• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 по талонах.

Торги не відбулися

994 781.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 947.82 UAH
Період оскарження: 28.09.2021 14:30 - 10.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

порушення законодавства - звуження кола учасників

Номер: 532b227e0b4e43e38c2e21e918edc9d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-28-007115-b.b1
Назва: порушення законодавства - звуження кола учасників
Вимога:
Уповноваженій особі Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно пункту п2.5 додатку №3 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої у разі, якщо Учасник є виробником, то на підтвердження спроможності поставки Товару він надає гарантійний лист про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки. У разі, якщо Учасник не є виробником, то на підтвердження спроможності поставки Товару він надає гарантійний лист від виробника або офіційного представника виробника про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки, з документальним підтвердженням взаємовідносин з виробником або офіційним представником. Вищезазначена вимога Документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників, які не мають та не зобов’язані мати стосунки з виробником товару, оскільки здійснюють відпуск товару по талонах (або еквівалент) з АЗС на підставі партнерських договорів з операторами АЗС. Чинне законодавство України не встановлює жодних вимог до постачальників (як учасників торгів, так і операторів АЗС) щодо необхідності мати стосунки з виробником товару. Згідно частини другої статті 67 Господарського кодексу України підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України. БІЛЬШ ТОГО, ВИРОБНИКИ ТОВАРУ (БЕНЗИНІВ ТА ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА) ЗДІЙСНЮЮТЬ РЕАЛІЗАЦІЮ НАФТОПРОДУКТІВ ШЛЯХОМ ЇХ ВІДВАНТАЖЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНИМ АБО АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ НА УМОВАХ FCA ФРАНКО-ПЕРЕВІЗНИК У МІСЦІ ПОСТАВКИ (ПУНКТ НАВАНТАЖЕННЯ/ЕСТАКАДА НАЛИВУ ВИРОБНИКА), ЩО НЕ УЗГОДЖУЄТЬСЯ З УМОВАМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ВІДПУСКУ ТОВАРУ ЗА ТАЛОНАМИ НА АЗС. Крім того, згідно Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927, документом про якість палива є паспорт якості, а не лист від виробника щодо договірних з ним відносин. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення Закону шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виключити з Документації вимогу щодо надання у разі, якщо Учасник не є виробником гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки, з документальним підтвердженням взаємовідносин з виробником або офіційним представником. P.s. Не думаємо, що посадові особи Замовника - як фізичні особи купляють товари для власних побутових потреб купляють не в звичайний магазинах (супер або гіпермаркетах), а шляхом організації прямих поставок від виробників або їх офіційних представників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 30.09.2021р. через електронну систему закупівель надійшла вимога щодо порушення законодавства - звуження кола учасників на закупівлю: дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 по талонах за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 - дизельне паливо, 09132000-3 - бензин А-92, 09132000-3 - бензин А-95), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-28-007115-b. Відповідно до п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. З викладеними вимогами щодо порушення законодавства – звуження кола учасників у даній вимозі Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» не згодне, та повідомляє наступне. Відповідно до п. 2.5. Додатку № 3 до Тендерної документації у разі, якщо Учасник є виробником, то на підтвердження спроможності поставки Товару він надає гарантійний лист про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки. У разі, якщо Учасник не є виробником, то на підтвердження спроможності поставки Товару він надає гарантійний лист від виробника або офіційного представника виробника про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки, з документальним підтвердженням взаємовідносин з виробником або офіційним представником. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Метою вищенаведеної вимоги тендерної документації є підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника якісним вимогам до товару, який у разі укладення договору про закупівлю буде постачатися, та спроможності учасника поставити замовнику товар певної якості певного виробника, зазначених ним же в тендерній пропозиції. Для нашого Товариства є дуже важливою вимога щодо надання підтвердження від виробника або його офіційного представника гарантійного листа про спроможність поставки Товару у необхідному об’єму та відповідні строки, у зв’язку із тим, що це є впевненістю у контрагенті, з яким буде укладено договір закупівлі. Вимога не є дискримінацією учасників, виходить з принципу максимальної економії, ефективності, впевненості у надійності постачальника товарів, зазначених у тендерній документації. Зазначені Замовником вимоги є суттєвими для подальшої роботи з Постачальником товарів, які зазначені у тендерній документації та не є дискримінаційними. У разі якщо, як Ви зазначаєте у вимозі, що співпрацюєте з власниками АЗС, то на підтвердження вищезазначених вимог тендерної документації маєте можливість надати підтвердження спроможності поставки товару у вигляді гарантійного листа від виробника або від його офіційного представника. Також, виробники чи їх офіційні представники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Така вимога встановлюється виключно з метою організації безперервного та безперебійного процесу поставки якісного товару. Документи виробника є гарантією учасника виконати всі умови договору про закупівлю в частині строків поставки, обсягів поставки, та з огляду на те, що продукція (товар) буде відповідати чинним на території України нормам і стандартам та технічно-якісним вимогам предмета закупівлі. Зазначені Замовником вимоги є суттєвими для подальшої роботи з Постачальником товарів, які зазначені у тендерній документації та не є дискримінаційними, у зв’язку із тим, що Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ», яке виробляє теплову та електричну енергію та є стратегічним об’єктом, забезпечує центральну частину міста Одеси опаленням та електричною енергією, та від цього залежить його надійна робота. Таким чином на підставі вищевикладеного, Замовник вважає доцільно включити умову про надання учасниками гарантійного листа від виробника або його офіційного представника щодо спроможності поставки Товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.10.2021 14:04