• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.

Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.

Торги відмінено

943 623.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2017 11:10 - 24.07.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 3aa0e798e60c4d05a2f2bb99e994753a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-12-000606-b.a2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Найменування органу оскарження: Антимонопольний комітет України Найменування суб'єкта оскарження: Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», код за ЄДРПОУ 30096823, вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000 тел.+380676369677, e-mail: office@transpro.dp.ua Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, код за ЄДРПОУ 03451526, вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029 Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця (Протокол №246 від 10.08.2017р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області) Службою автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники: Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна", ДП Укрголовмостоекспертиза, ПП НВФ "Мостопроект". За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію. Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав: «Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції. Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції. Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.» 10.08.2017р. Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна". Вимагаємо скасувати Протокол щодо визначення переможця №246 від 10.08.2017р. та переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (Протокол №208 від 03.08.2017р.) з наступних підстав: 1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації». В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді» В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)». В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8). Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт (розрахованої і встановленої нормативним документом - СОУ 42.1-37641918-109:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3)) та усередненого показника (вартості 1 людино-дня, розрахованого і встановленого нормативним документом - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами)) кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було враховано та прийнято учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків (кошторисів) ціни тендерної пропозиції. 2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг», – що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів; а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.». 3. 10.08.2017р. Замовник за результатами оцінки пропозицій (Протокол №246) визначив переможцем учасника - Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна", який окрім зведеного кошторису і локальних кошторисів не надав ні Договірної ціни, ні тим більше будь-яких ще розрахунків! 4. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.», порушення яких допущено Замовником закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами) до договірної ціни, вимагаємо: 1. Скасувати Протокол №246 від 10.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служба автомобільних доріг у Житомирській області щодо визначення переможця. 2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата; 3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.09.2017 15:04
Автор: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Юрий office@transpro.dp.ua
Вимога
Є відповідь

Про перегляд рішення про відхилення пропозиції

Номер: 4dd995632c28497f808a831a7572f7e9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-12-000606-b.b1
Назва: Про перегляд рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, код за ЄДРПОУ 03451526, вул.Покровська,16, м.Житомир, 10029 Найменування учасника: Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», код за ЄДРПОУ 30096823, вул.Криворізька 72, м.Дніпро, 49000 Найменування предмету закупівлі: 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області). Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b Вимога (скарга) щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Житомирській області (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71330000-0. інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-12-000606-b. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники: Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна", ДП Укрголовмостоекспертиза, ПП НВФ "Мостопроект". За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» надало найнижчу за ціною пропозицію. Відповідно до Протоколу №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав: «Згідно пункту 6.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обґрунтована розрахунком вартість 1 людино- дня, яка примінена в поданій пропозиції. Вартість проектно-вишукувальних робіт, не врахованих у збірниках цін, або визначених шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази визначається методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами Додаток К пункт 1, пункт 2). Для цього методу розрахунку кошторис складається за формою №3-П згідно ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 із змінами Додаток Д (обов’язковий). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 3 кошторисна вартість «обчислена цим методом, в розрахунку на людино-день може бути порівняна з усередненими показниками, що наведені в табл. Ж.З» при перевірці пропозиції. Усереднений показник вартості в розрахунку на 1 люд.-день без розрахунку може прийматись тільки в інвесторському кошторисі для визначення Замовником очікуваної вартості послуг.» Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол з наступних підстав: 1. За умовами п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області) (надалі – «Тендерна документація») – «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації». В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «Учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді» В переліку Документів, що надаються переможцем торгів, визначеному в п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації присутні – «Розрахунки до пропозиції на суму останнього (переможного) раунду (договірна ціна та локальні кошториси), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013(зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8)». В п.5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник в двох вимогах надання автентичного документу – Розрахунків ціни пропозиції наводить уточнення - (договірна ціна та локальні кошториси) – дані документи надані учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» в складі тендерної пропозиції та протягом одного робочого дня після аукціону завантажені разом з тендерною пропозицією на суму останнього (переможного) раунду, які складені згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-097:2012 ( зміна 3), відповідно до технічного завдання (Додаток 8). Згідно посилань на пункт 1, пункт 2 Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами, Замовник не звернув уваги на абз.2 пункту 1 Додатку К, відповідно до якого: «Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3.», що і було зроблено учасником Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» при підготовці розрахунків ціни тендерної пропозиції. 2. Також п.3.1. Проекту Договору, доданого до Тендерної документації встановлено: «Вартість послуг (Договірна ціна) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами (Додаток №2), які складені згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, СОУ 42.1-37641918-097:2012 (зміна №3), СОУ 42.1-37641918-109:2013 (зі змінами) та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості послуг», – що також вкотре підтверджує встановлену Замовником достатню вимогу надання для підтвердження ціни пропозиції при визначенні переможця та укладання договору - Договірної ціни та локальних кошторисів; а в 7.5. Проекту Договору встановлено: «Акти на виконання послуг, підтверджені виконавчими кошторисами та технічними звітами до кожного етапу виконаних послуг, готує Підрядник і передає Замовнику для підписання у строк не пізніше 25 числа звітного місяця.». 3. Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації, зокрема підтвердження ціни пропозиції кошторисами (складеними виходячи з обгрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.3. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із змінами)до договірної ціни, вимагаємо: 1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»; 2. Скасувати Протокол №208 від 03.08.2017 р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Житомирській області про відхилення пропозиції кандидата; 3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є найнижчою і відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації, Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасником ПВКП «Технотранспроект» не обгрунтована розрахунком вартість 1 людино-дня, а прийнята по усереднених показниках, тоді як на стадії надання пропозиції вартість людино-дня повинна бути підтверджена розрахунком з врахуванням основної та додаткової заробітної плати по підприємству на виконавців робіт за посадами, відрахуваннями та інших статей витрат. При цьому заробітна плата встановлюється згідно зі штатним розписом організації. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) пункт 6 «Ціну пропозиції учасника торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати на об'єкті будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві». Згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Додаток К пункт 1 «За умови неможливості визначення вартості проектних, вишукувальних, науково- проектних робіт за розділом 5 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та всіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою №3-П Додаток Д (обов'язковий)» Оскільки даний вид робіт не передбачений в Збірниках цін на проектно- вишукувальні роботи зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 табл. Ж. 1 (кошториси по формі №2-П), визначення вартості можливе тільки методом калькулювання за формою №3-П. Приклад розрахунку договірної ціни з врахуванням трудовитрат та заробітної плати наведено в ДСТУ Б Д. 1.1 -7:2013 Приклад М. 7. При цьому вартість людино-дня визначена за кошторисом по формі №3-П не повинна бути вище показників, зазначених в ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 (зі змінами) Таблиця Ж. З. В Замовника відсутні підстави щодо перегляду рішення тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасування протоколу №208 від 03.08.2017 р. на закупівлю послуг 71330000-0. Інженерні послуги різні. (Послуги з паспортизації мостів на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області).
Статус вимоги: Не задоволено