• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж корпусу №1 ДНЗ №3 на вул. Лисенка, 13 в м. Дубно Рівненської області»

Завершена

503 407.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 517.04 UAH
Період оскарження: 29.09.2021 08:52 - 11.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні рішення Замовника

Номер: c818c3f8abd44cb68a64b1708c89e745
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-29-000132-a.b2
Назва: Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 16.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2021 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.12.2021 14:17
Автор: ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД, Антонюк Ольга Олегівна +380673904400 director_ostrohtransbud@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

незаконна дискваліфікація

Номер: 449263fece59410fa8fca6a2c7012ea6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-29-000132-a.b1
Назва: незаконна дискваліфікація
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. м. Київ-35, 03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник, рішення якого оскаржується: Управління освіти Дубенської міської ради 35600, Рівненська обл.., м.Дубно, вул..Тараса Бульби, 4 ЄДРПОУ: 04590725 Суб'єкт оскарження: Приватне підприємство «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» 81220, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120 UA-2021-09-29-000132-а Скарга на рішення уповноваженої особи від 22.10.2021р. №17 18.10.2021р. в електронній системі закупівель був проведений аукціон по закупівлі робіт - «Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж корпусу №1 ДНЗ №3 на вул. Лисенка, 13 в м. Дубно Рівненської області» Код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи, ID UA-2021-09-29-000132-а. За результатом проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію було подано нашим підприємством, проте рішенням уповноваженої особи Замовника №17 від 22.10.2021р.(копія додається) пропозиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» була дискваліфікована, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вищезгадане рішення уповноваженої особи замовника вважаємо незаконним та необгрунтованим з наступних підстав. Так, підставами визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на думку уповноваженої особи Замовника були, цитую: Відповідно до вимог Тендерної документації, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції підтвердження відповідності вимогам Технічної специфікації щодо закупівлі робіт та зокрема встановлювалося, що - «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації або учасником не надано документів відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, підлягає відхиленню на підставі ч.І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» однак відповідно до вимог Тендерної документації та внаслідок аналізу Технічної пропозиції учасника, встановлено невідповідності. Відповідно до Додатку 4 у технічному завданні тендерної документації щодо закупівлі по предмету «ДК 021:2015:45310000-3 -Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж корпусу №1 ДНЗ №3 на вул. Лисенка, 13 в м. Дубно Рівненської області» вимагалось: Вимоги встановлені Замовником Пропозиція учасника закупівлі Пункт 39 Додатку №4 до тендерної документації - «Прилади, що установлюються на конструкціях, маса до 5 кг» - 7 шт. Пункт 39 Локального кошторису №2-1- 1 Технічної пропозиції учасника «Прилади, що установлюються на конструкціях, маса до 5 кг» - 4 шт. Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної пропозиції встановлені наступні вимоги - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником наведена в Додатку 4 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Нашим підприємством в складі тендерної пропозиції подано документ «Додаток 4 – Технічне завдання.pdf», який підписаний директором ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ», що само-собою означає згоду з вимогами, які містяться в Технічному завданні, окремих вимог щодо надання кошторисної документації в тій чи іншій формі в вищезгаданому п.6 Розділу 3 до Тендерної документації Замовником не вимагалося. Долучені в складі тендерної пропозиції файли «ПКД-1.pdf» та «ПКД-2.pdf» надані виключно з нашої ініціативи, дані документи не вимагалися Замовником в якості обов’язкових документів, тому дискваліфікація пропозиції нашого підприємства в цій частині є незаконною та безпідставною. Замовником не ставилося окремих вимог щодо надання кошторисної документації в певному програмному комплексі, а поданий нами Додаток 4 – Технічне завдання, яке підписане директором нашого підприємства свідчить про згоду з кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі. Водночас, рішенням уповноваженої особи Замовника №22 від 28.10.2021р. пропозицію наступного учасника – ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» визначено переможцем вищезгаданої закупівлі та прийнято рішення про намір укласти відповідний договір.(копія додається). Враховуючи вищезгадані порушення при розгляді нашої пропозиції, а також те, що дискваліфікація пропозиції нашої підприємства та кваліфікація наступного учасника унеможливлює укладення договору про виконання робіт нашим підприємтсвом, тому нескасування вищезгаданого рішення уповноваженої особи від 22.10.2021р. №17 та рішення №22 від 28.10.2021р. прямо порушує права та суперечить комерційним інтересам ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ». Тому, враховуючи вищенаведене, керуючи ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі", - прошу: 1.Зобов'язати Управління освіти Дубенської міської ради скасувати рішення уповноваженої особи від 22.10.2021р. №17 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» та рішення уповноваженої соби №22 від 28.10.2021р. про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД». 1.Протокол 17 від 22.10.2021р. про відхилення пропозиції.; 2.Документ " Додаток 4 – Технічне завдання.pdf "; 3.Протокол №22 від 28.10.2021р. про визначення переможця закупівлі. 01.11.2021р. Директор Тарас МИХАЛИК
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2021 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2021 13:21
Дата виконання рішення Замовником: 19.11.2021 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуюсь із рішенням Антимонопольного комітету України.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ", Михалик Тарас 380689534023 TARANMIXAL@UKR.NET