• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-08-13-002238-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

31 013 970.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 310 139.70 UAH
Період оскарження: 28.09.2021 15:51 - 28.10.2021 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо виконання земляних та інших ремонтних робіт

Номер: 6613d78b982c48bcaaa2414f84be8a65
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-009063-b.b1
Назва: Вимога щодо виконання земляних та інших ремонтних робіт
Вимога:
Шановний Замовник, ми, як потенційний Учасник тендеру, уважно ознайомилися з тендерною документацією, зокрема Додатком 1 тендерною документацією закупівлі і вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на наступне: Згідно з Додатком 1 тендерної документації в обсязі робіт з технічного діагностування передбачено виконання земляних та інших ремонтних робіт, але роботи з технічного діагностування (експертного обстеження) повинні виконуватися спеціалізованими експертними організаціями, що мають відповідний компетентний персонал і спеціалізоване оснащення виключно для проведення випробувань (неруйнівного і / або руйнує контролю) та експертного обстеження (технічного діагностування). Земляні та інші ремонтні роботи, за своєю суттю є роботами по ремонту та передбачають наявність зовсім іншого обладнання та персоналу, що не використовується в діяльності експертних організацій. Ця вимога повністю суперечить вимогам чинного нормативно-правового акта, а саме Постанові КМУ №687 від 26.04.2004 року, яким затверджено "Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі - порядок ). Згідно з вимогами зазначеного Порядку, а саме в п.25 вказаний вичерпний перелік робіт (етапів) виконуваних експертною організацією при експертному обстеженні (технічне діагностування). а головне, що п.4 Порядку передбачено, що саме роботодавець (в даному випадку Замовник) зобов'язаний виконати весь комплекс робіт з підготовки устаткування до проведення технічного огляду та / або експертного обстеження. Також звертаємо вашу увагу, що для точного розрахування ціни не надано інформацію про глибину залягання трубопроводу перед футляром і тип ґрунту, що унеможливлює надання пропозиції в частині земляних робіт. Просимо усунути порушення в тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Доводимо до Вашого відома те, що згідно з пунктом 33 статті 1 та пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлюється замовником та містить сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуги , що є предметом закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Законом передбачено можливість участі в закупівлі об’єднання учасників ринку, або залучення учасником закупівлі субпідрядних організацій , з метою надання всього необхідного комплексу послуг. Таким чином, Замовником забезпечено рівний доступ усіх учасників ринку для участі у закупівлі, ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції та розвиток добросовісної конкуренції. Також звертаємо Вашу увагу, що Порядком проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» не встановлено жодних вимог до видів та шляхів виконання Замовником підготовчих робіт. Таким чином, Замовник виконує частину підготовчих робіт на устаткуванні до проведення технічного діагностування власними силами, а частину шляхом здійснення оплати підряднику за надання такого виду послуг. Глибина залягання газопроводів зазначена у нормативній документації на їх будівництво. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2021 17:03
Скарга
Скасована

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 60d869a31a5842498ade8777807b1358
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-009063-b.c3
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
28.09.2021р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" (далі –Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021-2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці) (у відповідності до оголошення № UA-2021-09-28-009063-b) (далі - Процедура закупівлі). Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-28-009063-b, опублікованим 29 листопада 2021 року Замовником було допущено до аукціону пропозиції учасників: • ТОВ "Укрнафтогазексперт" • ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" • ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" ТОВ «УКРНАФТОГАЗЕКСПЕРТ» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції учасника ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного: 1) Пунктом 2.2. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «2.2.1 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Довідки учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг згідно з вимогами наведеними в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі, а саме: - Керівник польової бригади – не менше 1 працівника; - Фахівець з неруйнівного контролю візуально-оптичним методом (VT), в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c,d,e (зварювання, трубки і труби, прокатна продукція) за ISO9712 або в секторі 10, за НПАОП 0.00-1.63-13 – не менше 1-го працівника; - Фахівець з неруйнівного контролю ультразвуковим методом (UT) в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторі, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 – не менше 1-го працівника; - Фахівець з неруйнівного контролю капілярним (РТ), або магнітним (магнітопорошковим) (MT) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторі, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 – не менше 1-го працівника; - Фахівець з неруйнівного контролю радіографічним (RТ) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторі, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 – не менше 1-го працівника; - Фахівець з неруйнівного контролю акустико-емісійним (АТ) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторі, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 – не менше 1-го працівника; - Фахівець з визначення напружено-деформованного стану металу (ультразвуковим, магнітним або іншими методами) – не менше 1-го працівника; - Експерт технічний з промислової безпеки по напрямку проведення технічного огляду та/або експертного обстеження обладнання газової промисловості з тиском природного газу понад 1,2 МПа – не менше 1-го працівника. Примітки: 1. Інформація надається у вигляді довідки, яка складена за формою 2, що наведена в продовженні даного додатку. 2. Допускається наявність у одного фахівця кваліфікаційних посвідчень за декількома напрямками надання послуг. 3. Склад бригади – не менше 2-х осіб. 2.2.2. Оригінал(и) та/або електронна(і) копі(ї) та/або сканована(і) копія(ї) документа(ів) (кваліфікаційних посвідчень та/або сертифікатів та/або інших документів), що підтверджують кваліфікацію фахівців з неруйнівного контролю та експерта технічного з промислової безпеки по методах/напрямках зазначених у пункті 2.2.1» Відповідно до наданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» копій підтверджуючих документів кваліфікацію працівників, виявлено, що наявні кваліфікаційні посвідчення працівників учасника не відповідають вимогам визначених Замовником, а саме: 1. Замовником встановлені вимоги до Фахівця з неруйнівного контролю візуально-оптичним методом (VT), в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c,d,e (зварювання, трубки і труби, прокатна продукція) за ISO9712 або в секторах 2-4, 10, за НПАОП 0.00-1.63-13 проте Резніченко Олег Анатолійович не має кваліфікації в вищевказаних секторах натомість в документах наданих учасником зазначені наступні сектори: c, f, w, t, wp (литво, поковки, зварні вироби, труби та трубопроводи, оброблені вироби за винятком поковки) та сектор 7, що суперечить вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, що невірно зазначений номер сертифікату спеціаліста. 2. Замовником встановлені вимоги до Фахівця з неруйнівного контролю ультразвуковим методом (UT) в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторах 3-4, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 проте Коропецький Сергій Миронович не має кваліфікації в вищевказаних секторах натомість в документах наданих учасником зазначені наступні сектори: c, f, w, t, wp (литво, поковки, зварні вироби, труби та трубопроводи, оброблені вироби за винятком поковки) та сектор 7, що суперечить вимогам Замовника. 3. Замовником встановлені вимоги до Фахівця з неруйнівного контролю капілярним (РТ), або магнітним (магнітопорошковим) (MT) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторах 3-4, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 проте Черниш Богдан Якович не має кваліфікації в вищевказаних секторах натомість в документах наданих учасником зазначені наступні сектори: c, f, w, t, wp (литво, поковки, зварні вироби, труби та трубопроводи, оброблені вироби за винятком поковки) та сектор 7, що суперечить вимогам Замовника. 4. Замовником встановлені вимоги до Фахівця з неруйнівного контролю радіографічним (RТ) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторах 3-4, 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 проте Бігун Віктор Михайлович не має кваліфікації в вищевказаних секторах натомість в документах наданих учасником зазначені наступні сектори: c, f, w, t, wp (литво, поковки, зварні вироби, труби та трубопроводи, оброблені вироби за винятком поковки) та сектор 7, що суперечить вимогам Замовника. 5. Замовником встановлені вимоги до Фахівця з неруйнівного контролю акустико-емісійним (АТ) методом в секторах А.3 b (контроль до та під час експлуатації, включаючи і період виготовлення) та A.2 c, d (зварювання, трубки і труби) за ISO9712 або в секторі 10 за НПАОП 0.00-1.63-13 проте Леонов Олександр Анатолійович не має кваліфікації в вищевказаних секторах натомість в документах наданих учасником зазначені наступні сектори: 7 та 11, що суперечить вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» в порушення вимог не надано підтверджуючих документів щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду, а пропозиція ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 2) Пунктом 2.3. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: « 2.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки в довільній формі про виконання протягом 2016-2021 років аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Така довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: - Назва (повна або скорочена) та код ЄДРПОУ підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори); - контактна інформація підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори), а саме: телефон/-и та юридична адреса; - предмет, номер, дата укладання та терміни виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Примітки: * під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з надання/виконання послуг/робіт з обстеження/діагностування обєктів магістральних трубопроводів наступними методами неруйнівного контролю: візуально-оптичний, ультразвуковий, радіографічний. Методи діагностування повинні бути зазначені в тексті договору, або додатках до договору. 