• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Торги відмінено

507 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 535.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2021 15:18 - 14.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 114638b7a8e540c1a52d2690a5f08fd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-002219-a.b2
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (суб’єкт скарження): Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич 08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1 ЄДРПОУ 20602646 тел.: 067-231-85-96 e-mail: Viking-@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону 65044, Україна., обл. Одеська, м. Одеса вул. Пироговська, 2. ЄДРПОУ 08199969 тел. 0671268102 СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-09-28-002219-a 86afc4ebc38e4f8b896fc4bb781d7834 ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону) ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ: 507000,00 грн. з ПДВ С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 28 вересня 2021 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю (із змінами від 01 жовтня 2021 року) ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону). 19 жовтня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» ( далі за текстом – ТОВ «Будкомплект»). 22 жовтня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 207 від 22.10.2021 року тендерного комітету ВМКЦ щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону), яким відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» відповідно ді абзацу 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що прийняте під надуманими, безпідставними приводами. По перше. відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону. По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 207 від 22.10.2021 року зазначено: «У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДКОМПЛЕКТ» у складі пропозиції не надані копії підтверджуючих документів відповідно до пункту 9 додатку 9 тендерної документації. (Виконання робіт повинно здійснюватись під наглядом особи, що має вищу профільну освіту, та підтверджений досвід роботи не менш 10 років. Для документального підтвердження інформації про наявність у особи відповідної кваліфікації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії підтверджуючих документів), а саме: на інженера механіка Хацьола Ю.В. відсутні документи котрі підтверджують досвід роботи не менше 10 років. В файлі посвідчення працівників – посвідчення Хацьола Ю.В. від 28.01.2019, також для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник». Але ж у складі тендерної документації Учасник ТОВ «Будкомплект» надав усі документи, які вимагав Замовник у пунктах 8 і 9 Додатку 9 ТД. Довідку (вих. № 818 від 29.09.2021 р.), якою засвідчено, що виконання робіт буде здійснюватись під наглядом особи, що має вищу профільну освіту, та підтверджений досвід роботи більше 10 років – головного інженера Хацьоли Юрія Васильовича. Довідкою (вих. № 785 від 29.09.2021 р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Будкомплект» пунктом 3 Довідки підтвердив, що головний інженер Хацьола Ю.В. має стаж роботи 12 років. Для документального підтвердження інформації про наявність у Хацьоли Ю.В. відповідної кваліфікації, у складі своєї пропозиції надали копії Диплому КВ № 10592654, яким підтверджується, що Хацьола Ю.В. закінчив у 1998 році Київський державний технічний університет будівництва і архітектури і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Підйомно-транспортні будівельні дорожні машини і обладнання» та здобув кваліфікацію інженера-механіка. Доданими у складі ТД копіями посвідчень про проходження перевірки знань з охорони праці, Учасником ТОВ «Будкомплект» підтверджено, що головний інженер Хацьола Ю.В., як і інші зазначені у ТД працівники, пройшов навчання і виявив потрібні знання питань охорони праці та нормативно-правових актів. Копіями посвідчень працівників підтверджено трудові відносини із головним інженером Хацьолою Ю.В. та іншими працівниками. Якихось інших конкрентих підтверджуючих документів Замовник не вимагав. А якби, на виконання вимог статті 29 частини 16 Закону поставив таку вимогу, то ТОВ «Будкомплект», керуючись частиною 9 статті 26 Закону надав би їх у встановлений законодавством термін. У протоколі № 207 від 22.10.2021 року Замовник вказує: «також для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник». Але у Тендерній документації Замовник ніде не зазначав, що для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник. Таким чином Замовник у ТД і у протоколі № 207 від 22.10.2021 року суперечить сам собі. 28 жовтня 2021 року о 15:33:22 год., Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив Протокол № 222 розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 28.10.2021 року, яким ухвалив рішення: «Визнати переможцем відкритих торгів за вказаною процедурою закупівлі ФОП ПЕШКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, як учасником який відповідає вимогам, встановленим замовником в тендерній документації. Прийняти рішення про намір укласти договір та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем». ТОВ «Будкомплект» не погоджується з цим рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням чинного законодавства і суперечить вимогам Замовника, які викладені у пп. 8 і 9 Додатку 9 ТД: «ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ У СКЛАДІ СВОЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ… 8. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана довідка повинна підтверджувати наявність у учасника таких спеціалістів як: столяр-плотник не менше 4-го розряду. 9. Виконання робіт повинно здійснюватись під наглядом особи, що має вищу профільну освіту, та підтверджений досвід роботи не менш 10 років. Для документального підтвердження інформації про наявність у особи відповідної кваліфікації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії підтверджуючих документів». У складі ТД Учасник ФОП Пешков Олексій Олександрович подав довідку № 3 від 15.10.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У цій довідці учасник ФОП Пешков О.О. вказав лише одного столяра-тесляра Лісовського Сергія Федоровича. Лише на нього – Лісовського Сергія Федоровича надав у складі своєї пропозиції службове посвідчення «столяр будівельний, тесляр 4 розряду» від 18.06.2021 року. А Замовник у п. 8 Додатку № 9 ТД вимагає наявність у учасника кількох таких спеціалістів. У довідці № 3 від 15.10.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник ФОП Пешков О.О. зазначив про наявність інженера Рибіна Олега Володимировича. Проте у поданій учасником копії трудової книжки зазначено, що Рибін О.В. працював на різних посадах, але не працював на посаді інженера. Крім того, у цій трудовій книжці записано, що Рибін О.В. мав (має) трудові відносини із різними установами, але жодного підтвердження не має, що Рибін О.В. має хоч якісь трудові відносини із учасником ФОП Пешковим Олексієм Олександровичем. У довідці № 4 від 15.10.2021 року про виконання аналогічних договорів, Учасник ФОП Пешков Олексій Олександрович зазначив договори із цим же Замовником – Військово-медичним центром Південного регіону: Договір підряду № 542 від 06.11.2020 р., Договір підряду № 37 від 06.11.2020 р., Договір № 150 від 07.05.2021 р, Договір № 28 від 08.07.2021 р., Договір № 291 від 09.08.2021 р. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже був заздалегідь визначений переможець процедури закупівлі, інтереси якого Замовник лобіює. І при чому робить це без законодавчо закріпленого обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Також вважаємо, що Протокол однозначно має ознаки корупційного правопорушення, оскільки Замовник надає монопольію ФОП Пешков Олексій Олександрович, з яким постійно співпрацює, що є суттєвим порушенням Закону України «Про запобігання корупції». Отже, проаналізувавши вищевикладене, відслідковується чітка закономірність надання Замовником переваг одному, окремо обраному учаснику, а саме: ФОП Пешков Олексій Олександрович, чим грубо порушується законодавство про закупівлі. Постійна співпраця Замовника з одним і тим же учасником по багатьом проведених Замовником торгах призводить до нехтування основної мети Закону «Про державні закупівлі», а саме - забезпечення прозорого здійснення закупівель, запобігання проявам корупції, а також до руйнування розвитку добросовісної конкуренції та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Описане вище, призводить до руйнування розвитку добросовісної конкуренції та створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Тому Учасник ТОВ вважає, що Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати протокол № 207 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону) від 22.10.2021 року. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати Протокол № 222 розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 28.10.2021 року за закупівлею UA-2021-09-28-002219-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону). 5. Зобов’язати тендерний комітет Замовника визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-28-002219-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону). Додаток: 1) файл Довідка про виконання робіт під наглядом особи яка має вищу профільну освіту та підтверджений досвід роботи не менше 10 років; 2) файл Довідка про працівників; 3) файл Диплом головного інженера Хацьоли Ю.В.; 4) файл Посвідчення охорона праці; 5) файл Посвідчення працівників; 6) файл Диплом і копія трудової книжки Рибіна О.В. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 01 листопада 2021 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 08:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2021 11:54
Дата виконання рішення Замовником: 25.11.2021 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ БУДКОМПЛЕКТ та рішення про визначення ФОП ПЕШКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ переможцем процедури закупівлі 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону) скасовано.
