-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.
Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.
Торги відмінено
943 623.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2017 11:10 - 24.07.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
3aa0e798e60c4d05a2f2bb99e994753a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000606-b.a2
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Найменування органу оскарження:
Антимонопольний комітет України
Найменування суб'єкта оскарження:
Приватне виробничо-комерційне
підприємство «Технотранспроект»,
код за ЄДРПОУ 30096823,
вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000
тел.+380676369677,
e-mail: office@transpro.dp.ua
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Служба автомобільних доріг
у Житомирській області,
код за ЄДРПОУ 03451526,
вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029
Скарга
на рішення Замовника щодо визначення переможця
(Протокол №246 від 10.08.2017р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області)
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект»,
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна",
ДП Укрголовмостоекспертиза,
ПП НВФ "Мостопроект".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію.
Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат.
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції.
Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції.
Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.»
10.08.2017р. Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна".
Вимагаємо скасувати Протокол щодо визначення переможця №246 від 10.08.2017р. та переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (Протокол №208 від 03.08.2017р.) з наступних підстав:
1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді»
В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8).
Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт (розрахованої і встановленої нормативним документом - СОУ 42.1-37641918-109:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3)) та усередненого показника (вартості 1 людино-дня, розрахованого і встановленого нормативним документом - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами)) кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було враховано та прийнято учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків (кошторисів) ціни тендерної пропозиції.
2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг»,
– що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів;
а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.».
3. 10.08.2017р. Замовник за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) визначив переможцем учасника - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна", який окрім зведеного кошторису і локальних кошторисів не надав ні Договірної ціни, ні тим більше будь-яких ще розрахунків!
4. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»,
порушення яких допущено Замовником закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами) до договірної ціни, вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №246 від 10.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служба автомобільних доріг у Житомирській області щодо визначення переможця.
2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 16.08.2017 15:51
- Протокол 246 від 10.08.17 переможець паспортизація.pdf 16.08.2017 15:51
- Протокол №208 від 03.08.17 відхилення паспортизація.pdf 16.08.2017 15:51
- Тендерна документація паспортизація мостів.doc 16.08.2017 15:51
- Підтвердження зарахування плати за подання скарги.PDF 16.08.2017 15:51
- Платіжне доручення.PDF 16.08.2017 15:51
- Рішення від 18.08.2017 № 5637 + Лист Замовнику.pdf 19.08.2017 17:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2017 № 6167.pdf 07.09.2017 11:46
- рішення від 06.09.2017 № 6167.PDF 11.09.2017 15:04
- Заперечення на скаргу Технотранспроекту (паспортизація мостів).pdf 31.08.2017 10:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2017 15:51
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.09.2017 15:04
Вимога
Є відповідь
Про перегляд рішення про відхилення пропозиції
Номер:
4dd995632c28497f808a831a7572f7e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000606-b.b1
Назва:
Про перегляд рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Найменування замовника:
Служба автомобільних доріг
у Житомирській області,
код за ЄДРПОУ 03451526,
вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029
Найменування учасника:
Приватне виробничо-комерційне
підприємство «Технотранспроект»,
код за ЄДРПОУ 30096823,
вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000
Найменування предмету закупівлі:
71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b
Вимога (скарга)
щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Служба автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект»,
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна",
ДП Укрголовмостоекспертиза,
ПП НВФ "Мостопроект".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію.
Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат.
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції.
Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий).
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції.
Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.»
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол з наступних підстав:
1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді»
В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)».
В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8).
Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було зроблено учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків ціни тендерної пропозиції.
2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг»,
– що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів;
а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.».
3. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами)до договірної ціни, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА (СКАРГА).PDF 07.08.2017 08:48
- Заперечення на вимогу паспортизація.pdf 09.08.2017 10:29
Дата подачі:
07.08.2017 08:48
Вирішення:
Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обгрунтована розрахунком вартість 1 людино-дня, а прийнята по усереднених показниках, тоді як на стадії надання пропозиції вартість людино-дня повинна бути підтверджена розрахунком з врахуванням основної та додаткової заробітної плати по підприємству на виконавців робіт за посадами, відрахуваннями та інших статей витрат. При цьому заробітна плата встановлюється згідно зі штатним розписом організації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) пункт 6 «Ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати на об'єкті будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві».
Згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 1 «За умови неможливості визначення вартості проектних, вишукувальних, науково- проектних робіт за розділом 5 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та всіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П Додаток Д (обов'язковий)»
Оскільки даний вид робіт не передбачений в Збірниках цін на проектно- вишукувальні роботи зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 табл. Ж. 1 (кошториси по формі №2-П), визначення вартості можливе тільки методом калькулювання за формою №3-П.
Приклад розрахунку договірної ціни з врахуванням трудовитрат та заробітної плати наведено в ДСТУ Б Д. 1.1 -7:2013 Приклад М. 7. При цьому вартість людино-дня визначена за кошторисом по формі №3-П не повинна бути вище показників, зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Таблиця Ж. З.
В Замовника відсутні підстави щодо перегляду рішення тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасування протоколу №208 від 03.08.2017 р. на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Статус вимоги:
Не задоволено