2.3.2 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору(ів) наведеного(их) учасником в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (згідно п. 2.3.1 цього додатку) Примітки: Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.3.1. даного додатку більш ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.3.2. є надання копії хоча б одного із договорів, що зазначений у довідці згідно пункту 2.3.1.» В наданих Учасником процедури закупівлі ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» у складі тендерної пропозиції копіях договорів та додатків до них (файл «Аналогічний договір.pdf) не зазначено посилання на обстеження/діагностування об’єктів магістральних трубопроводів, а тільки на обстеження/діагностування об’єктів технологічних трубопроводів, у Додатку №1 п.21-26 до Договору№522/22-19 від 23.09.2019 що не відповідає вимогам п.п.2.3.1 п. 2.3 Додатку 2 з урахування примітки до п.2.3.1. У Договорі №522/22-19 від 23.09.2019 п.ІІ («Якість послуг») роботи виконувались тільки по ДСТУ 4046-2001 «Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги.», а посилання на нормативну документацію робіт в зоні МГ відсутні. Отже відповідно цього Договору ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» взагалі не виконувало роботи з неруйнівного контролю в зоні дії магістральних трубопроводів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 1.2. Договору розділу І Предмет договору «Найменування послуг: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного огляду та випробувань обладання та устаткування)», що прямо суперечить вимогам пункту 2.3. Замовника, де Замовником визначено, що під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з надання/виконання послуг/робіт з обстеження/діагностування об’єктів магістральних трубопроводів наступними методами неруйнівного контролю: візуально-оптичний, ультразвуковий, радіографічний. Враховуючи наведене, надана інформація щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідала вимогам, встановленим Пунктом 2.3. Додатка №2, отже Пропозиція ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 3) Пунктом 7.2. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо іншої інформація, яка вимагається замовником, в тому числі, але не виключно, у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону «7.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія дозволу/декларації/дозвільного документу (чинного на кінцеву дату підписання договору) згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 (зі змінами та доповненнями), що підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик цього предмету закупівлі, в тому числі: 1.1. Газонебезпечні роботи та/або роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; 1.2. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів; 1.3. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях; 1.4. Випробування (Неруйнівними методами: візуально-оптичний (VT), ультразвуковий (UT), магнітний (магнітопорошковий) (МТ) або капілярний (РТ), радіографічний (RT), акустико-емісійний (АТ); руйнівними методами: контроль якості ізоляційного покриття, вимірювання твердості); експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - технологічного устатковання та елементів магістральних газопроводів; 1.5. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.» Відповідно до наданих дозвільних документів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» не має дозволу на виконання робіт руйнівними методами: контроль якості ізоляційного покриття, вимірювання твердості), та неруйнівними методами: радіографічний (RT). Враховуючи вищевикладене, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» в порушення вимог не надано підтверджуючих дозвільних документів на виконання робіт, а пропозиція ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. ТОВ «УКРНАФТОГАЗЕКСПЕРТ» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"» прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного: 1) Пунктом 2.3. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: « 2.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки в довільній формі про виконання протягом 2016-2021 років аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Така довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: - Назва (повна або скорочена) та код ЄДРПОУ підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори); - контактна інформація підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори), а саме: телефон/-и та юридична адреса; - предмет, номер, дата укладання та терміни виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Примітки: * під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з надання/виконання послуг/робіт з обстеження/діагностування обєктів магістральних трубопроводів наступними методами неруйнівного контролю: візуально-оптичний, ультразвуковий, радіографічний. Методи діагностування повинні бути зазначені в тексті договору, або додатках до договору. 2.3.2 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору(ів) наведеного(их) учасником в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (згідно п. 2.3.1 цього додатку) Примітки: Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.3.1. даного додатку більш ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.3.2. є надання копії хоча б одного із договорів, що зазначений у довідці згідно пункту 2.3.1.» В наданих Учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" у складі тендерної пропозиції копіях договорів та додатків до них (файл підтверджений досвід.zip) не зазначено посилання на обстеження/діагностування об’єктів магістральних трубопроводів на весь об‘єкт обстеження, а тільки на обстеження/діагностування зварних стиків магістрального трубопроводу, п. №1 Договору№25/09-2019 від 25.09.2019 що не відповідає вимогам п.п.2.3 Додатку 2 з урахування примітки до п.2.3.1. Таким чином ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" має досвід обстеження тільки зварних стиків магістральних трубопроводів. Враховуючи наведене, надана інформація щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідала вимогам, встановленим Пунктом 2.3. Додатка №2, отже Пропозиція ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. Відповідно до Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Таким чином, вважаємо, що Замовник, не відхиливши пропозицію учасника СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» та ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ", порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «УКРНАФТОГАЗЕКСПЕРТ» ПРОСИТЬ: 1. Задовольнити скаргу ТОВ «УКРНАФТОГАЗЕКСПЕРТ» в повному обсязі; 2. Встановити порушення, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ СП" ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС " на закупівлю за ДК 021-2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці) (у відповідності до оголошення № UA-2021-09-28-009063-b); 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо допущення до аукціону пропозицію учасника ТОВ СП" ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС "; 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ СП" ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС " на підставі ст.31 Закону України Про публічні закупівлі; 5. Встановити порушення, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"" на закупівлю за ДК 021-2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці) (у відповідності до оголошення № UA-2021-09-28-009063-b); 6. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо допущення до аукціону пропозицію учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" 7. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" на підставі ст.31 Закону України Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.01.2022 18:38
Автор: ТОВ "Укрнафтогазексперт", ТОВ "Укрнафтогазексперт" 380577312913 NEFTEGAZEXPERT@GMAIL.COM http://unge.org.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 128eca4f22a04bdcbcc8ee55d6605624
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-009063-b.a2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
28.09.2021р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" (далі –Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021-2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці) (у відповідності до оголошення № UA-2021-09-28-009063-b) (далі - Процедура закупівлі). Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-28-009063-b, опублікованим 29 листопада 2021 року Замовником було допущено до аукціону пропозиції учасників: • ТОВ "Укрнафтогазексперт" • ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" • ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції учасника ТОВ "Укрнафтогазексперт" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного: 1) Пунктом 2.3. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: « 2.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки в довільній формі про виконання протягом 2016-2021 років аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Така довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: - Назва (повна або скорочена) та код ЄДРПОУ підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори); - контактна інформація підприємства/організації із яким/якою укладено аналогічний (аналогічні)* договір (договори), а саме: телефон/-и та юридична адреса; - предмет, номер, дата укладання та терміни виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). Примітки: * під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з надання/виконання послуг/робіт з обстеження/діагностування обєктів магістральних трубопроводів наступними методами неруйнівного контролю: візуально-оптичний, ультразвуковий, радіографічний. Методи діагностування повинні бути зазначені в тексті договору, або додатках до договору. 2.3.2 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору(ів) наведеного(их) учасником в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (згідно п. 2.3.1 цього додатку) Примітки: Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.3.1. даного додатку більш ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.3.2. є надання копії хоча б одного із договорів, що зазначений у довідці згідно пункту 2.3.1.» В наданих Учасником процедури закупівлі ТОВ "Укрнафтогазексперт" у складі тендерної пропозиції копіях договорів та додатків до них (файли «ДоговорПтахокомплекс Дніпровський 23-01-20-П-3033.pdf», «Договір 23-01-20 Герц-Дніпро_.pdf», «копія аналогічного договору ГБІ №12-07 від 12.07.2021.pdf») не зазначено посилання на обстеження/діагностування об’єктів магістральних трубопроводів такими методами, як візуально-оптичний, що не відповідає вимогам п.п.2.3.2 п. 2.3 Додатку 2 з урахування примітки до п.2.3.1 Замовником, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в цій частині. При цьому, Учасником процедури закупівлі ТОВ "Укрнафтогазексперт" не було надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору(ів) щодо надання/виконання послуг/робіт з обстеження/діагностування об’єктів магістральних трубопроводів наступними методами неруйнівного контролю: візуально-оптичний, з урахування примітки до п.2.3.1: Методи діагностування повинні бути зазначені в тексті договору, або додатках до договору. Враховуючи наведене, надана інформація щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідала вимогам, встановленим Пунктом 2.3. Додатка №2, отже Пропозиція ТОВ "Укрнафтогазексперт" не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 2) Пунктом 7. Додатка №2 тендерної документації до процедури закупівлі встановлена вимога щодо наявності у Учасника процедури закупівлі дозвільної документації: «7.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія дозволу/декларації/дозвільного документу (чинного на кінцеву дату підписання договору) згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 (зі змінами та доповненнями), що підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик цього предмету закупівлі, в тому числі: 1.1. Газонебезпечні роботи та/або роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; 1.2. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів; 1.3. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях; 1.4. Випробування (Неруйнівними методами: візуально-оптичний (VT), ультразвуковий (UT), магнітний (магнітопорошковий) (МТ) або капілярний (РТ), радіографічний (RT), акустико-емісійний (АТ); руйнівними методами: контроль якості ізоляційного покриття, вимірювання твердості); експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - технологічного устатковання та елементів магістральних газопроводів; Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.» При цьому слід зазначити наступне: • Замовником зазначена вимога щодо підтвердження право саме Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик цього предмету закупівлі. • Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження вимог, встановлених Замовником на підставі ч. 3 ст. 22 Закону. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» та Документацією процедури закупівлі не передбачено можливість залучення учасником субпідрядної організації для підтвердження права Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки . В наданих Учасником процедури закупівлі ТОВ "Укрнафтогазексперт" у складі тендерної пропозиції дозвільних документах (файли «Декларація відповідності матер-техн бази.pdf», «Дозвіл 320.21.63 МТ+ЛЕП.pdf», «дозвіл на виконання газонебезпечних робіт 406.pdf», «дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки283.pdf», «Дозвіл3.pdf», «Дозвіл21.pdf») відсутня інформація що підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки: o Випробування (Неруйнівними методами: радіографічний (RT); руйнівними методами: контроль якості ізоляційного покриття) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - технологічного устатковання та елементів магістральних газопроводів; Враховуючи наведене, надані дозвільні документи не відповідають вимогам, встановленим в Документації, отже Пропозиція ТОВ "Укрнафтогазексперт" не відповідала умовам Документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. Відповідно до Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Таким чином, вважаємо, що Замовник, не відхиливши пропозицію учасника ТОВ "Укрнафтогазексперт", порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» ПРОСИТЬ: 1. Задовольнити скаргу ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» в повному обсязі; 2. Встановити порушення, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ "Укрнафтогазексперт" на закупівлю за ДК 021-2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці) (у відповідності до оголошення № UA-2021-09-28-009063-b); 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо допущення до аукціону пропозицію учасника ТОВ "Укрнафтогазексперт"; 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Укрнафтогазексперт" на підставі ст.31 Закону України Про публічні закупівлі.
Дата розгляду скарги: 14.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2021 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.12.2021 14:12
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2021 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрнафтогазексперт" до аукціону за процедурою закупівлі — "Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування переходів газопроводів через автодороги та залізниці)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-28-009063-b. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) прийнято рішення №28010-р/пк-пз від 20.12.2021 згідно з яким за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне українсько-німецьке підприємство "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" від 01 грудня 2021 № UA-2021-09-28-009063-b.a2 Колегія постановила, зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС",, Можаєв Дмитро Олександрович 380662221832 MOJAEV@TUEV-DIEKS.COM http://www.tuev-dieks.com