Автор: ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ ", Губатий Олександр Кузьмич +380672318596 viking-@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 6d3ea4e4be8a4c15b37edb11f7350fc4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-002219-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вих. № 865 від 23.10.2021 р. Тендерному комітету Військово-медичного клінічного центру Південного регіону вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044 ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів за відкритими торгами у закупівлі UA-2021-09-28-002219-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону) вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500 ВИМОГА Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-28-002219-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону), тендерним комітетом ВМКЦ ПР протоколом № 207 від 22.10.2021 року під надуманими, безпідставними приводами ухвалено незаконне, неправомірне рішення, яким відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (377 990 грн. 64 коп. з ПДВ). По перше, відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону. По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 207 від 22.10.2021 року зазначено: «У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДКОМПЛЕКТ» у складі пропозиції не надані копії підтверджуючих документів відповідно до пункту 9 додатку 9 тендерної документації. (Виконання робіт повинно здійснюватись під наглядом особи, що має вищу профільну освіту, та підтверджений досвід роботи не менш 10 років. Для документального підтвердження інформації про наявність у особи відповідної кваліфікації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії підтверджуючих документів), а саме: на інженера механіка Хацьола Ю.В. відсутні документи котрі підтверджують досвід роботи не менше 10 років. В файлі посвідчення працівників – посвідчення Хацьола Ю.В. від 28.01.2019, також для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник». У складі тендерної документації Учасник ТОВ «Будкомплект» надав усі документи, які вимагав Замовник у пунктах 8 і 9 додатку 9 ТД. Довідку (вих. № 818 від 29.09.2021 р.), якою засвідчено, що виконання робіт буде здійснюватись під наглядом особи, що має вищу профільну освіту, та підтверджений досвід роботи більше 10 років – головного інженера Хацьоли Юрія Васильовича. Довідкою (вих. № 785 від 29.09.2021 р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Будкомплект» пунктом 3 Довідки підтвердив, що головний інженер Хацьола Ю.В. має стаж роботи 12 років. Для документального підтвердження інформації про наявність у Хацьоли Ю.В. відповідної кваліфікації, у складі своєї пропозиції надали копії Диплому КВ № 10592654, яким підтверджується, що Хацьола Ю.В. закінчив у 1998 році Київський державний технічний університет будівництва і архітектури і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Підйомно-транспортні будівельні дорожні машини і обладнання» та здобув кваліфікацію інженера-механіка. Доданими у складі ТД копіями посвідчень про проходження перевірки знань з охорони праці, Учасником ТОВ «Будкомплект» підтверджено, що головний інженер Хацьола Ю.В., як і інші зазначені у ТД працівники, пройшов навчання і виявив потрібні знання питань охорони праці та нормативно-правових актів. Копіями посвідчень працівників підтверджено трудові відносини із головним інженером Хацьолою Ю.В. та іншими працівниками. Якихось інших конкрентих підтверджуючих документів Замовник не вимагав. А якби, на виконання вимог статті 29 частини 16 Закону поставив таку вимогу, то ТОВ «Будкомплект», керуючись частиною 9 статті 26 Закону надав би їх у встановлений законодавством термін. У протоколі № 207 від 22.10.2021 року Замовник вказує: «також для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник». Але у Тендерній документації Замовник ніде не зазначав, що для вказаних робіт потрібен інженер-будівельник. Таким чином Замовник у ТД і у протоколі № 207 від 22.10.2021 року суперечить сам собі. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем). Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект» вимагає: 1. Скасувати протокол № 207 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону) від 22.10.2021 року. 2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-28-002219-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлях 18, 44 ВКМЦ Південного регіону). У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» звернеться із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду. Додаток: 1) файл Довідка про виконання робіт під наглядом особи яка має вищу профільну освіту та підтверджений досвід роботи не менше 10 років; 2) файл Довідка про працівників; 3) файл Диплом головного інженера Хацьоли Ю.В.; 4) файл Посвідчення охорона праці; 5) файл Посвідчення працівників. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Вирішення: Шановний Учасник! Замовник не має змоги повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ " котра була дискваліфікована під час розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні