що ТОВ «ЕРІС» є постачальник матеріалів не зрозуміло з наданої Учасником відомості ресурсів. 3. У наданому Учасником листі відгуки зазначене саме договори 4/44 та 4/36 і замовник не має можливості перевірити про які саме договори йдеться і помилка це чи ні. У пропозиції надані договори 4/136 та 4/144, що не відповідає інформації зазначеної у листі відгуки. Лист відгук має бути наданий саме на договори 4/136 та 4/144.
Статус вимоги: Відхилено