Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються Учасником, викладаються українською мовою. Пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений Учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Кількість: 1635 шт., 50 комп.
Завершена
999 627.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.00 UAH
Період оскарження:29.09.2021 09:06 - 05.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неконкурентна закупівля
Номер:ed54abb80315477d9bce84cc696ee59c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-29-000294-c.b1
Назва:Неконкурентна закупівля
Вимога:
В складі тендерної документації до переліку товару, який запропоновано до закупівлі, Замовником було визначено за № 28 позицію - Замок-засувка "ФАРТ" в кількості 400 штук. Повідомляємо, що вищевказана позиція була розроблена та виготовляється лише харківським підприємством ФАРТ-777, тобто - існує монополія саме на цю позицію. З огляду на те, що Замовником було відмовлено в розгляді пропозицій з аналогами/еквівалентами та на монопольне становище виробника (який, в свою чергу, відмовився надати цінову пропозицію на зазначену позицію) - закупівля має бути визначена, як неконкурентна! Вимагаємо виключення цієї позиції з переліку товару до закупівлі та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Так само, це стосується поз. за №25 - Навіс дверний п'ятковий ПДН-74 в кількості 40 штук. Ця позиція також є специфічною і хоча й виробляється підприємствами, які можуть її поставити на ринок, але в досить великий термін!, проте споживається лише вузькими підприємствами, а саме виключно метрополітеном! Проведіть на цю окрему позицію окрему закупівлю, як це роблять ті ж Дніпровський та Київський метрополітени.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.10.2021 18:43
Вирішення:Повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі були розроблені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та виробничих потреб.
На підставі виробничої потреби Замовник формує необхідну номенклатуру закупівлі та вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі), які здійснює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівля UA-2021-09-29-000294-с проводиться як спрощена закупівля, тож не є процедурою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквівалент приймаються у пропозиціях учасника. Тож, Замовник має право, а не зобов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти. Таким чином, зазначені вимоги до предмету закупівлі є законними та зазначені, виходячи з виробничих потреб.
Згідно абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Таким чином, вимога щодо виключення позицій «Навіс дверний п'ятковий ПДН-74» та «Замок-засувка "ФАРТ"» (виробник ТОВ «ФАРТ 777») з номенклатури закупівлі UA-2021-09-29-000294-с є незаконним, що призведе до поділу предмета закупівлі.
Крім того, стаття 43 Господарського Кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмеження самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Тобто, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у закупівлях виробників, посередників, фізичних осіб – підприємців, тощо, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Отже, замовник закупівлі визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на рішення замовника щодо вибору предмета закупівлі, виду закупівлі та умов її проведення. Всі потенційні учасники закупівлі після оприлюднення відповідного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, можуть подати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до норм діючого законодавства, а якщо у учасника не має можливості надати свою пропозицію згідно вимог оприлюдненого оголошення, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити умови та вимоги відповідно до конкретного учасника.